1.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-14
P
Paulina (1 omdöme)
Handla inte! Jag beställde en parfym och fick en orderbekräftelse. Över en vecka senare hade varan fortfarande inte skickats. Hörde av mig och fick som svar att varan var slut och att köpet skulle annulleras! Hade jag inte legat på och mailat så hade de bara tagit mina pengar utan att skicka varan!
2019-05-27
Redigerades 2019-05-29
B
Bea(1 omdöme)
Snabb leverans och tillmötesgående kundtjänst. Hade otur med min vara/ett ansiktsvatten som inte luktade bra. Fick ett trevligt bemötande via mail och en ersättningsvara. Uppskattar att Harmoniq inte bara är snabba utan även är måna om sina kunder. Självklart kommer jag att handla hos er igen.
2019-05-08
Redigerades 2019-05-24
V
Varning(1 omdöme)
Beställde flera pkt (består av 2 olika komponenter) och betalade med Swish. Jag fick ett fåtal kompletta pkt. När jag går in på hemsidan är det noterat att leverans skett. Jag har både mailat och ringt flera gånger - Efter 1 månad återkommer Harmoniq via mail. Då får jag hjälp.
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej, Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar. Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag. Hälsningar Kundtjänst
2019-05-24
B
Benjamin(1 omdöme)
Var lite skeptisk efter läst recensioner om företaget, valde ändå att kontakta dem via Facebook och fick snabb respons med bra service. De löste så att min beställning lämnade deras lager 7 minuter efter jag lagt ordern. Dagen efter fick jag avi att mitt paket fanns att hämta ut på postombudet. Supersnabb återkoppling ljusets hastighet på leveransen! Råder samtliga att kontakta företaget via FB trots det står att de endast tar emot kundserviceärende via deras mail. Vänta ett litet tag så svarar de på FB :)
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej Benjamin, Tack för att du gav oss på HARMONIQ.se en chans trots att du var skeptisk. Vi tackar för de fina orden du skriver. Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg! Vänliga hälsningar HARMONIQ
2019-05-17
G
Gabriella(1 omdöme)
Jag krånglade lite med en order. Hade lite frågor kring en produkt och fick världens bästa hjälp och supertrevligt bemötande och en stor portion tålamod! Tack Arman på Harmoniq! Kan verkligen rekommendera denna webbutik. Bra utbud och bra priser!
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej Gabriella, Vi tackar för de fina orden du skriver. Vi är glada att vi kunde vara till hjälp för dig. Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg! Vänliga hälsningar HARMONIQ
2019-05-12
I
Ingela (1 omdöme)
Gjorde en beställning på tre varor, en saknades i paketet och de två varorna jag fick var ej plomberade. Går ej att få kontakt med företaget. Har önskat reklamation på varorna men får avgöras av ARN då man inte kan maila eller ringa. 0 stjärnor
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej, Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar. Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag. Hälsningar Kundtjänst
2019-05-07
C
Catarina Anna(1 omdöme)
STOPP! Tänk ett steg längre! Beställde min plattång den 21/4, betalde. Får bekräftelse dagen efter med ett käckt meddelande om att ”ett skepp kommer lastat”.......med inget skepp har dockat i vår hamn! Sitter här i dag den 7/5 o har sökt kundtjänst som en galning både via telf o mejl. Inget svar! Vi driver ärendet vidare. Hälsningar Catarina Anna
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej, Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar. Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag. Hälsningar Kundtjänst
2019-04-29
I
Irina(2 omdömen)
Jag fick gel för ansikte som var fryst. Jag skrev reklamation, bifogade bilder på produkt och fick aldrig svar.
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej, Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar. Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag. Hälsningar Kundtjänst
2019-04-18
E
Emina S(1 omdöme)
Helt outstanding upplevelse! Jag kände mig osäker på Harmoniq efter att ha läst dessa recensioner. Samtidigt hade de bättre priser och utbud än deras konkurrenter... Så jag gick in på deras facebooksida och såg en mycket mer positiv sida. Messenger poppade upp så jag slängde iväg ett meddelande, där jag sa att jag kikar på två varor men att jag var lite osäker på att lägga en beställning efter att ha läst recensionerna här om väntetiden mm. Så jag undrade ifall de kunde garantera mig att så var inte fallet mer. Till min förvåning fick jag svar inom någon minut! Harmoniq var trevliga och effektiva. De försäkrade mig om att jag skulle få produkterna inom två arbetsdagar. Sagt och gjort - två dagar senare fick jag produkterna i brevlådan! Vill även tillägga att deras förpackningar är riktigt lyxiga. Tänker definitivt beställa härifrån igen (och igen och igen och igen)
Harmoniq svarar:2019-04-18
Hej Emina, Tack för ditt omdöme. Vad glada vi blir när vi läser detta! Vi jobbar med hjärtat och strävar efter att alla kunder ska bli nöjda, och att vända vårt rykte är en prioritering. Med hjälp av dig och ditt omdöme har vi kommit ett steg närmare vårt mål. Glad Påsk från oss alla på Harmoniq! <3
2019-04-17
A
Anneli (1 omdöme)
HANDLA inte av detta företag om du uppskattar att enkelt komma i kontakt med företaget; svarar inte i telefon, endast sporadiskt på mail o ordern går inte enkelt att följa.
Harmoniq svarar:2019-04-17
Hej Annelie, Tack för ditt omdöme, Din order lämnade vårt lager 2019-04-03. Därefter togs den emot av Dhl som började köra den till Macken i Säter Frendo 2019-04-04. Dhl misstänker att ombudet har missat att scanna in paketet som levererat så du kan hämta den och de har påbörjat ett ärende för att undersöka detta. Jag kommer bli återkopplad så snabbt de vet mer, och då kommer jag självklart ta detta vidare till dig. Jag är hemskt ledsen att du tycker att vi är bluff och båg när Dhl inte lyckats fullfölja sitt jobb ordentligt, vi gör vårt bästa för att det ska lösa sig så snabbt som möligt.
2019-04-15
H
HenkeWalfridsson(2 omdömen)
Bedrövlig support, om den nu ens finns. Nu har det gått 6 arbetsdagar sedan lagd order, och fortfarande har jag varken fått spårnummer eller något paket. Har försökt få tag på dem mer än 10 gånger, men de vägrar svara. Förmodligen är man väl blåst på pengarna skulle jag gissa.
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej, Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar. Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag. Hälsningar Kundtjänst
2019-04-11
A
Anna(1 omdöme)
Att jag efter 6 dagar ska behöva fråga vart min levereras är tycker jag inte är bra och då är den inte ens skickad... Hur är det ens möjligt med så långa leveranser & inte på tala om kundservicen samt den dåliga kommunikationen som fås via mejl.... Om en produkt tas bort från beställningen pga att den är slut i lager borde information ges att frakten kommer gå upp 40:- för att ordervärdet inte är tillräckligt högt men nej den infon gavs ej.. Ingen leveransbekräftelse med spårningsnummer så jag som kund kan se vart mitt paket finns under leveransen! Ångrar att jag inte läste här innan och ångrar att jag ens lagt en beställning på detta företag! Att företaget ens fått bra recensioner känns väldigt konstigt, nej nästa gång lägger jag hellre mer pengar på samma produkt men på ett företag med bättre leveranstider, som är mer pålitliga och har en bra kundservice!
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej, Vi beklagar verkligen att du upplever dålig kommunikation från vår sida. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar en lösning. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar. Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag. Hälsningar Kundtjänst
2019-03-28
Redigerades 2019-04-05
V
Veronica20(1 omdöme)
Hej, jag beställde två varor i lördags, ca 1800 kr och har fått ingen info om leveransen än. HARMONIQ tog betalt redan på tisdag när varorna skulle komma till dem. Jag önskar veta status på min beställning. Jag har köpt on line tidigare från andra företag och de inte tar betalt om de inte har varorna i lager! Ordernr 148165. Några dagar senare fick jag ett meddelande att mina produkter var på väg och allt kom bra. Jag blev glad men ska säga att de kan förbättra kundupplevelse och support under hela processen. Inte tydlig info och de tar betalt för snabbt.
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej Veronica, Tack för att du gav oss på HARMONIQ.se en chans. Vi tackar för din recension. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg! Vänliga hälsningar HARMONIQ
2019-04-02
I
Ingegerd Sundén Ordenr. 147248(1 omdöme)
Beställde en vara 14/3 och betalade med kort. Fick besked dagen efter att varan var slut. Skulle komma in senare, varför jag inväntade leverans. Blev lovad att jag skulle få varan förra veckan, vilket inte skedde. Beklagligt att man inte får reda på produktstatus då man beställer och innan betalning. Första och sista gången jag beställer ngt från Harmoniq! Har annullerat min beställning, och hoppas att dom betalar tillbaka mina pengar snarast.
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej, Vi beklagar verkligen att din upplevelse var så negativ. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Jag ser att ärendet blev löst och att du fick din återbetalning. Vi önskar dig en trevlig helg. Hälsningar Kundtjänst
2019-03-11
G
Gabriel Nord(1 omdöme)
Beställde en deo, hårvax och en parfym på förmiddagen på onsdagen och fick hem dem redan på torsdagen. Snabbt och smidigt!
Harmoniq svarar:2019-05-24
Hej Gabriel, HARMONIQ.se tackar för de fina orden du skriver. Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg! Vänliga hälsningar HARMONIQ
Sida 1