2.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-18
H
Bilderna motsvarar inte verkligheten och även om de har gratis frakt (som dock är urlångsam) så har de inte gratis retur vilket väl är standard på de flesta ställen numera.
2018-10-19
A
Snabb leverans, produkterna kom fram utan skada, returen fungerade smidigt och betalningen sattes in på mitt konto någon dag senare. Inget att klaga på.
2018-06-15
e
Riktigt dålig nätbutik. Lovade egentligen mig själv att inte handla från de sist pga deras kundservice som uppenbarligen har en backlog på minst 3 dagar samt är de riktigt långsamma att få ut varorna från sitt lager, cirka 2-4 dagar vilket är rätt undermåligt en nätbutik. Men av någon anledning så hade jag lite Nelly points att göra av med plus en bra rea så slog jag till igen, tyvärr blev det ett fel i ordern, skickade genast mail om det, och då det tog 3 dagar att skicka iväg paketet så skulle kundtjänst ordnat till de på än gång men väntar fortfarande på svar sen inskickat ärende.. Gör er själva en tjänst och handla någon annanstans.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-04-17
e
Fyyyy va dåliga de är. Att beställa det går bra. Men att svara på mail är ingen brådska. Har skickat tre sticken mail men har inte fått någon svar från de. Det sämsta nätbutiken. Värkligen kass
2015-10-26
Redigerades 2018-03-25
Nelly förföljer dig resten av livet med reklam. Du behöver byta identitet för att bli av med dom. Sms varje gång du handlar? Nu kom de igen kommer aldrig tillbaka som kund
2018-01-31
m
Enkelt och bra att handla men bristande kundservice. Kan bara varna för expressleverans då de inte står för vad de lovar. Betalade extra för att få det levererat inom 48h då jag behövde varan snabbt. Men leveransen dröjde och kom först efter 4 dagar.
2015-02-18
Redigerades 2018-01-16
Det tar 3 arbetsdagar innan paketet skickas och detta med EXPRESSleverans! På normalleverans väntar man minst en vecka. Just nu har jag väntat i sex dagar och paketet har ännu inte skickats. Säkrare att beställa någon annanstans även om det kostar mer. Stay away, kan man bara säga.
2017-12-05
S
Super! Shoppar här ofta.
2017-02-01
l
Bra kläder men längre leveranstider och kläderna står ibland med svenska storlekar på sidan men har engelska storlekar i själva kläderna vilket har lett till en del returer pga fel storlek..
2016-11-19
j
Hittar alltid något man vill ha även om man inte behöver det hehe ????
2016-09-20
c
Trevligt utbud, men brister i kundservice. Beställde en bikini till min flickvän för ett tag sedan och efter några dagar när beställningen kom var det med en viss förvåning vi bara packade upp en underdel. På följesedeln hade de lämnat information om att överdelen dessvärre var slut och att de därför endast skickat underdelen (tror tyvärr inte att det är så populärt att gå topless på spa). Har förståelse för att lagersaldot kan vara felaktigt, men att inte lämna den informationen via e-post innan varan skickas är undermåligt. Vi lämnar det där. Efter konstaterandet att överdelen saknats kontaktar jag kundservice där vi kommer överens om att jag får häva köpet, utan extra kostnad. Ett plus i kanten. Dessutom erbjuds jag 100 kr i tillgodo som kompensation, vilket är helt okej - det var ju inte som att jorden gick under. Här kommer dock ytterligare en miss som gör mig irriterad. Löftet om att tillgodokvittot skulle hålla i 60 dagar stämde inte, utan istället lägger de in 30 dagar. Har inte bemödat mig att påtala detta tidigare, men nu med lite tid över framför tv:n, några månader efter köpet, vill jag ändå dela med mig av min upplevelse. Även om kundservice faktiskt var villiga att hjälpa mig och dessutom lämna en kompensation faller det platt när man kommunicerar ut en sak och genomför en annan. Inte handlat där på ett tag, mycket på grund av detta.
2016-07-19
a
Håll er borta från det här skitföretaget, har väntat i snart tre veckor på mitt paket. Har bett nelly se över det hela men får bara dryga svar av deras kundservice och de skyller problemen på deras fraktbolag och vägrar skicka produkterna på nytt innan det har gått ett visst antal arbetsdagar. Otroligt dåligt! Under tiden skickas det ut mail om hur grymma företaget är och att de bjuder på expressfrakt osv vid nästa beställning. Dröm och glöm!
2016-07-05
a
Fick det jag beställde, tillslut.. Lång leveranstid.
2016-06-20
S
Beställde en tröja för 1200, skickade tillbaka den men inte fått någon återbetalning trots att det snart gått 20 dagar. Alla andra butiker jag beställt ifrån har återbetalat mig inom högst 5 dagar. Chansa inte, passar inte plagget så är det högst troligt att du inte får pengarna tillbaka.
2016-06-07
N
Beställde en väska med expressleverans som levererades efter 2 veckor utan meddelande eller någonting. När jag ringde kundtjänst sa dom att det inte fanns någonting de kunde göra då trackingen inte fungerade, utan att jag bara fick vänta och se...
Sida 1