Vad tycker du om Nelly?
På nåt vis så lyckas dom alltid göra fel med mina beställningar. Har ett flertal gånger fått fel storlek, fel färger på plaggen och ibland helt andra varor. Och att dessutom behöva betala för att göra en retur är ett minus. Blir inget mer shoppande där för min del.
Kasst att ta betalt för returer, rekommenderar ej
Köpte dyra kängor och ett par månader senare är blixtlåset trasigt. Oerhört omständligt för reklamation och efter ca 10 Mail kommer beskedet att de vägrar reklamera. Bedrövlig kvalitet och usel kundservice. Nu är det sluthandlat på Nelly!
VARNING! Beställ inte från Nelly vad du än gör. Fick inte varan då de påstått att de skickat. Fick betala mer i straff än vi beställt för. Sa att vi skrivit fel telefonnr. Andra företag hade varit tillmötesgå och löst det. Oseriöst kundbemötande. Fick bara tramsiga, barnsliga svar och bortförklaringar.
Mitt paket var och vände på utlämningsstället, skickades tillbaka efter 8 min, vilket framgår i postnord appen. Värdelös hjälp via chatten där de endast säger att de inte vet varför paketet skickades tillbaka direkt. Har redan betalt via kort men någon återbetalning kan inte ges innan paketet kommit i retur. Paketet är enligt postnordappen på väg tillbaka och har så varit i 8 dagar. Ingen tar ansvar och kommer nu anmäla till Arn, solklart fall eftersom det är säljaren som bär risken för varan fram till jag mottagit den, vilket jag i detta fall inte har. Framgår av paketets väg i postnord appen. Värdelöst skött av Nelly, värdelös kundtjänst som i chatten bara avslutar utan lösning.
Helt omöjligt att få kontakt med nån form av kundtjänst, provat den sk, chatten och mailat nu gått 2 dygn utan kontakt. Vågar inte returnera då andra inte fått tillbaka sina pengar efter retur. Oseriöst sätt att behandla kunder på.
Jag behövde göra retur på en jacka och jag hsr bevis, returkvitto, ordernummer, returbekräftelse och allt men de vill ej ge tillbaka mina pengar, REKOMMENDERAR INTE, och har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar
Har tydligen blivit avstängd pga antagligen returnerat för mycket helt utan att informeras av detta. Har ni inte funderat på att man kanske returnerar för att kläderna inte passar, har dåligt kvalité etc? Bra sätt att ha kvar kunder när man ska behöva vara rädd för att bli avstängd och inte kunna handla på hemsidan mer.
Seriöst ingen tar 49 kr i retur på VARJE vara som ska returneras i samma paket. Aldrig mer från Nelly tyvärr…
Fick ett presentkort hos de i juli i år som jag använde men skickade tillbaka saker/fick inte ens med allt i beställningen så har iaf hälften av värdet på presentkortet kvar att handla för. De har fortfarande inte fixat presentkortet och det är snart december….. sa även att jag kunde ta faktura och be de hjälpa till att använda mitt presentkort som betalning för fakturan. Vilket inte heller skett. Så har nu en faktura extra att betala och ett presentkort med hälften av värdet kvar att egentligen handla för som jag ej kan använda. HANDLA EJ HÄRIFRÅN!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: NLY Scandinavia AB
Organisationsnr: 556653-8822