Prisjakt
Telenor Sverige Aktiebolag
  • Världens sjunde största
  • mobiloperatör. Ledande
  • leverantör av TV-tjänster.
1.1Dålig
14 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
F
Fredrik
1 omdöme
Usel15 dagar sedan

Varför måste man ens markera en stjärna? Sågar Telenor helt och kommer att byta till Telia så snart avtalet går ut. De upplyser inte om stora ändringar i avtalen när man skriver om dem. Tyvärr hinner jag inte läsa igenom 150 sidor i affären. Det som dock är det värsta är att man inte ens kan byta huvudnummer så min dotter får bedragare, telefonförsäljare m fl på tråden under lektionstid. Helt värdelöst företag, uråldrigt system och personal som borde utbildas i kundvård.

T
Usel24 dagar sedan

Icke pålitlig bolag. Kundservicen är okunnigt och värst av allt dryg och otrevligt. ALDRIG MER TELENOR

K
Ken1Gnesta
2 omdömen
UselRedigerades 2 månader sedan

Lovar en felfri bredbands övergång.. Får sms det är framflyttat men dom kan koppla in sig på befintlig utrustning vilket dom misslyckas med så här är man dag 13 utan internet....... Och att ringa er hjälpte inte alls. 5h i tele mellan olika avdelningar tills den avdelningen man var i kontakt med först stänger som man vart tillbaka kopplad till.. Ni är sämst i klassen.

Gästanvändare
UselRedigerades 3 månader sedan

Telenor säljer tjänster som inte fungerar och får inga konsekvenser för det. Kundtjänsten gömmer sig bakom sina manus vid reklamationsärenden. Jag kommer aldrig att göra affärer med dem igen och jag rekommenderar att ni håller er långt borta från dem.

Gästanvändare
UselRedigerades 4 månader sedan

Dom få gånger man faktiskt kontaktar det här bolag och dom lyckas göra bort sig så kolossalt, vägrar ta något ansvar och kunden får ta smällen. Satt med support i 30 minuter och kollade alla förutsättningar för min dotters smart-watch och abonnemanget, dubbelkollade med apple om familjdelning och alla förutsättningar. När allt var bekräftat (fyra gånger om) beställde vi klockan.. Nu när man kontaktar Telenor igen för att beställa abonnemangen, då är det första den nya personen säger att: "Nä det går inte" du får istället ta detta abonnemanget för 249 istället för det 69:- som var sagt av första personen. Där stannar det och dom vägrar stå för något dom sagt och instället ska man som kund bara betala för de misstag som dom själva gör när dom inte har rätt information och därmed förmedlar fel till kunder. Eftersom vi redan har bindning i abonnemangen får vi vänta ut det men sen är det aldrig mer Telenor. Ta mitt råd, ge er inte i kast med det här bolaget, massa trassel, en enda stor besvikelse och det kommer kosta er pengar och tid.

Gästanvändare
UselRedigerades 4 månader sedan

Helt makalöst vad dåligt bemötande jag har fått från telenors kundtjänst. Jag ville embryots mitt abonnemang innan bindningstiden (som har blivit förlängd?!) pga. Urusel mottagning. Fick till svar att jag skulle bevisa att jag ej har mottagning. Och jag får för mig att dom kör uttröttnings metoden! VARNING!

Gästanvändare
UselRedigerades 4 månader sedan

Om jag kunde ge noll så skulle jag ha gjord det! Ville ha växel nummer och blev lovad att allting skulle aktiveras och kickas igång under halv timme! Nu har det gått mer än 1,5 timme och ingenting har blivit inkopplad! Jag har på 1,5 timmar förlorat affärer värda på minst 20 000 kronor! Jag är så förbannad att man inte kan komma i kontakt med kontaktpersonen på direkt nummer. Man måste gå igenom massa knappval och erbjudande för att komma fram sen blir man lovad att de åtgärdar felet omgående och så sitter man och väntar hur länge som helst på att de ska åtgärda felet! Felet fortfarande är inte löst! Rekommenderar inte!

Gästanvändare
UselRedigerades 4 månader sedan

Totalt hopplösa. Gick fort att bli kund. Wifi fungerar bra, men inget annat ang abbonemang o fakturor.

Gästanvändare
UselRedigerades 7 månader sedan

Telenor har lagt bindningstid på mina 6 abonnemang utan min godkännande . Fick reda på efter 1 år . Kundtjänster hjälper inte , kopplar inte till någon ansvarig . Dem skickar inte mitt avtal till mig

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Det är otroligt dålig service, ett icke fungerande kö system där man sitter timmar och väntar och kopplas vidare. Finns ingen bra kommunikation mellan avdelningarna. Säger man upp sitt abonnemang vad det än är för abonnemang så blir det ändå fel och man debiteras extra avgifter, trots att man fått skriftligt på ändringen. Rekommenderar inte dom!

Om butiken

Telenor Sverige Aktiebolag

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.telenor.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Telenor Sverige Aktiebolag

Organisationsnr: 556421-0309

Information hos allabolag.se