(500+)
Aldrig varit några som helst problem från Gymgrossisten och jag har beställt från er i snart 10 år!
Kund sedan omkring 20 år tillbaka. Ni brukade vara bra. Största skillnaden idag mot förr är att beställningar blir fel (inkompletta ffa, även trasiga/felskurna pulverpåsar) och orderhanteringen är seg som tusan. Det är tråkigt att uppleva. Vid fel har det däremot snabbt och utan tvekan blivit rättat, men den sega orderhanteringen har varit så länge nu. Allt kan inte skyllas på pandemin.
Dålig kundservice och långa leveranstider. Vid beställning finns allt i lager och fick jag 1-2 dagar som leveranstid. Efter 2 dagar kontaktade jag kundservice och de sa att paketet ska levereras inom 4 dagar. Men det hade inte ens lämnats ut för leverans även efter 4 arbetsdagar.
Varit kund flera år men senaste beställningarna har bara tagit längre och längre tid, idag har det gått 4 arbetsdagar och fortfarande plockas beställningen. När jag ringer så kommer jag ej fram efter 20 min men som tur kommer jag fram på chatten till en viss Caroline som säger att min beställning fortfarande plockas och när jag ber henne avbeställa den så avslutar hon chatten! Det var sista gången jag beställde något från gymgrossisten!
Gymgrossisten vill att jag betalar avgift på outhämtad paket vilket är egentligen inte mitt fel. Jag kontaktade de via mail och förklarat det att jag inte har fått något sms att paketet har kommit. De frågade om min telefonnummer 0732440099 är rätt och det var inte det och därför har jag inte fått sms för min telefonnummer slutar egentligen med nolla. Trots det vill de att jag ska betala och de tar hän sin bara till sina pengar och inte kunden. Kommer aldrig och beställa från de
Handlade via SAS onlineshopping men fick aldrig mina bonuspoäng. Gymgrossisten skyller på SAS och SAS skyller på Gymgrossisten. Kommer aldrig handla här igen.
Köper alltså en produkt vars effekter på mig och många andra har varit helt fruktansvärd. Panikångestattacker, kallsvettningar, anhedoni, hjärtat rusar, värsta veckan i mitt liv.. Försökte få hjälp av kundtjänsten som jämför min upplevelse med att vissa får dåliga upplevelser av proteinpulver också och att jag bara är känslig. Skrev sedan ett negativt omdöme om produkten som dom inte publicerar... Totalt ointresserade och nonchalanta. Otroligt dålig kundtjänst. PS. akta er för Ashwagandha, mina 2 burkar fick alltså slängas efter 3 dagar och det fanns inget intresse av att ersätta detta.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.gymgrossisten.comFullständigt firmanamn: Health and Sports Nutrition Group HSNG AB
Organisationsnr: 556564-4258
Information hos allabolag.se