
(500+)
Inte fått någon vara (Bestway Pool). Gått snart 4v och det kunde ta "lite" längre tid än 4 dagar. Ingen återkoppling från någon av deras e-mailadresser trots flera försök. Varit noga med ordernummer osv . Ingen återkoppling alls. Deras grej ska vara "extremt snabba leveranser" :) Riktigt uselt och rekommenderar ingen att handla härifrån.
Beställde en vattenmätare samt en Shelly 1PM gen4 för snart två veckor sedan. Varor i lager stod det. I tisdags morse fick jag ett märkligt utskick från M PUNKT NU där dom hoppades jag hade fått produkterna och var nöjd…? Annars skulle man kontakta någon snubbe på en annan e-postadress. Alltså, MAN VET om produkterna blivit blivit levererade år 2026! Inser att jag blivit blåst på nästan 3000:- Svarar inte på e-post… Varning! Hädanefter blir det Amazon även om detta företag är ”skit”, men man får varorna man förskottsbetalat…
Beställning lagd, förväntad leveranstid från leverantör är 2-4 dagar. Det har nu gått snart 10 arbetdagar, och alla (5) skickade mail som blir obesvarade från deras support och kundansvarig. Eniro listar deras telefonnummer: 072-323 47 00, men där finns det inte heller något svar. Tidigare beställningar hos dem har varit helt utan problem, men när man inte får något som helst svar, även efter upprepade försök blir man lite orolig.
Skickade mail till dem om garantiärende för snart en månad sedan utan svar trots påminnelse.
Varning! Denna aktör går ej att nå, varken via epost eller telefon. Lämnar ej kvitto på köp per automatik och svarar som sagt inte. Jag fick leveransen, men eventuella anspråk på garanti eller andra supportärenden är bara att glömma. Kommer definitivt inte att handla här igen.
Nöjd med produkten och leverans, jag hade dock lite frågor innan som tog någon dag att få svar på varpå supporten förklarade att man nyligen flyttat verksamheten och haft systemproblem i samband med det
Jag beställde en vara för över en månad sedan, ingen leverans har skett och ingen återkoppling trotts upprepade kontaktförsök.
Ingen som helst respons från support/kundtjänst på över 4 veckor! Uselt!
Jag har handlat massor av gånger hos m.nu och alltid varit extremt nöjd. Det har varit snabba leveranser. Enkelt att få support och snabba svar. Men nu har något riktigt dåligt hänt. Man får inga svar alls. Information om att man skall få svar normalt om ett par timmar annars om en dag i extrema fall inom en vecka. För mig har det varit total radiotystnad i två veckor och ännu inte fått något svar. Jag har inte fått något besked om när mina varor skall levereras. Mina varor fanns på lager när jag lade min order. Men så snart jag fick min orderbekräftelse så stod det att varorna kan ta lite längre tid då de inte fanns på lager. Detta är inte alls likt m.nu Nu har jag avbeställt min order, men får inte någon bekräftelse på det. Nya beställningar verkar vara automatiserade och man får en orderbekräftelse direkt oavsett om varan finns eller inte. Nu fick jag et mail om att att jag skulle bedöma min leverans och varor på Prisjakt. Varor som jag inte fått. Jag kommer aldrig mer att handla på m.nu
M.nu har slutat leverera varor till mej och svarar ej på mail. M.nu har en kraftigt minskad omsättning-48,6% och en förlust på över 5 milj kr. Känns som min beställning hamnar i en konkurs?

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.m.nuFullständigt firmanamn: m punkt nu Sverige AB
Organisationsnr: 5568718133