(77)
Tack för bra service i butiken i Sthlm, rekommenderas varmt.
Avrekomenderar starkt att handla här, inte nöjd alls. Trevlig personal och bra priser men de är strunt samma när man i slutändan inte får rätt saker levererat i rätt tid och de inte kompenserar för de extra kostnader som det medför. Med facit i hand hade jag hellre handlat någon annan stans för vår badrumsrenovering och besparat mig den huvudvärken och förseningen som govpoolen givit mig
Hur smidigt som helst! Beställde duschväggar som kom hem på rekordfart.
Dåliga råd i proffsbutik Jag var i deras butik i Malmö och fick råd av säljare att lägga en naturstensplatta i köket efter jag berättat att den skulle vara så underhållsfri som möjligt. Problemet med denna platta visade sig att alla fläckar som innehåller fett blir beständiga om man inte impregnerar denna platta och detta berättade de först när de låg på plats 2v senare fulla med fläckar.
Köpte ett badkar med inbyggd blandare och vred, som du fick skruva ihop slangarna, svårt att komma åt och dra fast ordentligt,skrapade upp händerna. Dålig kvalite på slangar, vred och blandare. Första och sista gången jag beställer nått därifrån
De har produkter som inte finns i lager och levererar inte i tid. Har väntat mer än veckor. Jag fick ringa dem minst 4 gånger och de lovar att återkomma men de återkommer inte. Jag har skrivit att jag vill avbeställa lin order men de hör inte av sig heller och jag har inte fått pengarna tillbaka för en produkt som jag inte fått.
VARNING! Var noggranna med att fråga exakt vad som ingår vid köp i denna butik. Vi köpte ett badkar av modellen Nordhem Torekov. Efter att ha betalt fakturan fick vi frågan om vi också vill köpa till täcksidan till badkaret för 3536 kr. I skyltningen var täcksidan med utan markering om att den inte ingår. Säljaren informerade inte heller om att denne inte ingick i köpet. För min del var det första och sista gången jag handlar på Golvpoolen.
Golvpoolen har endast 14 dagars returrätt på sina varor, kan stå en dyrt. Dessutom kan man inte lämna in returer på varor som man köpt på deras hemsida i deras fysiska butiker.
Vi beställde en dusch för drygt 8000 kr (visserligen till ett något rabatterat pris) för vi ville verkligen ha en ”mikrofondusch” i krom. Nu när renoveringen är klar sitter det ett runt fult plasthandtag (sådant man köper på Biltema för 99 kr). Vi återvände till butiken (åkte från Alingsås till Göteborg) för att påtala detta. Eftersom det gått mer än 30 dagar från det att vi beställt (tog två månader att få beställningen!) kunde vi inte reklamera duschen. De erbjöd sig att beställa ett nytt handtag men då skulle vi behöva stå för alla kostnader. Riktigt dåligt! Gå aldrig till Golvpoolen i Högsbo!
Beställde en vara genom webbutiken. Leveransen sköts upp gång på gång utan förklaring. Efter 4 månader hade varan fortfarande inte anlänt. Kontaktade kundtjänst för att annullera beställningen. De bekräftade att en kreditering registrerats. Det har nu gått över en månad sen bekräftelsen. Har fortfarande inte fått tillbaka pengarna. Rekommenderas ej.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.golvpoolen.seFullständigt firmanamn: Arredo AB
Organisationsnr: 556245-2994
Information hos allabolag.se