Prisjakt
DOZ Apotek
  • Fri frakt
  • Snabb leverans
  • Poäng när du handlar
2.3OK
31 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
E
Elisabeth R
3 omdömen
DåligRedigerades 2 månader sedan

Har efter 5 vardagar ännu inte fått min leverans. Den är alltjämt markerad som "under behandling" i Klarnas app och alltså ej ännu överlämnad till Postnord. Tur jag gjorde beställning på faktura och att det inte gällde en brådskande medicin.

DOZ Apotek svarar:2024-02-02
Hej och tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar den här gången och vi beklagar missnöjet. Att våra kunder är nöjda är väldigt viktigt för oss. Om du vill framföra dina synpunkter tar vi tacksamt emot din feedback på telefon: 0771 - 23 10 00. Vi får då även möjlighet att undersöka vad som hänt med din beställning och ta reda på orsaken till förseningen. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Kundservice -Kawther
C
Canton
5 omdömen
Utmärkt2 månader sedan

Bra pris, kosttillskotten var hemma inom två vardagar + väl vald storlek på låda. Skadar inte heller med 10% på nästa köp.

DOZ Apotek svarar:2024-01-18
Hej bästa kund och stort tack för din recension! Det gör oss glada att höra din positiva respons. Vi på DOZ Apotek vill alltid leverera så god service vi bara kan. Ha en fin eftermiddag och varmt välkommen tillbaka! Emma på Kundservice
K
Kjell
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Helt värdelöst! Ett mer oseriöst apotek får man leta efter. Uteblivna leveranser och värdelös kundtjänst som inte svarar på mail eller i telefon. Verkligen varning för dessa skojare som helt saknar kundfokus.

DOZ Apotek svarar:2024-01-10
Hej och tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar den här gången och vi beklagar missnöjet. Att våra kunder är nöjda är väldigt viktigt för oss. Just nu har vi stort tryck på vår e-handel/kundservice vilket gjort att vi inte riktigt hunnit svara vardagar inom 48 h tyvärr men vi har satt in fler resurser för kortare svarstider per telefon och mejl. Om du vill framföra fler synpunkter eller förbättringsmöjligheter tar vi tacksamt emot din feedback på telefon: 0771 - 23 10 00. Med Vänlig Hälsning Kundservice, Emma
C
Ceres
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Det har tagit en vecka och paketet jag beställde har inte ens skickats eller processerats. Aldrig igen från DOZ

DOZ Apotek svarar:2023-12-27
Hej och tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar den här gången och vi beklagar missnöjet. Att våra kunder är nöjda är väldigt viktigt för oss. Om du vill framföra dina synpunkter tar vi tacksamt emot din feedback på telefon: 0771 - 23 10 00. Vi får då även möjlighet att undersöka vad som hänt med din beställning och ta reda på orsaken till förseningen. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Kundservice - Emma
S
Utmärkt3 månader sedan

Jag har beställd varor, det skulle ta 2-3 för leverans, var överraskad när jag har fått leveransen dagen efter 😃 starkt rekommenderar 😊

DOZ Apotek svarar:2023-12-20
Hej bästa kund och stort tack för din recension! Det gör oss glada att höra din positiva respons. Vi på DOZ Apotek vill alltid leverera så god service vi bara kan. Ha en fin dag och varmt välkommen tillbaka! Emma på Kundservice
D
DevilGod
5 omdömen
Usel3 månader sedan

"Din order med tillhörande betalning har tyvärr blivit avbruten på grund av tekniskt fel." Detta fick jag när jag efter 1½ vecka undrar var min order är. Sämst i kubik - unvik till varje pris.

DOZ Apotek svarar:2023-12-15
Hej och tack för din recension! Vi ber om ursäkt för det inträffade och förstår din frustration. Tack ändå för att du väljer att höra av dig – din input är viktig för oss så vi kan förbättra våra processer. Eftersom våra system inte registrerat detta som ett ”fel”på direkten så har vi haft svårt att vara proaktiva och nå ut till dig som kund tillräckligt snabbt. Nu har vi dock hittat en workaround där vi bör kunna se felet i tid för att sedan snabbare nå ut till kund. Önskar dig en trevlig helg! Med Vänlig Hälsning Kundservice - Emma
A
ALW
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Bara skräp! Beställde för mera än två veckor sedan och de har inte hört av sig!

DOZ Apotek svarar:2023-12-11
Hej bästa kund, Tack för din recension. Vi är måna om våra kunders upplevelse hos oss och vill gärna hjälpa dig vidare. Kanske har det dessvärre inträffat ett tekniskt fel gällande din order. För att kunna göra en närmare efterforskning och hitta en lösning är du välkommen att ringa Kundservice på nummer: 0771-23 10 00. Ha en fin dag, Med vänlig hälsning, Kundservice - Emma
B
Buyer
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Upprepade gånger fått varor där utgångsdatum har passerat med flera månader. Oseriöst "apotek"!

DOZ Apotek svarar:2023-12-08
Hej och tack för din recension! Vi utför noggranna kontinuerliga hållbarhetskontroller enligt våra interna rutiner. Du får väldigt gärna kontakta oss via e-post, [email protected] och skicka bild på utgångsdatum för kompensation om vi trots allt brustit för så ska det inte vara. Ha en fin helg och välkommen tillbaka! /Emma på Kundservice
Z
Zanna
1 omdöme
Utmärkt4 månader sedan

Jag är helt nöjd med DOZ Apoteket! Köpte varor vid flera tillfälle och allt gick bra!

DOZ Apotek svarar:2023-12-01
Tack för din recension! Det gör oss glada att höra din positiva respons. Vi på DOZ Apotek vill alltid leverera så god service vi bara kan. Trevlig helg och varmt välkommen tillbaka! Emma på Kundservice
Gästanvändare
UselRedigerades 4 månader sedan

Leveranstid på 1-3 dagar är bara att glömma. Det har nu gått 4 arbetsdagar och fortfarande inte hört något efter bekräftelsemailet.. Uppdatering: Jag ringde till dos under arbetsdag 8 eftersom jag fortfarande inte hört något alls från dom.. Svaret jag fick var att "det är ett känt problem att ordnar handlar i limbo så jag tar bort din order så får du lägga en ny". Då rabatterna inte längre fanns så hade jag behövt lägga en order för att sen ringa till dom IGEN och säga till om detta för att få rätt pris... Tror ni man fick någon kompensation för att man väntat 8 dagar på absolut ingenting? Nä du.. Kundfokus verkar inte vara deras fokus i alla fall.. Första och sista gången jag handlar hos dom.

DOZ Apotek svarar:2023-11-13
Hej och tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar den här gången och vi beklagar missnöjet. Att våra kunder är nöjda är väldigt viktigt för oss. Jag vidarebefordrar dina synpunkter till vår Digitala avdelning för att undvika framtida tekniska fel. Självklart matchar vi priset om det uppstår problem och rutinen är som du beskriver att man får återkomma med nytt ordernummer för korrigering. Om du vill framföra ytterligare synpunkter eller förbättringsmöjligheter tar vi tacksamt emot din feedback på telefon: 0771 - 23 10 00. Då får vi även möjlighet att kompensera dig i efterhand. Med Vänlig Hälsning, Emma på Kundservice.

Om butiken

DOZ Apotek

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.lloydsapotek.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Admenta Sweden AB

Organisationsnr: 556785-4913

Information hos allabolag.se