Prisjakt

Erik

Medlem sen 2008-08-13
40
Bidrag
12
Hjälpsamröster
DeLonghi Dedica EC 685
Full Star 1
4.6
(8)
1 405 kr
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 5 år sedan

+++++

Nordiska Galleriet
Dålig
(431)
E
Erik
40 omdömen
OKRedigerades 5 år sedan

Lång leveranstid. Har ofta kampanjer med varor som de ej har i lager

Mister Spex
E
Erik
40 omdömen
DåligRedigerades 6 år sedan

Bra och smidigt med hemlån. Men lång leveranstid vid beställning. Har snart väntat en månad och det är helt tyst.. men de var snabba att ta betalt.. ------ Fel i verkstaden och högt belastat lager var ursäkterna från kundtjänst.. 5-14 dagar låter ju bra att säga.. men hålls inte.

Britax Primo (inkl. Isofix bas)
Full Star 1
3.2
(7)
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
6 år sedan

Funkar väldigt bra. Förstår inte tidigare kommentarer. har haft den i tre olika bilar och aldrig problem.

Stokke Tripp Trapp
Full Star 1
3.9
(14)
2 039 kr
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 6 år sedan

Bra stol med bra garanti

Sportfiskeprylar.se
E
Erik
40 omdömen
Usel6 år sedan

Tar lång tid innan de svarar på Mail ca en vecka innan första svaret. Gjort en reklamation där de skulle ersätta varan men inte fått den.. frågat vad som händer och än en gång inget svar på mailen.. gått en månad nu..

Fyndiq
OK
(500+)
E
Erik
40 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Varning för dessa skojare. Sämsta kina kvalitet. Och som tidigare säger. Skicka en retur för 100kr+ för detta skräp! Är så lurad:(

Traeger Pro D2 575
Full Star 1
3.3
(1)
9 590 kr
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 6 år sedan

Fungerar ok. Blir inte som en riktig rök men blir ok. Fick bara dansk manual och ingen svensk strömkabel. Väntat i en månad nu men ingen hjälp från traeger... dåligt

Fishline
E
Erik
40 omdömen
Utmärkt6 år sedan

Snabb leverans och bra kundtjänst

Philips 55OLED854 55" 4K Ultra HD (3840x2160) OLED Smart TV
Full Star 1
4.2
(6)
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 6 år sedan

Bra bild men den blir jättevarm. Står man en meter ifrån känner man värmen. Frågan är hur det blir med inbränning.. törs iaf inte ha den påslagen alltför länge