Gör vad den ska. Kontrollerade och fick bekräftat att den visar rätt värden på vårdcentralen. Har inte haft några problem att koppla till mobiltelefonen heller eller få över data, till såväl en Huawei såsom en iPhone. Har använt den i flera månader utan några problem.
Coolshop tycks göra detta systematiskt ser jag nu på andra recensioner, det vill säga sälja varor som de inte har för att sedan annulera ordern. Har även varit i kontakt med CDON som påstår något annat än Coolshop som skyllde på CDON, ingendera tar sitt ansvar gentemot kund i alla fall. Förtjänar att hamna på ARN:s röda lista.
Säljer varor men skyller på underleverantör när det inte går att leverera. Torde höra hemma på ARN:s röda lista.
Visade helt fel värden, kan ha varit ett måndagsexemplar, men tyvärr så litade läkaren på detta och jag fick felaktigt medicin som jag sedan fick veta att jag skulle sluta ta när det blev konstaterat att denna blodtrycksmätare visade helt uppåt väggarna fel värden...
Jag hade beställt en mobiltelefon som kom fram skadad. Var i kontakt med deras kundtjänst och utlovades kreditering för mobiltelefonen om jag skickade tillbaka den vilket jag gjorde. Sedan blev det tyst. Ingen kreditering och har försökt att få detta i månader. Ringde nu idag kundtjänsten som sade att de ej kommer att kreditera mig för mobiltelefonen. Ska se om och hur jag kan dra detta vidare vi konsumentombudsman eller dylikt. Varning för dessa skojare som inte håller sitt ord trots att jag har e-post med detta till och med.
Generellt så har jag mycket bra erfarenheter utav Webhallen, men när man får höra att hörlurarna slutat fungera på grund av öronvax och därför inte byts ut... Det känns faktiskt urdåligt och rimligen normalt slitage. Orkade inte tjafsa med personen bakom kassan.
Ljudet synkar ej mellan hörlurarna, generellt dålig kvalitet på ljudet. Ska skicka tillbaka dessa.
Kan ju börja med att det tog några veckor innan facebook fungerade. Fick från början ett exemplar där fingeravtrycksinläsningen inte fungerade, fick hålla på med supporten jag vet inte hur många timmar (över några dagars tid) för att till slut få telefonen utbytt. Tappade sedan telefonen och trots att jag hade skal och skärmskydd så spräcktes skärmen i tusen bitar. Har haft olika telefoner av olika märken (bl.a. BlackBerry, Samsung och Sony) men har aldrig varit med om att skärmen gått sönder så totalt (glaset dårå om man ska vara precis). Har kontaktat OnePlus men de tycker jag ska pröjsa cirka 1500kr för att få det lagat. Är inte särskilt nöjd med detta. Har aldrig varit med om en telefon som går sönder så lätt. Ja, just det, Netflix hackar också... Om du vill ha en telefon som lätt går sönder där du får betatesta mjukvaran, så är valet lätt, OnePlus 2 är det du ska ha.