Plasten runt korgen har nu spruckit och lossnat, en månad efter reklamationstiden gick ut. det finns tekniskt ingen anledning att dessa delar skulle vara i plast men de råkar vara del av säkerhetsfunktionen som stänger av värmeelementet när korgen är utdragen. jag tolkar detta som planerat åldrande. därav sänker jag denna maskin till botten. -hemskt dåligt av philips! Planerat åldrande (på engelska planned obsolescence). Det är en affärsstrategi där produkter designas med en begränsad livslängd, vilket gör att de slutar fungera eller blir omoderna efter en viss tid, ofta kort efter att garantin löpt ut. Syftet är att uppmuntra konsumenter att köpa nya produkter oftare.
Otroligt långsam hemsida och dålig kundtjänst, ok priser ibland.
Riktigt ogenomtänkt design på fickor, dragkedja och ventilation. Har man glömt stänga dragkedja på fickor kan man räkna med att allt ramlar ur, jag har tappat mobilen otaliga gånger nu. Nedre delen av dragkedjan rycks upp när man böjer sig eller sätter sig, den går då sönder. Ventilation existerar inte. Förstår inte hur design som denna gått igenom Fjällräven kvalitetskontroll.
Trodde aldrig jag skulle lämna ett omdöme på en mopp men här är det, jag gillar den!
vanligtvis bra men denna gång sämsta kundtjänst och service jag någonsin varit med om. Absurda metoder utan fokus på kundens behov.
Gillar de väldigt mycket, fungerar toppen att lyssna på musik och att prata i telefon på stan, kontoret och hemma.
Bra pris och snabb leverans! Har köpt Philips Hue-prylar och Netatmo väderstation av Tibber.
Golvpoolens syn på sina kunder verkar som att de är ett företag med värderingar från en svunnen tid. Inget ehandelsföretag har behandlat mig lika nonchalant som kundtjänsten på golvpoolen efter en veckas väntan på svar från deras formulär på hemsidan. Jag kommer aldrig handla här igen och inte heller hos Bygghemmakoncernen som tillåter ett dotterbolag att serva kunderna på det här sättet. Jag hoppas verkligen de ser över sina policys, rutiner, processer, partnerskap och service.
Golvpoolens syn på sina kunder verkar som att de är ett företag med värderingar från en svunnen tid. Inget ehandelsföretag har behandlat mig lika nonchalant som kundtjänsten på golvpoolen efter en veckas väntan på svar från deras formulär på hemsidan. Jag kommer aldrig handla här igen och inte heller hos Bygghemmakoncernen som tillåter ett dotterbolag att serva kunderna på det här sättet. Jag hoppas verkligen de ser över sina policys, rutiner, processer, partnerskap och service.