(500+)
Vet inte vad som hänt men plötsligt har man slutat att kommuncera med oss kunder. Den kommunikation som gjort att man känt sig som kund och därför fortsatt handla trots att varorna funnits billigare på andra ställen. Nu - svarar man inte i telefon (jag har ringt 4 ggr olika dagar, olika tider) - har man synpunkter på mail får man ingen reaktion - när jag annulerade en order fick jag verta att de lyckats stoppa ordern i sista stund????????? Enda orsaken till att jag, i fortsättningen, kommer att handla på M.nu är att grejorna är billgast inklusive frakt, eller de är de enda som säljer dem.
Jag valde hemleverans. Trots det hamnade resväskan jag köpte hos ombud. Fick ett mail om detta där man hade en massa ursäkter om externa lager och partners och bla, bla bla.... Oavsett alla ursäkter så fick jag inte det jag betalat för! Hade jag vetat att jag får hämta hos ombud så kanske jag hade valt att köpa resväskan någon annanstans.
Inom några dagar kunde de leverera en produkt som var slut i lager eller inte tillgänglig i andra butiker i Sverige (Raspberry Pie 5 8GB). Produkten fungerade felfritt och priset var också riktigt bra! De förtjänar alla positiva kommentarer (om M.nu) de fått i de andra recensionerna.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.m.nuFullständigt firmanamn: m.nu Sverige AB
Organisationsnr: 556871-8133
Information hos allabolag.se