Utlovad leveranstid på 1-2 dagar men det tog strax över en vecka innan jag fick hem min beställning, annars allt bra.
Återkommande kund sedan över 10 år. Snygg och lättanvänd webbshop, bra priser, bra kundtjänst, kul medlemstjänster och bra kundkontakt.
Bra utbud, bra priser och bra leveranser. Man kan hitta lite mer ovanliga prylar här vilket är ett bra komplement till andra butiker. Jag är även fullt nöjd med deras support. En vara som var trasig, en vara som jag ångrade köpet på och en som blev skickad från England via Marketplace och momsfakturerades av PostNord.
Oftast bra, men har en dålig erfarenhet där varan skickades med Fedex och man behöver vara hemma hela dagen för att ta emot sitt paket istället för att lämnas till ett uthämtningsställe. Så varning när varan säljs av någon av deras samarbetsparters.
Skön mus och bra funktioner. Men sidoknappen går lätt sönder på så vis att den fastnar. Vilket gör musen mer eller obrukbar då programväljarfunktionen blockar i Windows. Det går ej att stänga av med deras mjukvara. Vilket är kass och deras support är usel.
Klangen är riktigt dålig. Synd då bygget i övrigt är fint. Man kan inte stämma det och det ekar något fruktansvärt.
Bästa musen jag haft tills den plötsligt dog, men den höll i ca sex år vilket ändå är godkänt. Hade fått en tia om den hållit ännu. Önskar den fortsattes att tillverkas!
Beställde varor online kl 12:59 och valde att hämta dom i butik. Klockan 16:45 har jag kommit till butiken för att hämta och betala varorna, men en av två är slutsålda. Men jag betalar för den andra och väntar på att personalen ska hämta varan. Men den visade sig också vara slutsåld. Vilken besvikelse.. Vad är meningen med att varorna bokas åt mig egentligen? Hur hanterar de situationen, ingen kompensation, inget förslag på liknande produkt, endast att jag kan vänta en vecka. Varför kunde de inte meddelat mig med mejl eller sms? Nä, helt värdelöst system! Kommer inte boka varor där igen.