Prisjakt
Annons
Lux-Case
  • 60 000 produkter
  • Fri frakt
  • Snabba leverans
1.8Dålig
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
l
linkan12
5 omdömen
UselRedigerades 10 månader sedan

Beställde skal till min mobil. De skickade fel skal och vill att jag betalar retur även om det inte är mitt fel.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Plastig produkt med overall dålig kvalité. Köper aldrig här igen.

Gästanvändare
Uselett år sedan

Har inte fått svar på en vecka efter att d3 skickat fel vara. Går inte att nå på telefon.

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Toppen! Enkelt att beställa, bra pris och snabb leverans. Supernöjd med skal och skärmskydd.

k
kodbert
33 omdömen
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Bra kundservice: Inget tjorv alls när en produkt gick sönder 1 år efter inköp. De skickade en ny på en gång, hade väntat mig mailande fram och tillbaka först som med de flesta ställen.

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Rekommenderas varmt! Jag genomförde en beställning för ett tag sedan på ett skal och skärmskydd till min nya smartphone. I min iver att välja skalet så tittade jag inte tillräckligt noga på beskrivningen utan valde ett skal till samma tillverkare men till en annan modell. Så när jag fick min beställning levererad efter ett par dagar så fick jag skicka tillbaka skalet och få det utbytt till ett som passade. Detta gick väldigt smidigt och var avklarat inom ett par dagar. Priserna är väldigt bra och produkterna håller mycket bra kvalitet. Leveransen är snabb, även om man behöver returnera och/eller byta ut en produkt. Jag kan se mig själv återkomma till den här webbutiken när jag behöver köpa något tillbehör.

Gästanvändare
Dålig3 år sedan

Grejerna jag beställde kom i tid, så långt var allt ok. Men... (till min Garmin fenix 5X) Till ett stålarmband fick jag inget verktyg att ändra på armbandets längd - trots att det skulle följa med. Kostade mig 200 kronor extra att få det justerat hos en urmakare, som dessutom påpekade att måtten på fästena mot klockan inte stämde. Extraglaset (3 st) till urtavlan förmodar jag skulle ha klister mot sidan man klistrar fast dem. 1:a lossnade direkt, 2:a samma där. Undrade om jag gjorde fel. Det visade sig att det inte fanns något klister på extraglaset. Har konstaterat att kvaliteten på grejerna som Luxcase (Wepack AB) inte håller måttet. Jag kommer inte tillbaka som kund. Att man som kund heller inte kan ge omdöme på deras hemsida om produkterna, tycker jag säger en hel del!

Lux-Case svarar:2021-06-16
Hej! Detta låter ju inte alls bra. Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig här, men jag rekommenderar att du kontaktar vår kundtjänst på [email protected], så kollar vi gärna närmare på ditt ärende. Angående kommentarerna på vår hemsida, så måste dessa bli godkända manuellt innan dem publiceras, för att sålla ut bl.a spam. Under den rådande covid-19 situationen så har detta tyvärr inte varit en prioritering, men kommer att ske förr eller senare, förhoppningsvis så snart som möjligt!
Gästanvändare
Utmärkt4 år sedan

Inga konstigheter. Snabb leverans.

Om butiken

Lux-Case

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPal
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Lux-Case.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: wePACK AB

Organisationsnr: 556865-7539

Information hos allabolag.se