Beställde fel och ville avbeställa, mejlade direkt efteråt, men inget svar. Fick bara notis om att det var på väg ett paket - Kundserviceavdelningen har mycket att jobba på...
Köpte denna för några år sedan för ca 600 kr, reklamerade den redan efter ett år eftersom allt man steker fastnar. Reklamationen godkändes inte, fick till svar att man inte får använda diskborste för att rengöra den eftersom man inte får använda något som kan repa ytan. Kommer inte köpa någon mer stekpanna från Fiskars/Hackman.
Artiklar var restnoterade, tyvärr inget meddelande om det. Sedan försökt få kontakt via e-post, vilket var omöjligt, inget svar på över en vecka.
Har avverkat 4 st på två år för normal städning. Nu har garantin löpt ut så de 7000 kr känns bortkastade... Prova annan maskin.

Efter nästan 80 dagar fick jag till slut en fraktskadad skärm (vindskydd). Blev erbjuden 500 kr, vilket är ett skämt. De får tillbaka grejerna. Hitta annan leverantör... Nu har det gått 50 dagar sedan jag beställt och betalat nästan 7000 kr för tre skärmar till trädgården och jag har fortfarande inte fått alla skärmar! Verkligen urdåligt! Skärmarna är verkligen inte täckmålande, dessutom har de legat och skavt mot varandra under transporten...
Missnöjd med leveranstid, beställde två däck till släpvagn (175/13 C), efter 10 dagar fick jag ett av dem, det andra verkar inte ens ha skickats...
Har strulat med firmware release B1 i månader nu, den måste startas om minst 1-2 ggr/dag. Fått en utbytes från D-Link med samma firmware som fungerar ännu sämre, denna tappar trådlösa kontakten också... Suck Köp annan router!
Skräpiga produkter och hopplös support! Hållit på i timmar för att försöka få ett nytt skal då det levererade inte fungerade! Välj annan leverantör! /Mattias

VÄLJ ANNAN LEVERANTÖR! Köpt en mikro. Mycket tveksam butik då de har konstigt långa transportvägar. Leveranstiden blev nio dagar. Jag blev tvungen att efterlysa mikron som hade "försvunnit". Anmärkningsvärt är också mina problem att få svar via mejl från kundtjänst. Fick skicka mejl flera gånger. Fick ingen kompensation heller. /Mattias Öhman