1.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-18
E
Helt outstanding upplevelse! Jag kände mig osäker på Harmoniq efter att ha läst dessa recensioner. Samtidigt hade de bättre priser och utbud än deras konkurrenter... Så jag gick in på deras facebooksida och såg en mycket mer positiv sida. Messenger poppade upp så jag slängde iväg ett meddelande, där jag sa att jag kikar på två varor men att jag var lite osäker på att lägga en beställning efter att ha läst recensionerna här om väntetiden mm. Så jag undrade ifall de kunde garantera mig att så var inte fallet mer. Till min förvåning fick jag svar inom någon minut! Harmoniq var trevliga och effektiva. De försäkrade mig om att jag skulle få produkterna inom två arbetsdagar. Sagt och gjort - två dagar senare fick jag produkterna i brevlådan! Vill även tillägga att deras förpackningar är riktigt lyxiga. Tänker definitivt beställa härifrån igen (och igen och igen och igen)
Harmoniq svarar:2019-04-18
Hej Emina, Tack för ditt omdöme. Vad glada vi blir när vi läser detta! Vi jobbar med hjärtat och strävar efter att alla kunder ska bli nöjda, och att vända vårt rykte är en prioritering. Med hjälp av dig och ditt omdöme har vi kommit ett steg närmare vårt mål. Glad Påsk från oss alla på Harmoniq! <3
2019-04-17
A
HANDLA inte av detta företag om du uppskattar att enkelt komma i kontakt med företaget; svarar inte i telefon, endast sporadiskt på mail o ordern går inte enkelt att följa.
Harmoniq svarar:2019-04-17
Hej Annelie, Tack för ditt omdöme, Din order lämnade vårt lager 2019-04-03. Därefter togs den emot av Dhl som började köra den till Macken i Säter Frendo 2019-04-04. Dhl misstänker att ombudet har missat att scanna in paketet som levererat så du kan hämta den och de har påbörjat ett ärende för att undersöka detta. Jag kommer bli återkopplad så snabbt de vet mer, och då kommer jag självklart ta detta vidare till dig. Jag är hemskt ledsen att du tycker att vi är bluff och båg när Dhl inte lyckats fullfölja sitt jobb ordentligt, vi gör vårt bästa för att det ska lösa sig så snabbt som möligt.
2019-04-15
H
Bedrövlig support, om den nu ens finns. Nu har det gått 6 arbetsdagar sedan lagd order, och fortfarande har jag varken fått spårnummer eller något paket. Har försökt få tag på dem mer än 10 gånger, men de vägrar svara. Förmodligen är man väl blåst på pengarna skulle jag gissa.
2019-04-11
A
Att jag efter 6 dagar ska behöva fråga vart min levereras är tycker jag inte är bra och då är den inte ens skickad... Hur är det ens möjligt med så långa leveranser & inte på tala om kundservicen samt den dåliga kommunikationen som fås via mejl.... Om en produkt tas bort från beställningen pga att den är slut i lager borde information ges att frakten kommer gå upp 40:- för att ordervärdet inte är tillräckligt högt men nej den infon gavs ej.. Ingen leveransbekräftelse med spårningsnummer så jag som kund kan se vart mitt paket finns under leveransen! Ångrar att jag inte läste här innan och ångrar att jag ens lagt en beställning på detta företag! Att företaget ens fått bra recensioner känns väldigt konstigt, nej nästa gång lägger jag hellre mer pengar på samma produkt men på ett företag med bättre leveranstider, som är mer pålitliga och har en bra kundservice!
2019-03-28
Redigerades 2019-04-05
V
Hej, jag beställde två varor i lördags, ca 1800 kr och har fått ingen info om leveransen än. HARMONIQ tog betalt redan på tisdag när varorna skulle komma till dem. Jag önskar veta status på min beställning. Jag har köpt on line tidigare från andra företag och de inte tar betalt om de inte har varorna i lager! Ordernr 148165. Några dagar senare fick jag ett meddelande att mina produkter var på väg och allt kom bra. Jag blev glad men ska säga att de kan förbättra kundupplevelse och support under hela processen. Inte tydlig info och de tar betalt för snabbt.
2019-04-02
I
Beställde en vara 14/3 och betalade med kort. Fick besked dagen efter att varan var slut. Skulle komma in senare, varför jag inväntade leverans. Blev lovad att jag skulle få varan förra veckan, vilket inte skedde. Beklagligt att man inte får reda på produktstatus då man beställer och innan betalning. Första och sista gången jag beställer ngt från Harmoniq! Har annullerat min beställning, och hoppas att dom betalar tillbaka mina pengar snarast.
2019-03-11
G
Beställde en deo, hårvax och en parfym på förmiddagen på onsdagen och fick hem dem redan på torsdagen. Snabbt och smidigt!
2019-03-11
a
Har tidigare handlat av Harmoniq och precis som många andra fått vänta. Gav det en andra chans nu pga deras priser och det märks att de tagit till sig av kritiken om leveranser. Hade önskat hemleverans men paketet var framme efter två dagar så det är klart godkänt.
2019-03-11
V
Jag beställde 3 produkter i mitten av februari. Fick ett par dagar senare ett mail att varorna skickats. Ytterligare en dag senare ett mail att två av varorna skickats. Mailade Harmoniq och frågade vilket av mailen som var korrekt, inget svar. 20 februari fick jag utan information en återbetalning via swish för en av varorna. Mailade igen för att fråga - inget svar. 22 februari kunde jag hämta mitt paket. Som innehöll EN av produkterna. Ringer Harmoniqs kundtjänst och får då veta att den andra produkten redan "dellevererats" och att man mailat mig angående den första varan som då var slut (ett mail jag aldrig fått). Man ska då undersöka vad om hänt med den vara man ska ha dellevererat och återkomma på måndag. Måndag kommer och går, ingen info. Ringer på tisdag 26/2, går inte att komma fram så uppmanas sms:a, Vilket jag gör och får svaret att DHL inte kan spåra (del)leveransen, "men vi får in den igen om ca en vecka och skickar då". Det har nu gått nästan två veckor sedan dess och ingen vara, ingen info. Försöker ringa och det går inte att komma fram. Så jag sms:ar. Ännu inget svar. Det här är varor jag betalat för. Man tar inte betalt för sådant man inte har i lager. Jobbar man på kundtjänst och det blivit fel kan man förvänta sig att kundtjänst återkommer som utlovat. Jag har alltså betalt för en månad sedan men fortfarande inte fått mina varor och kundtjänst är omöjliga att nå. Komiskt nog går den vara jag saknar att beställa på Harmoniqs webbsida. Detta är under all kritik och jag undrar hur länge de kan hålla ens pengar utan åtgärd utan att det klassas som stöld. Många svar nedan från företaget "kontakta kundtjänst" men dessa går ju inte att nå. Så kundtjänst; om ni läser detta är mitt ordernummer 144158, detta verkar ju vara enda vägen till kommunikation.
2019-02-28
J
Beställde tre produkter. Får orderbekräftelse om att alla produkter är skickade. Paketet innehöll dock endast två av tre varor, även packlistan var på två varor. Mailar harmoniq om detta och har ej fått svar, det har gått en vecka. Ej värt priset. Svar från harmoni: -------- Det låter som att din order har dellevererats, då kommer resten av din order skickas så fort produkterna kommer in på lager igen. Om du återkommer med ordernummer så kan vi ge dig ett mer exakt datum på när du lär ta emot din resterande order. Tack för ditt tålamod, Ha en fin kväll! <3 -------- 1. Jag tycker det är tråkigt att ni svarar blixtsnabbt på kritik här, men jag har ännu inte fått svar på mitt mail efter 6 dagar. 2. Det stod att alla tre produkter skickades. 3. I plocklistan i mitt paket fanns bara två artiklar med, det står ingenstans ett ord om delleverans. 4. Att ni har problem med leverantör borde inte påverka er förmåga att ha god service mot kunder.
Harmoniq svarar:2019-02-28
Hej, Tack för din recension! Det låter som att din order har dellevererats, då kommer resten av din order skickas så fort produkterna kommer in på lager igen. Om du återkommer med ordernummer så kan vi ge dig ett mer exakt datum på när du lär ta emot din resterande order. Tack för ditt tålamod, Ha en fin kväll! <3
2019-02-22
h
Gör er själva en tjänst och beställ aldrig från Harmoniq! Jag har beställt för 4 veckor sedan. 3 veckor efter beställnigen så fick jag fel saker, alltså jag fick någon annans varor. De skulle skicka mina varor men nu efter en vecka sedan har det fortfarande inte hänt ett dugg!
Harmoniq svarar:2019-02-28
Hej, Tack för din recension! Återkom gärna med ordernummer så kan vi se vad som har gått snett. Ha en fin kväll! <3
2019-01-30
B
Falska priser via Prisjakt
Harmoniq svarar:2019-01-31
Hej! Vad kul att du är intresserad av att köpa en produkt av oss! Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt). Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns här för dig! Ha nu en fortsatt fin dag, kramar kundtjänst <3
2019-01-29
B
Alltid lurigt annons Eller väldigt känd att skickar mail i efter hand att ”varan är slut i lager” och makulera beställningen! Sämst 👎🏼
Harmoniq svarar:2019-01-31
Hejsan! Vad kul att du är intresserad av att köpa en av våra produkter! Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt). Efter julperioden (främst) är det svårt att få in beställningar eftersom att det varit så högt tryck under julen och blivit slutsålt. Vi har varit dåliga på att uppdatera våra lagersaldon på hemsidan, och det är något har sett över internt. Dock så har vi som system att erbjuda kunden att vänta på sin slutsålda vara, och att skicka med en gåva som kompensation för väntan. Önskar kunden att makulera sin beställning så löser vi självklart det. Jag hoppas att du fått svar på dina funderingar! Om inte så är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med något, vi finns här för dig och är glada att hjälpa! <3
2019-01-29
b
Lägger upp falska priser systematiskt på Prisjakt.
Harmoniq svarar:2019-01-31
Hej! Vad kul att du är intresserad av att lägga en beställning från oss! Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt). Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns alltid här för dig! Ha en fortsatt fin dag, bästa hälsningar kundtjänst <3
Sida 1