• Mobilfynd

    (29)

  • se
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
5 månader sedan

Lite långsamma att skicka telefonen, men mycket nöjd nu när jag fått den!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Returnerade en tfn och efter 1 månad har jag fortfarande inte fått tillbaka mina pengar! Dålig respons på mailen och dom få svar jag fått är bara ursäkter! Katastrof!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Jag köpte en mobil av dem som gick sönder väldigt snabbt. Då garantin fortfarande gäller har jag försökt få kontakt med dem för retur men får inte svar! Känner mig lurad. Rekommenderar inte.

F
FamÅgren

7 omdömen

Usel
2 år sedan

Skickade in en mobil till Mobilfynd. Vi fick beskedet att vi skulle få 700 kr, inom 20 arbetsdagar. Nu har det gått 23 arbetsdagar, och vi har inte fått våra pengar. Har mailat dom, men dom svarar ej. Dom har inget telefonnummer, så det går inte ens att ringa dom. Varning.

j
johanstrom

3 omdömen

Utmärkt
6 år sedan

Köpte en begagnad Iphone 5 i "OK skick" och den var som ny. Var lite osäker först att köpa en begagnad telefon men det var riktigt värt. Hade lite kommunikation med supporten där innan köpet och de var väldigt hjälpsamma. Uppdatering 2020-05-12. Har sålt ett antal mobiler med dem och köpt en iphone 7. Tycker att det funkar bra. Tog ett tag att sälja mobilerna men jag är mest nöjd att jag slapp sälja dem själv eller att de skulle blivit skrot.

Mobilfynd svarar:2017-11-27
Hej Johan, toppen att du är nöjd, hoppas du återkommer i framtiden!
J
Jonas

1 omdöme

Utmärkt
2 år sedan

Rekommenderar verkligen

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Fruktansvärt dålig service, lika med noll. Skickat in en telefon, finns en liten rispa på baksidan, men dom säger en stor spricka. Dom ljuger så sälj aldrig till dom. Har gått över 2,5 månad, och inte fått tillbaka min telefon. Så jag kommer att polisanmäla jag med. Detta är ju ett bluff företag. Skulle fått över 700 kr, dom erbjuder nu 80 kr PISS FÖRETAG

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Riktigt dåligt! Jag blev lovad en summa som sedan bara ändrades. För den summan jag fick hade jag ALDRIG sålt telefonen! De svarar inte på mail och är jättesvåra att få tag på. Jag fick ingen chans att backa på försäljningen och dessutom tog det jätte lång tid att få pengarna. Sälj inte till dessa ockrare!

Betyg köpupplevelse

2.5OK
2 omdömen

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Ecommerce Sweden AB

Organisationsnr: 556926-1810