3.5 / 5
(9 omdömen)
5
(3)4
(1)3
(0)2
(0)1
(5)
Sorterat efter datum
2020-03-25
Jag har handlat flera gånger av Autoexperten. Varje gång har det varit problemfritt. Nu senast var det snabbt levererat och bra nedsatt pris på produkterna.
2020-01-09
Köpte Kamasa garagedomkraft till bra pris. Hämtade i butik. Leverans tog 2 arbetsdagar. Inga konstigheter.
2020-01-09
Beställningen gick bra.
2019-08-16
Måste vara Sveriges absolut sämsta kedja., med Sveriges sämsta e-handel. Hade tänkt köpa en cykelhållare, kollade lagersaldo ocj åkte till butiken. Men, då visade det sig att priset bara gällde om man beställde på nätet. Och det gick inte heller att lägga en order när man var i butiken, för det skulle skickas.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-07-22
Absolut sämsta näthandeln/butikskedja jag handlat hos. Skulle köpa en Ctek MXS 10 laddare. Såg på prisjakt att dom hade den för 1499:- Kollar lagersaldo hos närmaste butik. Dom skulle ha en I lager. När jag kommer dit finns det mycket riktigt en kvar på hyllan. Perfekt tänkte jag! Men det va ungefär så långt allt gick som det skulle. En person före mig i kassa resulterade i ca. 20min väntetid på att få hjälp. När jag väl fått komma fram och ska betala så säger dom att den kostar 1995:- Efter att 3ggr fått visa att den faktiskt är nedsatt i deras webbshopp får jag till svar att detta inte kan stämma och att den minsann kostar 1995:- i deras system. Fine, säger att jag får väl beställa och betala den i er nätbutik välja hämta i butik då? -ja gör då du. Vi kan iaf. Inte sälja den för 1499:- Lägger ordern och väljer hämta i butik, finns för omgående leverans. Nu kan man ju naivt tro att allt skulle va frid och fröjd och att jag skulle få komma därifrån med min laddare. Nix. Jag får inte ta med mig den laddaren dom har i butiken. Den laddaren jag köpt måste skickas från centrallager. Så den kan jag få komma och hämta om 1-2 dagar. Så obeskrivligt kasst! För att göra allt ännu bättre så tog det bara 7dagar för paketet att nå butiken. Summering. Allt va kass förutom att lagersaldo stämde. Men hjälpte ju föga. Hade varit bättre om det va tomt på hyllan. För handla gick ju ändå inte..
2019-02-09
Redigerades 2019-02-22
Utan någon som helst tvekan den absolut sämsta näthandeln jag någonsin har besökt! Jag fick ett presentkort på 1000:-, men det var lögn i helvete att handla nåt hos autoexperten, så gott som allt var slut. Jag kommer aldrig någonsin att handla där igen, och rekommenderar alla andra att undvika dom också. Fy fan så usla. Lägg ner om ni inte kan bättre! (Gott råd i all välmening från mig)
Autoexperten svarar:2019-07-15
Vi har haft stor tryck på vissa varor vilket medfört lägre lagersaldon. Vi försöker alltid se till att få hem varorna så snabbt det går när efterfrågan är stor.
2019-01-05
Redigerades 2019-01-15
PayPal fungerade inte. Kortbetalning fungerade inte. DIBS är ett skitföretag, inte konstigt, det är ju Danskt.
Autoexperten svarar:2019-07-15
Vi får verkligen beklaga, vi har haft problem med PayPal för vissa kunder men detta är nu löst.
2018-09-17
Redigerades 2018-09-25
Beställde varor med uthämtning i butik men blev tvungen att avbeställa då det visade sig att butiken inte har öppet på helger och dessutom stänger redan kl. 17 på vardagar. Har inte fått någon återbetalning nu på över en månad, och kundtjänst svarar inte på e-post.
Autoexperten svarar:2019-07-15
Detta låter mycket märkligt och jag beklagar, har du fått hjälp annars så ska vi såklart lösa detta ASP.
2018-08-15
Smidigt att handla online, snabb leverans till min närmsta butik och trevlig hjälpsam personal i butiken.