Prisjakt

JonasWestlin

Medlem sen 2017-01-29
5
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Sportamore
Dålig
(500+)
J
JonasWestlin
5 omdömen
DåligRedigerades 5 år sedan

Man kan hitta bra fynd men frågan är om det är värt det. Beställde två par skor från sportamore. Den ena storleken passade bra men hade någon sorts fabriksfel som gjorde att vänsterskon skav. Skulle kontakta Sportamore och det var i princip imöjligt. Telefonlinjen var stängd, de hade en chatt men den saknade köfunktion så fick sitta och spamma på knappen för att tillslut få prata med en person som knappt kunde läsa eller stava och som dessutom använde ledsna smileys, i kommunikation med en kund! Raka motsatsen till professionellt bemötande. Det var totalt omöjligt för Sportamore att ta in en till sko och göra ett byte, så jag blir tvingad att köpa en sko från en av deras konkurrenter. Aldrig Sportamore igen. Edit efter butikens svar: Ni missar helt poängen och väljer att ta försvarsställning. Oprofessionellt bemötande. Ni var ovilliga att fixa problemet. Det är inte frågan om en reklamation vilket du borde inse om du läst ärendet. Tror du det hjälper att gå i försvarsställning istället för att be om ursäkt och försöka lösa problemet? Aldrig igen.

Fjällräven Keb Long Trousers (Herr)
Full Star 1
4.3
(4)
1 699 kr
J
JonasWestlin
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 6 år sedan

Har flera plagg i g1000 och har generellt varit mycket nöjd. Med dessa byxor ville jag pröva på en mer tekniskt avancerad byxa. Dom är mycket behagliga och vädrar bra. Däremot går dom f*n inte att ha i närheten av eld, vilket blir väldigt motsägelsefullt då det är en friluftsbyxa som marknadsförs som slitstark. Efter att ha använts i fem månader som "vardagsbyxor" har det redan nötts upp mellan sömmar i grenen. Blir riktigt j*vla irriterad faktiskt när den kostar 2200kr.

Harmoniq
OK
(192)
J
JonasWestlin
5 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Beställde tre produkter. Får orderbekräftelse om att alla produkter är skickade. Paketet innehöll dock endast två av tre varor, även packlistan var på två varor. Mailar harmoniq om detta och har ej fått svar, det har gått en vecka. Ej värt priset. Svar från harmoni: -------- Det låter som att din order har dellevererats, då kommer resten av din order skickas så fort produkterna kommer in på lager igen. Om du återkommer med ordernummer så kan vi ge dig ett mer exakt datum på när du lär ta emot din resterande order. Tack för ditt tålamod, Ha en fin kväll! <3 -------- 1. Jag tycker det är tråkigt att ni svarar blixtsnabbt på kritik här, men jag har ännu inte fått svar på mitt mail efter 6 dagar. 2. Det stod att alla tre produkter skickades. 3. I plocklistan i mitt paket fanns bara två artiklar med, det står ingenstans ett ord om delleverans. 4. Att ni har problem med leverantör borde inte påverka er förmåga att ha god service mot kunder.