Prisjakt

Erik

Medlem sen 2008-08-13
40
Bidrag
12
Hjälpsamröster
Buildor.se
E
Erik
40 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Står på prisjakt att har gratisfrakt men kostar egentligen 200kr.. beställde för 14 dagar sedan och varan är inte skickad. Mailat kundtjänst men inget svar... däremot ett halvspydigt svar här? De borde prioritera svara på Mail istället för att skriva taffliga kommentarer på prisjakt! Är butiken på väg i konkurs eller vad händer? Känner mig lurad... UNDVIK! BUTIKEN HAR SVARAT: Hejsan, Vi har fraktkostnader på en del av våra varor. Ni ser fraktkostnaden på produktsidan innan beställning :) Med Vänlig Hälsning Buildor kundtjänst. BUTIKEN HAR SVARAT: Hejsan, Vi har fraktkostnader på en del av våra varor. Ni ser fraktkostnaden på produktsidan innan beställning :) Med Vänlig Hälsning Buildor kundtjänst.

Elgiganten
Utmärkt
(500+)
E
Erik
40 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Hemsidan buggar fruktansvärt. Har varor i kundkorgen och klickar på kassan då är allt borta. Klickar på kundtjänst, kommer till en vit sida?! Testat under två dagar på tre enheter.. samma fel... ——— Kö i en evighet sen tog batteriet slut..sämsta webbutiken. Känns som kösystemet bara är fake BUTIKEN HAR SVARAT: Hej! Under Black Friday hade vi ett kösystem för att kunna hantera trafiken och belastningen detta innebär på hemsidan. Vi fick dock tekniska problem vilket gjorde att köerna blev mycket längre än tänkt, beklagar detta. Har du sett att kampanjen håller på till och med söndag, så gör gärna ett nytt försök under helgen. Med vänlig hälsning Sofia, Elgiganten.se

Grillkung
Utmärkt
(500+)
E
Erik
40 omdömen
Utmärkt6 år sedan

Bra priser, snabb frakt och alltid snabba svar

Clas Ohlson
OK
(439)
E
Erik
40 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Beställde med leverans till deras butik..tog väldigt lång tid... klarna ville ha pengarna (14dagar) innan varan kommit till butiken.. Fortfarande inte fått min order... kontaktat kundtjänst tre gånger och inte fått svar var den finns.. BUTIKEN HAR SVARAT: Hej! Tack för att du hör av dig till oss med dina synpunkter. Beklagar om din leverans tagit lång tid! Vi hoppas att du har fått din vara och att du är nöjd med den. Med vänlig hälsning Cornelia

Philips Steam&Go GC363
Full Star 1
3.8
(13)
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
7 år sedan

Gick sönder direkt. Vattenhållaren åker av när man använder steamern..

Dindator
E
Erik
40 omdömen
UtmärktRedigerades 8 år sedan

bra service.. bra pris

VVSbutiken nu
Bra
(21)
E
Erik
40 omdömen
UselRedigerades 10 år sedan

99kr frakt och därtill 75kr för att betala med kort.. dåliga specar på hemsidan..blir dyrt att köpa en sak som kostar 100kr när adminavgiften är 175 kr :(

Arlo VMC3030 –
Full Star 1
3.2
(12)
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 10 år sedan

Enkelt att installera. Fungerar klockrent.

Apple iPhone 5 1GB RAM 16GB
Full Star 1
4
(136)
E
Erik
40 omdömen
Full Star 1Full Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 13 år sedan

inte värd pengarna.haft massa strul med bla batteriet. är inne på min andra nu..