Rösta på Clas Ohlson i kategorin Hem och trädgård

På Prisjakt värderar vi våra medlemmars åsikter om produkter och butiker högt. Nu ska vi tillsammans utse "Årets nätbutik 2018". Är Clas Ohlson en av dina favoriter?

Se alla kategorier och butiker

Läs mer om Årets nätbutik

90 dagars öppetköp
Retur till valfri butik
Fri frakt över 499:-

http://www.clasohlson.se

Betalningsalternativ

Klarna
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information Clas Ohlson har fått betyget (3.19)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    23 min sedan
    Uppdaterat: 22 min sedan
    Fan produkter står att de finns i webblager och när man ska gå till utcheckning så finns det inga i lager och de enda man kan göra är ta bort produkten man kan inte ens beställa i rean, så nu blir det inga Philips Hue White and Color för 399 SEK.
  • Usel
    2 tim sedan
    Lägsta pris på Brandvarnare Nest Protect som de påstår att de har hemma. När man ska betala sin order så finns den inte längre.
    Ännu kassare blir det när jag ser tidigare kommentarer.
    Strukturellt problem som de struntar i
  • Usel
    19 tim sedan
    Lägsta pris och varan i lager till man registrerat sig och ska betala, då är den plötsligt slut. På vara efter vara..
  • Usel
    21 tim sedan
    Vad andra har sagt, lägsta pris på varor som ser ut att finnas i lager fram tills man går till kassan..
  • Usel
    1 dag sedan
    Fick mail från Clas Ohlson om att dom har erbjudande på BOSCH.
    Sugen på bänksågen PTS 10 T.

    Går in ca kl 18.00 på deras hemsida där det står att den ligger i lager.
    Lägger till en och går sedan till kassan.
    Då får jag meddelandet om att den inte finns i lager, och då tillåts jag ej heller att beställa den då erbjudandet är reserverat för slutförsäljning.
    Går in 22:30, fortfarande står det att den finns i lager.

    Hur kan lagersaldot missmatcha i deras egna system?

    Bara för att gick jag in och testade med andra BOSCH-produkter.
    Jodå.
    Flera artiklar står som att dom finns i weblager, men när man går in i kassan så får man meddelande om att produkten är slutsåld.

    Extremt dålig att gå ut med ett erbjudande med så få artiklar att det säljer slut på bara några timmer!

    Har sedan länge varit en anhängare till CO, men det blev rejält naggat i kanten av detta.
  • Usel
    2 dagar sedan
    Lägsta pris på varor som inte finns att köpa!
  • Usel
    9 dagar sedan
    Fick fel produkter, inte ens nästan samma som jag beställde.
    Ska få rätt skickat till mig men ingen kompensation för de 12 mil jag kört extra på grund av detta.

    Kommer aldrig att beställa från Clas Ohlsson igen.
  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Har genom åren haft ett par reklamationsärenden med Clas Ohlson som hanterats av Maskinavdelningen på huvudkontoret på ett imponerande proffsigt och tillmötesgående sätt. Få företag i Sverige, oavsett bransch, kommer ens i närheten av deras nivå på kundservice utan andra har mycket att lära av Clas Ohlson.
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    nöjd
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Tyvärr gjorde jag en beställning innan jag läste recensionerna här. ClasOhlson är nog inte en seriös försäljare längre.
    Jag lade in order med 11 artiklar 27/7 , mejlade efter en vecka utan svar, 6/8 frågade jag om min order via deras chatt, den var fortfarande inte behandlad. Som kuriosa hann jag få min order från Wish Kina inlagd samma dag, då Clas Ohlson ännu inte ens behandlat min order.

    Kommer aldrig mer att handla här och det kan nog vara klokt att ta sig en funderare om man tänkt beställa nåt från Clas Ohlson. Risken är stor att man kommer att ångra sig.............

    Ser nu efter ett par månader att Clas Ohlson fortsätter att sälja på nätet och göra allt fler kunder besvikna .
    Jag har bytit butik och numera funkar allt som det ska. Kan bara upprepa: Aldrig mer Clas Ohlson !
  • Usel
    1 månad sedan
    Står att saker är i lager men när man ska checka ut så får man fel finns ej på lager inkommer (XXXX) och det går inte beställa.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Så nöjd! Nya pris, snabb leverans.. Beställde på morgonen och kunde hämta ut dagen efter. Bra jobbat!
  • Usel
    1 månad sedan
    Omöjligt att beställa trots att åter i lager visas med datum, långa leveranstider.
  • Usel
    1 månad sedan
    2 ggn som ni rear ut en vara som inte går att köpa.
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställde söndag, idag får jag ett mail "Hej! Idag skickade vi dina grejer"...Seriöst? Tar det 3 arbetsdagar bara för att skicka en sak? Vanligtvis så tar det 3 dagar för att få sakerna, men det är ju också i bra butiker :/
  • Dålig
    1 månad sedan
    Lagerförda varor tar 5 arbetsdagar innan de postas, blir till att ta sig till en fysisk Classe-butik eller välja annan webshop framöver.
  • Usel
    1 månad sedan
    Betyget gäller online! Kundservice är en total katastrof!
  • Usel
    1 månad sedan
    Butiken är väll ok men online shoppen och kundservicen är bland det sämsta jag varit med om.
  • Usel
    2 mån sedan
    Unprofessional online shop.
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställde Google wifi den 9 Augusti eftersom det var ett bra pris. Såhär 15 dagar senare har jag inte fått mitt paket fast det skulle skickats från lagret den 15 augusti till butik för avhämtning. Kundservice har lämnat över till någon reklamationsavdelning som jag inte har någon aning vad de gör. Clas Ohlson vägrar erkänna att paketet är borta. Jag har alltid gillat Classe men den här köpupplevelsen är katastrof.

    28e augusti
    Nu erkänner clas ohlsson att dom inte har någon aning om var paketet är. Köpet hävt. Sjukt dåligt.
  • Dålig
    2 mån sedan
    För att vara ett av Sveriges äldsta postorderföretag kan det inte ha lärt sig så mycket över åren.

    Köpte lite saker 06-29 vid deras 100 års rea. Fick hälften av grejerna 2 veckor senare. Sen fick jag en uppdatering att resten ska skickas 08-15. Dock hade orden ändrats och flera saker dubblerats. 08-10 fick jag en notis från posten att jag hade ett packet som hade kommit till stan. Ingen info från CO att det skulle ha skickat något.

    Paketet innehöll resten av ordern men saknade en del, fick även felaktigt kvitto med dubblerade poster. Då inga pengar hade dragits ringde jag support som sa att det hade haft problem och att det skulle skicka de missade delarna. Till slut drogs rätt summa men jag väntar fortfarande efter ett korrigerat kvitto samt sista delarna.

    + Har riktiga butiker
    + Har billigt (och helt ok) filament för 3D skrivare

    ~ Lång garantitid gör att man åtminstone kan få nya saker när alla produkter från CO går sönder. Dock är det inte kul att behöva springa till en butik flera gånger per år för att ersätta dåliga produkter.

    - Dåligt kvalité på det flesta produkterna
    - Dålig internet butik, felaktig info
    - Höga priser för samma produkter från Kina
    - Långsam leverans
    - Ingen kvalitetskontroll på produkter, efter flera klagomål ersätter det inte produkter.
    - Säljer mycket "zombie märken", dvs märken som tidigare stod för kvalité men som idag är uppköpta och säljer skräp från Kina.
  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Clas Ohlson som fysisk butik är superbra.
    Men som e-handelsbutik blir betyget dåligt, över 1 veckas leverans för saker som finns i lager är inte bra!
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Gillar classe, alltid gjort. Kunnig och hjälpsam personal samt en massa bra grejor
  • Usel
    3 mån sedan
    Egentligen borde jag inte vara förvånad över att Clas Ohlsons e-handel håller samma undermåliga kvalitet som en betydande del av deras sortiment. Att ta över en vecka på sig att skicka iväg en produkt som finns i lager är under all kritik.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Har allt!
  • Usel
    3 mån sedan
    Jag beställde varor som fanns i lager men efter en vecka har inga varor kommit...
    Märkligt att ett sådant stort företag har en e-handel som är så usel!
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställde en vara men fick aldrig någon bekräftelse. Kontaktade senare kundtjänst då pengarna drogs utan att det fanns någon orderbekräftelse varken på hemsidan eller i min mail. Till slut så kom de fram till att ordern inte hade skapats men att pengarna dragits ändå. Efter någon dag fick jag tillbaka pengarna men jag skippade att lägga en ny order.
  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Vet inte varför jag fortfarande handlar på Clas Ohlson. Är väl för att de har en "bra mix" av prylar, enkelt att hitta vad man ska ha.

    Beställde nyss varor i lager som inte skickades för en vecka senare. Uppenbarligen fanns inte allt i lager... kundtjänsten är ett skämt (om du aldrig upplevt otrevlig kundtjänst tidigare, ring till dem!)

    Känns för övrigt som företaget har hamnat i en identietskris som har varit några år nu (ett tag körde de med avdankade kändisar som var med i olika "fixar"-videos). Personalen i butiken är helt OK men inga stjärnskott heller, hoppar över disken istället för att gå runt för att det går snabbare... wtf?

    Lustig detalj: Scrolla ned bland betygen och notera att Clas Ohlson har svarat och tackar någon som gav 10/10 i betyg. Normalt sätt brukar butiker kommentera dåliga omdömen och försöka tillmötesgå den besvikne kunden. Mycket märkligt.
  • Usel
    3 mån sedan
    Gjorde en beställning på en vara som finns både i huvudlager och i butik den 31/7. Har inte fått något mer än en orderbekräftelse, butiken kan inte ge mig mer info och idag den 6/8 kontaktade jag kundtjänst. Varan är tydligen packad men inte skickad, leverans kommer ske i början på nästa vecka. Alltså mellan 2-3 veckors leveranstid på en lagervara.

    Under all kritik!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Gjorde en beställning på söndag kväll, fick preliminärdag för leverans tisdag, på onsdag hade varorna ännu inte skickats, kontaktar då kundservice och får då standardsvar om de behandlas i tur och ordning etc, trots att det på beställningen står "Beräknad leverans: Ordern skickas oftast arbetsdagen efter beställning. Undantag vid högsäsong t.ex. jul." När jag så frågar om när han tror de kommer skickas får jag svar fredag eller tidigt nästa vecka. Hade jag vetat detta hade jag aldrig handlat online utan istället åkt till butiken och köpt det direkt. Det enda som räddar dem från en 1a är killen i kundsupportern som faktiskt verkar bry sig.

    Så kort, vill du ha dina varor snabbt, köp dem i butik, undvik helt deras online affär tills de har fått skäliga leveranstider, väldigt synd att ett såpass etablerat företag som Clas Ohlson ska ha en så dålig onlineverksamhet.
  • Usel
    3 mån sedan
    Blev förvånad redan när jag efter beställning fick reda på att det skulle ta 4 dagar att skicka varan trots att den skulle finnas i lager. Att det sedan tog ytterligare mer än en vecka innan man lyckades få iväg paketet är inte annat än uselt. Under tiden slutade sidan för orderstatus att fungera och inga uppdateringar skickades heller via e-post.

    Kundtjänst kunde inte säga mycket annat än att paketet låg och väntade på lagret då man låg efter med leveranserna. Trots detta fortsätter man att ha kampanjer och rabattkoder på hemsidan. Totalt 16 dagar från beställning till leverans är inte acceptabelt när i princip alla seriösa företag klarar att leverera på under en vecka. Särskilt inte då varan enligt hemsidan ska finnas i lager och inte är beställd under en kampanj.

    När det dessutom inte erbjuds varken ursäkt eller rabatt så kan man ju fråga sig om man överhuvudtaget bryr sig om sina kunder. Ser ingen anledning till att beställa på Clas Ohlson igen om de inte är väsentligt billigare än konkurrenterna, vilket sällan är fallet. Även då får man fråga sig om det är värt besväret när de många gånger varit lättare än så här att beställa från utlandet.

    Plus till PostNord dock som levererade på utsatt tid när paketet väl skickades trots att Clas Ohlson skickat paketet "utanför gällande avtal" eller vad det nog stod i paketspårningen (troligen övervikt på paketet).
  • Mycket bra
    6 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Mycket bra butikskedja men det går ofta att hitta samma eller motsvarande produkter billigare på annat håll.

    Saknar lagerstatus för respektive butik men det är nog lika bra med tanke på hur dåligt den för näthandeln fungerar. Hur svårt kan det vara att 2011 ha en fungerande lagerstatus??

    *******
    Edit 2018:
    Det var några år sedan jag skrev detta och jag tycker Clas Ohlson har ryckt upp sig! Nu mera handlar jag ganska mycket här. Höjer därför betyget.
    Lagerstatus i butiker finns nu mera och verkar fungera. Men jag saknar fortfarande möjligheten att kolla flera butiker samtidigt vilket kan vara önskvärt om man som jag bor i Stockholm och har flera butiker jag relativt enkelt kan åka till. Det är ganska omständligt och tidskrävande att kolla dem en och en.
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Jag beställde en produkt ifrån dem som fanns i lagret. Efter en månad fick jag till svar att varan var helt slut i lagret och även utgått (hokus pokus). Aldrig jag beställer ifrån dem igen
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställde en vara som enligt dom var i lager. Efter några dagar undrar jag vart varan tagit vägen, gick in och kollade orderbekräftelsen och där står det att varan kommer skickas om en vecka först (!). Väldigt oseriöst
  • Ganska dålig
    4 mån sedan
    Tyvärr måste jag säga att detta företag har tappat i seriositet
    Man påstår att man har en vara i lager även fast det är en beställningsvara. Dessutom blir inte varan beställd åt dig som kund vid beställningen utan man väntar till nästa gång man skall beställa från den leverantören. Men ändå under tiden visar lagersaldot i webbutiken och här på Prisjakt att den finns i lager.
    Dock trevlig och tillmötesgående kundtjänst så att jag kunde annullera ordern och inte behövde vänta ytterligare en månad på leverans.
  • Usel
    4 mån sedan
    Det var en gång i tiden en butikskedja som skilde sig från alla andra, där man till låga priser kunde köpa byggsatser inom hemfix och hobby. På så sätt lärde man sig hur saker och ting funkade, hade en trevlig stund när man pulade samt sparade pengar. Det var även en butikskedja där de väl beprövade och noggrant utvalda produkterna höll betydligt längre än i bästa fall några månader. Nu finns inte den butikskedjan längre kvar utan CO är bara ett alternativ bland flera i stort sett likvärdiga varuhus med ungefärliga förhållandet 90% skräp och 10% kvalitet.

    Förr visste personalen det mesta om de egna produkterna men det är inte längre någon större idé att fråga om något annat än möjligen hyllplats, de verkar oftast inte förstå vad man menar. Det är ungefär som hos alla andra kedjor eller husläkaren d v s man bör ha googlat upp allt själv innan man går dit.

    Det som verkligen skiljer ut CO från mängden är det som flera andra påpekat, nämligen att det är som på kyrkogården- största delen av lagret består av varor som gått ur tiden.
  • Usel
    4 mån sedan
    Det bästa med Clas ohlson måste vara hur få produkter dom har i lager. Alltid alltid alltid alltid alltid alltid alltid alltid ingenting i lager. Beställningsvara beställningsvara beställningsvara beställningsvara. Genomgående och lätt att komma ihåg nästa gång man letar efter nåt hos CO!
  • Usel
    4 mån sedan
    Det går snabbare att få varor från kina än från clas ohlson.
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställde en produkt på 100-årsjubileumet som enligt lagerstatus i webbutiken fanns i lager. Försökte först beställa den i min närmsta fysiska butik men de var förhindrade att beställa in den och webben var mitt enda alternativ. Tre vardagar senare får jag ett mail att de ligger efter med leveranser. Borde ju inte varit nån skräll att orderantalet ökar enormt när man har 25% på alla varor. 7(!) vardagar senare och jag fortfarande inte fått min produkt ringer jag kundtjänst och får veta att varan jag beställt _inte_ finns i lager. Varför jag inte får veta det från början är ju ett mysterium. Hur länge hade jag behövt vänta, på meddelande om lagerstatus eller produkten i sig, om jag inte hört av mig kan man fråga sig.

    Killen på kundtjänst var toppentrevlig och hjälpte mig makulera ordern utan krångel. Enda positiva i den här sörjan.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Lätt Sveriges bästa och mest hjälpsamma kundtjänst. Har flera gånger fått hjälp långt utöver förväntad service, även för produkter som sedan länge slutat säljas (även om man då såklart får betala en liten peng för reservdelar). Handlar hellre från Clas Ohlson än andra butiker just pga att jag vet att jag inte blir lämnad i sticket om/när produkten går sönder.
  • Hej Zanoii! Vad roligt att du är nöjd med den servicen du får hos oss! Vi jobbar alltid för att få våra kunder så nöjda som möjligt och det är jätteroligt att du känner den servicen från oss. Ha en trevlig dag! Hälsningar Anton, Kundservice.

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Var idag på Clas Ohlson och skulle titta på luftpump och munstycke till vattenslang. Yngsta grabben ville dra en korg på hjul och fick göra det. Kort därefter råkade han komma åt några matlådor i glas som stod i ett hörn längst ner på en hylla. De åkte i golvet och två gick sönder. Instinkten sade, "you break it, you buy it", men ilraskt var det en medarbetare framme med sop och skyffel. Stämde av så att alla var oskadda och insisterade att han skulle ta hand om röran. Han bad till och med om ursäkt för den dåliga placeringen av matlådorna.

    Resultatet? Istället för en luftpump gick vi från Clas Ohlson med en kompressor och ett lufttryckskit. Munstycke till vattenslangen inhandlades och en massa annat lull hamnade i varukorgen.
  • Hej Charisman, vad skönt att ni fick bra hjälp när denna händelse inträffade. Det är sånt som händer, viktigaste är att ni är oskadda.

    Med vänlig hälsning
    Magnus, Kundservice

  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Köpte den online på medlemsdagen och fick 20% rabatt..

    Lite väl lång leveranstid , över 1 vecka
  • Hej Steelis, hoppas att produkten fungerar som önskat. Skulle du behöva hjälp med något eller har frågor, återkom gärna till oss så hjälper vi till!

    Med vänlig hälsning
    Magnus, Kundservice

  • Utmärkt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Uppdatering:
    De problem jag hade med min beställning hos Clas Ohlson har nu deras kundtjänst ordnat till. Nu återstår det att se om min vara skickas vid utlovat datum.

    Mitt omdöme åker dock upp från 2 stjärnor till 6 stjärnor, vilket kommer ändras ytterligare högre om jag får min vara i tid.

    Uppdatering 2:
    Fick min vara 1 dag innan utlovat datum. Jag var alldeles för förhastad när jag gav Clas Ohlson endast 2 stjärnor i betyg. Jag ändrar nu det till 9 stjärnor. Finns verkligen inget alls att klaga på, de problem jag upplevde med min beställning skötte ni riktigt snyggt, stort plus för eran kundtjänst. Tills nästa gång hoppas jag bara ni uppdaterar er lagerstatus lite snabbare, så får ni fullpott från mig.
  • Hej buppa, skönt att allt fixade sig och hoppas du är nöjd med produkterna. Tveka inte att kontakta oss vid problem eller om vi kan hjälpa till med något!

    Med vänlig hälsning
    Magnus, kundservice

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Varning !
    Falsk marknadsföring( gäller garanti )och sämst på service!

    Köp inte från Clas Ohlson för att de ge inte ut garanti och öppetköp som andra butiker!
  • Utmärkt
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställde sent på Black Friday en vara som var nedsatt med 50%. Ordern skickades på söndagen och levererades till mitt utlämningsställe vid lunchtid på måndagen. Utlovad leveranstid var dock sämre (just nu utlovar de till exempel 4-6 arbetsdagar!), vilket drar ner betyget något.
  • Hej Cypondo!

    Roligt att höra att din beställning fungerade bra!
    Dessvärre har vi lite längre leveranstider nu kring jul.

    Ha det gott!

    Med vänlig hälsning
    Henrik, kundservice

  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Varning för Clas Ohlson!

    Jag beställde en Google Wifi på Cybermåndagen, enligt deras hemsida så fanns den då på lager. Fick sedan en ett leveransbesked till den 25:e december. Gick in och kollade lagersaldot igen, den fanns forfarande på lager.
    Ringde då upp kundtjänst som påstod att de samma dag fått in en ny leverans och att jag kunde förvänta mig att min beställning skulle skickas samma vecka. Ett par dagar senare så går jag in och kontrollerar min order på Clas Ohlssons hemsida, då är det prliminära leveransdatumet ändrat till den 15:e december, alltså mer än två veckor framåt.
    Ringer på nytt upp kundtjänst, som då kommer med en massa underliga undanflykter så som; att det beror på att de som packar har mycket att göra. En ren lögn eftersom de hade tid till och redan har leverat de andra varorna som jag beställde.

    Enligt vad jag tror så är det en medveten taktik att inte levera ut varor som de sålt till ett lägre pris så länge som efterfrågan är hög.

    Dålig affärsed och till och med ett brott mot marknadsföringslagen Tillkännagivande SFS nr: 2008:487:

    5. Erbjuda produkter till ett angivet pris utan att näringsidkaren uppger att han har rimliga skäl att tro att han inte kommer att kunna leverera, själv eller med hjälp av underleverantör, dessa eller likvärdiga produkter till det angivna priset inom en tid och i sådan mängd som är rimligt med beaktande av produkten, omfattningen av reklamen för produkten och det pris som erbjudits (otillbörligt lockerbjudande)..
  • Hej Michael_700!

    Vi beklagar att du fick ett sent leveransbesked på Google Wifi då du beställde detta på Cyber Monday 27/11 och att lagersaldot inte var uppdaterat. Det kom in mycket beställningar på denna så den tog slut fort dessvärre.
    Det har dock kommit in nya från leverantören så din order kommer att skickas idag 1/12.
    Hoppas att detta känns okej!
    Återkom gärna till vår kundservice ifall du har frågor eller funderingar!
    Ha det gott!
    Med vänlig hälsning, Henrik kundservice

  • 2017-11-21 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde ett Nintendo Switch från Clas Ohlson (varan var i lager enligt hemsidan) den 29/09 kl12 med information om att varan skickas samma dag.

    Inget hände den 29/09 och fick vänta till den 2/10 innan ordern började röra sig, då hade den status "håller på att plockas" och inget mer hände den dagen.

    På morgonen den 3/10 ser jag att varan är "ej i lager" och beräknas levereras den 1/11! Inget mail om detta eller något annat, trots att jag har förskottsbetalat, om jag inte hade haft koll på ordern skulle jag ha trott att den var på väg.

    Pratade med kundtjänst och fick ett tråkigt bemötande om att "sånt händer". Inget om att de kan skicka en eventuell rabattkod som jag kan använda när varan är i lager eller att jag inte behöver ligga ute med min betalning i över en månad pga "lagerinformationsfel".

    Då jag köpte varan på rea misstänker jag, som en person nedan, om att för många personer nappade på detta erbjudande och att det blev för dyrt för Clas Ohlson.
  • Hej Lord_Tito!

    Tråkigt att höra att varan tog slut i lager så att du inte fick ditt Nintendo Switch skickad det datum som stod när du lade din beställning.
    Om en vara tar slut när man lagt en order så får man den dock till det priset som var satt när man lagt beställningen, precis som du nämner var det dock många beställningar som kom in den dagen.
    Beklagar verkligen om du fick ett dåligt bemötande från oss när du ringde in och ville ha hjälp, detta är inte vår avsikt utan vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda.
    Återkom gärna till vår kundservice om du vill så kan vi hjälpa dig med detta.

    Ha en trevlig kväll!
    Med vänlig hälsning,
    Henrik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    +++++++++++++++
  • Hej Ford38!

    Roligt att se att du är nöjd!
    Tveka inte att kontakta vår kundservice vid frågor eller funderingar!

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Henrik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Ett seriöst företag som levererar kvalitet, både på sina produkter och sin personal. Jag tycker dessutom Clas Ohlson håller låga priser då de oftast är bland de billigare alternativen på Prisjakt. Tack Gustav & Amanda på kundservice för otroligt fin, snabb och bra support när det väl blev problem.
  • Hej Filip27!

    Jätteroligt att höra att du uppskattar både våra produkter och vår personal.
    Tack så mycket för att du hör av dig!
    Återkom gärna till vår kundservice ifall du har frågor eller funderingar!

    Ha en trevlig sommar!
    Med vänlig hälsning,
    Henrik, kundservice

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Har bara haft positiv erfarenhet av Clas Ohlson hittills. Allt från service till utbud och priser är bra.
  • Hej Abdullah!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med dina upplevelser hos oss.
    Tveka aldrig att höra av dig om du har någon fundering.

    Ha det fint!

    Med vänlig hälsning
    Johan, Kundservice