Prisjakt
Annons
  • Snabba & trygga leveranser
  • God service
  • Låga priser
1.5Dålig
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Köpte ett tunnelväxthus som redan efter ett par dagar började kollapsa i konstruktionen. Växthusplasten var också repig och en del passade inte till röret man skulle trä in. Vid kontakt med Dancover hänvisar de att reklamationen inte gäller när konstruktionen försvagas av vädret men det har varken regnat eller varit blåsigt. Missnöjd med både kundtjänst och tunnelväxthuset.

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Har aldrig vart med om ett företag med sämre kundservice. Attityden hos dom är helt åt skogen,

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Köpte efter kontakt med säljare ett tält hos Dancover, där ingenting som säljaren sade sedan stämde i verkligheten och tältet höll en fruktansvärd kvalite och gick helt sönder efter 3 månader (både duken på flera ställen och metallen?? på flera ställen efter första hårdare vindarna). Avråder alla att köpa något tält över huvudtaget på detta ställe.

Dancover svarar:2023-03-16
Kära Anonym användare, Vi är ledsna att höra om din negativa upplevelse av en av våra produkter. Om du känner att produkten inte fungerade enligt beskrivningen, vänligen fyll i ett påstående på Dancovershop.com. Om inte, har vi ingen chans att se om produkten har misslyckats eller om den har använts felaktigt. Ser fram emot att höra från dig. Vänliga hälsningar Dancover
Gästanvändare
OKett år sedan

Jag har två tält från Dancover. Ett är ca 7 m långt och ett är drygt 9 m långt. Tyvärr är det som det skrivs här dålig kvalite på tältduken. Det mindre tältet höll i tre år sen var duken helt söndervittrad och trasig. Det större tältet är nu 5 år och har börjat gå sönder på taket. Jag tror inte att man ska förvänta sig att dessa tält håller hur länge som helst. Sol, vind och regn bryter ner duken. Jag bytte inte duken, utan har ersatt den med presenning på det mindre tältet. Fungerar bra och kostar en bråkdel av en ny originalduk. Stommen håller säkert 10-15 år minst.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Extremt dålig kvalite' på tältduken, redan efter sex år är det dags att byta. Detta på ett Titaniumtält som är ett av de dyrare. Efter kontakt med säljansvarig är detta vad man kan förvänta sig av ett Dancovertält, andra leverantörer utlovar minst 20 års livslängd på duken.

Dancover svarar:2022-11-02
Kära kund, Vi beklagar att tältet inte motsvarade dina förväntningar. Dessa tält är dock starka och hållbara, men de är fortfarande mellanlagring - inte en permanent struktur. Vi ska inte säga något dåligt om ett annat företag, men vi tvivlar mycket på att dessa tält är gjorda för att hålla i 20 år - men det låter fantastiskt. Vänliga hälsningar Dancover
Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Beställde pergola fick hem transportskadade delar och beställde nya dom var också skadade och fel sedan har inget hänt dåligt skött kommer aldrig att handla av er igen

Dancover svarar:2022-11-02
Kära kund, Vi beklagar att du fått skadade varor igen. Vi räknar med att du har fyllt i en Reklamation i butiken så att vi har chans att hjälpa dig. Om inte, är det svårt för oss att göra någonting, eftersom denna recension är anonym. Vänliga hälsningar Dancover
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Köpte en paviljong som kostade rätt mycket. Leveransen blev uppskjuten 4 ggr tills vi fick nog! Ville ha en förklaring och framförallt en ursäkt varför det blev så, men fick ett kort och oproffsigt svar tillbaka. De verkar totalt likgiltiga för kritik! (kanske vardagsmat för dem numera?) Vi frågade om vi kunde få en rabattkod för missödet och beställa en annan paviljong. Tyväär vi kan inte ge rabatt eller kompensation blev svaret. 5 dagar efter reade de ut den paviljongen vi ville köpa istället för 10 000kr mindre! Men en rabattkod till oss på 5.10% kunde de inte ge... De hade de ju tjänat avsevärt mycket mer på. Vi arbetar inom serviceyrket och har aldrig blivit så dåligt behandlade som kunder... Är det så här Dancover vill att deras kunde skall känna? Missnöje och bitter eftersmak! De har blivit för stora de senaste åren och har "tappat" sin personlighet, där det mesta bara går ut på att tjäna pengar. Att kunderna skall bli glada, nöjda och få en fin helhetsupplevelse från dem struntar som fullständigt i! Fy skäms på er alla som arbetar där, vi har pratat med 50% av teamet och alla har behandlat oss som luft! BEDRÖVLIGT!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Leveransen och monteringsanvisningarna fungerade väl. Tyvärr gick tunnelväxthuset sönder inom 3 dagar i ordinärt vårväder - började spricka i ena sömmen vid blixtlåset/öppningen och har sedan successivt gått sönder mer. Fäststropparna mellan plast och stomme lossnar. Helt undermålig i kvaliteten. Varit i kontakt med kundservice för reklamation x5. Där de anger att "som jag ser det skall inte den produkt du köpt hantera vindar eller väder väldigt bra" "det är ett av våra mindre varor och beter sig därefter". Sammanfattningsvis avrådes starkt från köp av detta företag som beter sig oseriöst och har undermåliga produkter.

P
Pake80
5 omdömen
UselRedigerades 4 år sedan

Varning för företaget. Utlovar leveranser som inte dyker upp och ingen på kundtjänst vill förklara varför. Ber att få återkomma men gör aldrig det. Har stött på flera gånger men får inget svar. Dessutom har de fejkbilder på några av sina anställda, valt ut bilder från bildbibliotek från adobe (Får inte berätta vilken). Inget seriöst intryck nu i efterhand. De har alltid olika sorters reor med nedsatt pris. Säljs aldrig till ordinarie pris. Det är inte tillåtet i Sverige. Skickar ut offert där priset sägs gälla i 14 dagar "Jag måste informera Er om att det nämnda priset och andra villkor endast är giltiga i 14 dagar från idag!" men gäller bara 7 dagar enligt kundtjänst. Falsk och vilseledande information.

Dancover svarar:2019-11-07
Hej - vi är lite förbryllade över denna (reviderade) recension. Vi har en professionell onlinebutik där vår personal arbetar hårt för att erbjuda våra kunder den bästa servicen. Återigen måste vi be dig kontakta oss direkt så vi har en chans att ta reda på vad problemet är och hitta en lösning. Har du provat spår- och spårningskoden som skickats till dig av transportören? Har du fyllt i ett fordran som vi normalt hanterar inom 24 timmar? Slutligen vill några av våra anställda inte ha sitt foto i butiken av olika skäl som vi respekterar. Det är därför vi använder generiska foton - det har inget att göra med hur vi driver vår verksamhet. Vi har en hög poäng på Trustpilot med över 24.000 recensioner. Kontakta oss direkt så tar vi upp det problem du har. vänliga hälsningar Dancover

Om butiken

Dancover

Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.dancovershop.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Dancover A/S

Organisationsnr: 502067-3686

Information hos allabolag.se