Prisjakt

linkan12

Medlem sen 2010-11-17
5
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Lux-Case
l
linkan12
5 omdömen
UselRedigerades 2 år sedan

Beställde skal till min mobil. De skickade fel skal och vill att jag betalar retur även om det inte är mitt fel.

Proshop
Utmärkt
(500+)
l
linkan12
5 omdömen
Usel3 år sedan

Köpte en laptop Asus Zephyrus som skärmen inte kunde visa ljusare grå toner efter några månader. Kontaktade Asus support och de rekommenderade återköp för att skärmen var felaktig. Proshop vägrade lyssna och de ville att jag skulle skicka in den för 4 veckors reklamation. Vilket innebär att jag måste köpa en ny dator... helt sjukt. Nu sitter jag med en felaktig dator och ingen möjlighet att skicka in. Det är så dåligt och kommer aldrig köpa något från Proshop igen.

Komplett.se
Utmärkt
(500+)
l
linkan12
5 omdömen
UselRedigerades 13 år sedan

USELT! Beställde en Nas som skulle komma dagen pga att jag var i akut behov av den nya... detta bekräftat av 2 säljare att inga problem. Den kom inte dagen efter och får bara höra en massa ursäkter om att fel kan ju alltid uppstå. Men då ska man inte lova bara för att kund ska köpa och sedan skita i kunden. ALDRIG med komplett!

Webhallen
Utmärkt
(500+)
l
linkan12
5 omdömen
UselRedigerades 13 år sedan

RIKTIGT USEL REKLAMTIONS ADVELNING! Alla pratar om att det är bra att köpa från Webhallen. Instämmer om det men deras support kanske inte är så bra och delvis väldigt ignorant. Jag köpte en mixer från Philips för någon månad sedan. Glas karaffen gick sönder under gång. Det smällde till och som ett skotthål i glaset i höjd med mixer bladen. Glas splitter i köket och min smoothie rinner givetvis ut. Min 1 åriga son ligger på golvet och och får glassplitter över sig. Alla är ok. Lämnade in den själv efter en veckas väntan på retursedel. Väntade en vecka till och fick svaret att jag hade gjort åverkan på karaffen för den hade ju gått sönder. Pratade med ansvarig som hade tittat på karaffen. Det var mitt fel och han erkände sin inkompetens i fallet. Han sa att om vi skickade den vidare till Philips så kunde en kostnad av 350 kr tas ut eller mer beroende på fallet av min såkallade åverkan. Ringer Philips och blir vänligt mött om att dem ska skicka en ny mixer till mig. Det här med den extra avgiften på 350 kr har dem aldrig hört omoch verkar vara något dem säger för att avskräcka kunden att gå vidare. Tummen upp för Philips men rent utsagt uselt av Webhallen.