Gjorde en beställning. 17 dagar senare ringer jag och kollar läget. De ska då undersöka saken som då har med leverantören att göra. Ett par dagar senare ringer jag och får veta att de inte har någon växel i bruk för tillfället och hänvisas till epost. Mailar dem och får svar senare samma dag att det verkar som att leverantören missat att informera dem om att varan är slut. Ok. Bra, då vet jag det, äntligen! De skulle annullera ordern och kreditera mig. Ok. Det är bra. Inga problem. Men det krävs att man ligger på dem för att det ska hända något tydligen och det är inte ok.
Mycket trevlig telefon (gäller ej fingeravtrycksläsaren) trots en snålt tilltagen kamerasensor. Väldigt trevlig mjukvara som väntat som väger upp mycket av bristerna i (kamera-)hårdvaran. Skärmen är en fröjd så länge man inte använder fingeravtrycksläsaren. Något man gör eller försöker göra ganska ofta och påminns därför väldigt ofta om hur usel den är. Vill inte dra ner betyget till en stjärna eftersom det ser överdrivet ut. Är man så dumsnål som Google varit här så förtjänar man ingen stjärna alls med tanke på att man gillar att upprepa samma onödiga snål"misstag" som användaren påminns om varje gång man använder telefonen. Och då ska vi inte tala om de dyrare modellerna. Jag skulle skämmas över de som beslutar om modell och mjukvara till dessa fingeravtrycksläsare. Ett effektivt eller det effektivaste sättet att skrämma bort kunder från att fundera på att köpa en pixel telefon igen. Nu kan detta vara ett sk måndagsex men vissa fingrar funkar bättre än andra så jag förstår att det inte är något problem att hävda att det inte är något fel på den för något av deras (Google support/service) fingrar funkar. Jag kan hävda att alla registrerade fingrar funkar (en stund) men höger tumme är det finger som funkar sämst/minst.
En klar favorit och rekommendation! Hittills. Mycket att välja på som många gånger kan vara svårt eller inte finnas på annat håll till bra priser och blixtsnabb frakt. Gratis sådan om man har prime-konto/medlemsskap vilket man bör ha i vart fall om man är intresserad av att streama filmer till konkurrenskraftigt pris. Bästa kombon i en klass för sig av prisvärdhet. Fick en defekt vara -inga problem med (fri) retur och pengarna tillbaka.
Snabb leverans! Och man får godis! Har handlat flera gånger, kostsamma och billiga saker. Minnen kan, plötsligt, vara riktigt billiga! Har aldrig blivit besviken! Har alltid fått seriöst intryck. Bra fraktalternativ. Bland annat..
Modern välstrukturerad butik med all smidighet och automatik som det brukar innebära. Flera betal och leveransalternativ. Inget att klaga på. Leveransen kom snabbt från MiStore med fri frakt, i mitt fall. Rekommenderas, baserat på mitt intryck.
Bra utbud till bra priser tillsammans med trevliga betalalternativ med snabba billiga (bl.a. gratis) leveransalternativ och det, per automatik, går att genomföra köpet väldigt snabbt och smidigt = Succé! En klar favorit! Rekommenderas starkt, naturligtvis!
Billigt, (Chromecast Ultra a 471 kr för tillfället) snabb hantering och gratis expressfrakt! Ca 2 dagar eller 1,5 dygn från det att paketet börjat hanteras av DHL. Från Nederländerna! I coronatider! -Perfekt! 😀👍
Oseriöst intryck! Lovar 10% rabatt om man skriver in emailadressen för nyhetsbrev och flashar rabattkoden i 2 sekunder så man bara hinner uppfatta att den var där och sen ser man den aldrig mer... Inte någonstans på mailkontot heller. Handlade proteinpulvret där jag handlat tidigare. Naturligtvis.
Funkat bra hittills. Snabba, bra betalningsalternativ och billigt fraktalternativ.
SÅ bra Åhå! Testa koppla in något mer så märker du snart att du har att göra med en envåldshärskare som inte accepterar någon annan bluetooth enhet! Du kan nämligen behöva "glömma" denna för att den inte ska ta över automatiskt igen och igen och igen.... SÅ genomtänkt SKIT!....