3.5 / 5
(156 omdömen)
5
(88)4
(6)3
(2)2
(8)1
(52)
Sorterat efter datum
2020-08-06
Sökte på prisjakt för att finna min parfym till bästa pris. Den låg på omkring 700kr på andra sidor, men på harmoniq kostade den endast 399:- på kampanj 😍 beställde och slank även med några produkter ifrån the Ordinary, hade lite brådskande beställning så skrev till kundservice på fredagen när jag beställde. Och till min stora förvåning hade jag svar bara minuter efter och paketet levererades redan på måndagen 🥳🥳 ska nämnas att jag bor i Norrland där sändelserna alltid tar extra tid. Toppen service, bra paketerat och riktigt bra priser. Rekommenderas varmt!
2020-07-30
Var skeptiskt efter att ha läst betygen, men chansade. Inga konstigheter alls. Ett klipp rent prismässigt, och leveranstid på 2 dagar.
Harmoniq svarar:2020-08-05
Hej! Vad härligt att höra att du är nöjd. Som du säkert sett har vi haft lite störningar i samband med vår flytt men nu har vi rullat igång igen. Flytten har gett oss möjlighet till ett bättre flöde, bättre lagerhållning och snabbare leveranser. Tveka aldrig att höra av dig om du har frågor när du handlar hos oss. :) Kram Elin
2020-07-27
Otroligt bra och snabb service. Fick först ett Mail då presentboxen jag valt inte fanns i lager de fixade en annan box åt mig med samma plattång skickades på fredagen och fick den på måndagen. Fick svar på mina 4 mail inom 1 timme otroligt nöjd!
Harmoniq svarar:2020-08-05
Hej Linnea! Underbart att höra att du är nöjd med upplevelsen av att handla hos oss och servicen du fått. Tveka inte att höra av dig igen om du har funderingar nästa gång du handlar hos oss. <3 Kram Elin
2020-07-20
Redigerades 2020-07-22
Jag fick min produkt till slut och kundservice verkade trevliga, men här är lite kritik till er: 1. Fult att inte tydligt varna om flytten innan kunden beställer. Mitt köp tog drygt en månad. Jag förstår att ni inte vill tappa kunder, men det blev en aning vilseledande att göra på detta sättet. 2. Jag minns inte att jag valde att acceptera SMS-spam från er. Kändes inte som det var tydligt att någon sådan ruta var ikryssad. Kan dock vara jag som missat så ni får benefit of the doubt här. 3. Dåligt packeterat. Min produkt (herrparfym) var inlindad i lite tunnt papper i en allt för stor låda. Inget ytterligare fyllningsmaterial. Provparfymen ni skickade med var i tusen små glasbitar som ströddes ut över golvet när jag öppnade. Produkten jag beställde var dock hel vilket var tur. Jag ser att ni har reagerat på vissa av omdömena genom att bli defensiva. Jag råder er att ta till er av kritiken istället. Jag har arbetat inom E-handel. Det är en tuff bransch. Lycka till!
Harmoniq svarar:2020-07-23
Hej Tom, tack för att du har tagit dig tiden att lämna feedback till oss. Vår förhoppning var att inte alls ha så stora störningar under flytten som det varit. Tyvärr har COVID-19 påverkat hur smidigt det hela har flutit på och vi beklagar verkligen till alla som blivit drabbade. Det är en lärdom som vi får ta med oss inför framtiden och göra bättre. Allt gott! Kram Harmoniq
2020-07-20
Inga problem med flera beställningar förutom att orderhistoriken visade fel information en gång. Kundtjänst var snabb och trevlig.
Harmoniq svarar:2020-07-23
Hej! Vad härligt att du är nöjd med helhetsupplevelsen och känner att du har fått bra hjälp från vår kundservice. Ibland blir det tokigt och då vill vi vara där och försöka hjälpa till. :) Kram Elin
2020-07-12
Har precis som Patsy nedan en väldigt konstig kundupplevelse. Beställde i midsommarhelgen och fick en orderbekräftelse (vilket man enligt omdömen inte ska se som självklart) och sedan 2 dagar senare ett mail om "Försening pga flytt". Därefter ingenting - alls - i två veckor, trots flera mail till Harmoniqs kundtjänst (som när man till slut ska ringa har stängt för semester) Får till slut, via halvt hotfullt facebook-meddelande ett svar från någon på bolaget och precis just då så är min order tydligen skickad och dyker upp dagen efter. Det enda som tar företaget över 1 stjärna är det faktum att de lyckades skicka rätt produkter
Harmoniq svarar:2020-07-17
Hej! Tack för din feedback. Vi är otroligt ledsna att vi gjort dig besviken med den förlängda leverans- och svarstiden. Det är så att vi är mitt uppe i en flytt till större lager för att kunna hantera enorma flödet av ordrar som vi har. På grund av denna flytt, bristen på personal pga semestrar och Covid-19 har våra leveranstider och även svarstider varit längre än vad vi står för och hade önskat. Denna flytt betyder däremot att vi får ett större lager som ger oss nya möjligheter till effektivare arbete och ännu snabbare leveranser. Vi hoppas innerligt att du kan ge oss en ny chans då vi självklart vill vi behålla dig som kund. Ha en härlig sommar!
2020-07-09
OBS! Akta er för att beställa från denna sida. Notera att betygen som ges är extremt ojämna antingen 5:or eller 1:or i betyg, inget däremellan. Det ska ses som ett stort varningstecken. Jag missade tyvärr detta. (5:orna kan vara skapta internt för att höja betyget!) I mitt fall la jag en beställning på ett hårfön den 2/7, fick ingen bekräftelse via email bara ett ordernr som kom efteråt via hemsidan, hade jag inte skrivit ner den så hade all information om varan försvunnnit. Extremt oprofessionellt.
Harmoniq svarar:2020-07-17
Hej Erik, Tack för ditt omdöme. Ibland kan det vara så att din orderbekräftelse hamnar i skräpposten, så kika alltid där en extra gång. Annars är du mer än välkommen att höra av dig till vår kundtjänst så kan vi hjälpa dig med att få din orderbekräftelse. Vi har ca. 500 000 kunder och drar iväg mellan 1500 till 2000 ordrar per dag. Det betyder även att vi har väldigt många återkommande kunder. 40% av våra kunder är återkommande kunder. Därför kan vi stolt säga att dom positiva recensionerna kommer från våra nöjda återkommande kunder. Självklart vill vi att du ska vara lika nöjd när du handlar från oss och självklart vill vi behålla dig som kund och hoppas innerligt att du kan ge oss en ny chans. Jag önskar dig en fin sommar!
2020-07-08
Har handlat på Hamoniq många gånger och aldrig blivit besviken! Snabb leverans och riktigt bra service från Leila som hjälpte mig med ett ärende på ett proffsigt sätt :)
Harmoniq svarar:2020-07-24
Hej Nathalie, vad roligt att läsa ditt fina omdöme och höra att du är nöjd med upplevelsen. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig. Hoppas du får en underbar sommar! Kram Harmoniq
2020-07-06
Beställde varor den 12/6-2020, hände ingenting. Mailade efter en vecka och frågade, då sa de att de var mitt i en flytt. Efter ytterligare en vecka fick jag ett meddelande där de sa att prissättningen varit fel och att de hade makulerat min beställning. Jag frågade då (alltså 26/6-2020) efter mina pengar (som drogs direkt vid min beställning). Har ännu inte fått svar.
Harmoniq svarar:2020-07-17
Hej Patsy, Tack för ditt omdöme. Vi är hemskt ledsna att vi gjort dig besviken med den förlängda leveranstiden. Det är så att vi är mitt uppe i en flytt till större lager för att kunna hantera enorma flödet av ordrar som vi har. På grund av denna flytt, bristen på personal pga semestrar och Covid-19 har våra leveranstider och även svarstider tyvärr varit längre än vad vi står för och hade önskat. Däremot betyder denna flytt ett större lager som ger oss nya möjligheter till effektivare arbete och ännu snabbare leveranser. Vi hoppas såklart att du kan ge oss en ny chans så vi självklart vill behålla dig som vår kund. Ha en fin sommar!
2020-06-29
12 dagars leveranstid, uselt. Ingen koll på sitt eget lager kontra kunders orderbekräftelser. Amatörmässigt hela vägen.
Harmoniq svarar:2020-07-17
Hej Magnus! Tack för din feedback. Vi är otroligt ledsna att vi gjort dig besviken med den förlängda leveranstiden. Det är så att vi är mitt uppe i en flytt till större lager för att kunna hantera enorma flödet av ordrar som vi har. På grund av denna flytt, bristen på personal pga semestrar och Covid-19 har våra leveranstider och även svarstider varit längre än vad vi står för och hade önskat. Däremot betyder denna flytt ett större lager som ger oss nya möjligheter till effektivare arbete och ännu snabbare leveranser. Självklart vill vi behålla dig som kund och hoppas att du kan ge oss en ny chans. Ha det fint!
2020-06-24
Perfekt, snabba svar och super fin och trevlig personal, rekommenderar harmoniq till alla 🥰❤️
Harmoniq svarar:2020-07-24
Hej Sebiha, stort tack för din recension och din rekommendation. Det värmer verkligen hos oss som jobbar på Harmoniq. :) Kram Elin
2020-05-18
Beställde en del produkter och är så nöjd. Bästa kundservicen som är hjälpsam och vänlig. Bra leveranstid. Bara ++++++++ rekommenderas!
Harmoniq svarar:2020-07-24
Underbart att läsa att du är nöjd med din upplevelse Marja. Det är det vi arbetar för både nu och i framtiden. :) Ta hand om dig! Kram Elin
2020-04-23
Beställde en hel del smink och parfymer från harmoniq och är super nöjd. Kundservice är den bästa jag någonsin varit med om och bra leverans tid. Rekommenderas starkt. Tack Harmoniq ❤️
Harmoniq svarar:2020-05-18
Stort stort tack för de fina order Hanna! Hoppas vi hörs snart igen. :) <3
2020-04-16
Min vara fanns inte men de hjälpte mig få en annan snabbt och enkelt. Super trevliga på Mail och hjälpsam.
Harmoniq svarar:2020-05-18
Hej Frida, tack för att du hörde av dig. Vår kundservice finns här för att hjälpa dig och du är varmt välkommen tillbaka om du funderar över något. :)
2020-03-11
Beställde två parfymer tyvärr så en av dom fanns inte på lager samt hade jag bråttom då jag skulle resa men kundservicen som är kanon löste det och jag fick det jag beställde! Kan bara rekommendera denna sidan till andra ! Toppen !
Harmoniq svarar:2020-05-18
Tack för det fina omdömet och för att du hörde av dig så vi fick en chans att hjälpa dig. :)
Sida 1