Har tyvärr min sub på en dålig plats i rummet för att ha den lite undangömd. Med denna produkt fick subben ett helt nytt liv trotts sin dåliga placering.
Otroligt prisvärd skärm, köpte två stycken paket med skärm+gasarm till min arbetsplats. Massvis med yta att arbeta på.
Otroligt kompetent spelare, absolut den bästa UHD spelaren jag testat (testat en hel del ink Oppo) Det enda jag hade kunnat önska är att det funnits ännu lägre nits nivåer i HDR optimizern.
urusla behandlingstider av ordrar, kass kundtjänst och nu har de dessutom bytt system så alla gamla ordrar och konton är borta. Bombar reklam hela tiden med bara skit.
Kostar massor av pengar men ändå den mest prisvärda uppgraderingen jag gjort i min vardagsrums bio, otroligt vilket lyft för bilden.
Klarar inte av att värma ens en Clio och slutade fungera helt och hållet efter mindre än 1 år.
Förhandsbokade Resident Evil 2 till PS4. Fick det inte till release så maialde deras kundtjänst, tre dagar senare får jag svar att det är på väg in i lager och ska skickas till mig. Det var snart en vecka sedan. Har även varit i kontakt med deras chattsupport och frågade hur det kommer sig att dom inte informerar sina kunder om saker inte kommer till releasedagen? kommer jag ens få den här produkten som var en specialutgåva? Mest troligt inte. Jag har full förståelse för att produkter tar slut i lager eller att tillräckligt många inte kommer in MEN jag har inte full förståelse för att man inte informerar de kunder som blir utan, erbjuder nån form av kompensation eller i alla fall frågar om kunden vill ha den vanliga utgåvan av spelet istället. Nu har det snart gått två veckor sen spelet släpptes, inte hört något alls, personen i Chatten hänvisar till infon på min ordersida, enligt den informationen är det beräknat att spelet kommer in till Kompletts lager förra onsdagen. Det var 6 dagar sedan nu, hur kan något vara beräknat att levereras bakåt i tiden? Jag struntar i att jag inte fått mitt spel men det här är inte rätt sätt att behandla era kunder och hantera sådan här situationer.
Helt värdelösa på att leverera. 1 vecka efter beställning har varan fortfarande inte skickats. Beräknad leverans IGÅR.
Haft det här slutsteget i ungefär 1 år nu och är väldigt nöjd. Köpte det för att driva alla 11 kanaler i min vardagsrumsbio vilket det så klart klarade med bravur. Jag har just nu "endast" 9 högtalare i anläggningen och har därför valt att använda dubbla slutsteg till LCR. Att ha så många kanaler i ett steg är perfekt för mig/oss som vill ha mer kraft vad en receiver kan leverera utan att det tar upp så mycket plats.
Bra service, snabba leveranser inga konstigheter att få hjälp om man funderar över något.