Prisjakt
Comviq webbutik
  • Fri frakt - Produktgaranti - K
  • Produktgaranti
  • Alltid fri frakt
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Ringde kundtjänsten där en person som knappt kunde svenska blev arg på mig. På frågan vilka alternativ jag har på abonnemanget så svarade han att det finns två alternativ, "antingen säger du upp abonnemanget eller så väntar du, det finns inga andra alternativ hos mig kompis", sinnessjuk beteende. Avråder verkligen att köpa något från dem trots att de har bättre priser ibland än alla andra. Har väntat på min beställning i 2 veckor nu och de vet inte fortfarande när beställningen kommer.

n
nCore

5 omdömen

Usel
6 månader sedan

Fortsätter skicka ut fakturor trots att jag avslutat mitt abonnemang, strulade till flera betalningar. Gjorde att jag hamnade hos kronofogden trots att jag betalat precis det jag skulle! Undvik, finns bättre operatörer!

S
Stegaru Alex

4 omdömen

OK
8 månader sedan

När det kommer till kundtjänst så får man alltid vänta 50 min vilket är riktig riktig uselt. Kan inte vara så svårt att ha en snabb bra Kundtjänst när de har 3milj kunder som de påstår. När man beställer en mobilabonemang så strular de alltid vid första fakturan och så klart har de aldrig antecknat och man får alltid prata med olika inhoppare. Jag har dock nästan alltid fått bra respons kanske beror på att jag pratar normalt och inte gormar åt de. I övrigt mkt bra, billigast på marknaden med bästa erbjudanden och bra täckning. Kan de åtgärda dessa två fel skulle jag lätt ge de 5 stjärnor. Jag har sällan behövt ringa Kundtjänst.

P
Peter

5 omdömen

Usel
8 månader sedan

Världens längsta kö till kundtjänst. Värdelöst!

S
Sound Wave

23 omdömen

Usel
9 månader sedan

Säger upp abonnemang och får faktura efter en redan utlämnad slutfaktura. Att nå kundtjänst är omöjligt har stått i kö i flera dagar och hela tiden så "stängs chatten" automatiskt när man är i kön. Totalt värdelöst.

p
popotitos

4 omdömen

Usel
9 månader sedan

Må du aldrig behöva någon hjälp med deras tjänster för då kommer du att mötas av deras otillgängliga, inkompetenta och otrevliga service. Borde byta namn från Comviq till ”De onåbara”, och definitivt satsa på en bättre kundtjänst i ställe för irrelevanta reklamkampanjer.

Usel
ett år sedan

Sämsta kundservice med sämsta "ansvarig" som är så otrevlig utan anledning alls! UNDVIK ATT BLI KUNDER HOS COMVIQ! Jag har nog aldrig varit med om så kass kundservice som kan ingenting om deras tjänster. Man blir lovad saker av de anställda samt man har bevis på det, tillslut får man ingenting för att "vi har sagt fel och vi ber om ursäkt". En kund ska inte betala för ert fel. När man blir uppringd av chefen (Efter 7 samtal som tog totalt 10 timmar) så är han så otrevlig och ej samarbetsvillig, han berättar istället "Vi kan ej göra något, om du är missnöjd med vår service så får du anmäla oss", en riktig fräck "Ansvarig" som pratar så här med sina kunder. 11 år har jag varit en kund hos comviq, har aldrig haft problem förutom senaste året. Fyyyy vad hemsk kundupplevelse. Lögn på lögn på lögn. Summan och kardemumman, ENDVIK COMVIQ, även om andra bolag kostar lite mer.

h
hansolofo

1 omdöme

Usel
ett år sedan

Har väntat 2 vecor på supportsvar. Oacceptabelt!

Betyg köpupplevelse

1.4Dålig
6 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(0)
(1)
(0)
(5)

Om butiken

Comviq webbutik

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.comviq.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Tele2 Sverige Aktiebolag

Organisationsnr: 556267-5164

Information hos allabolag.se

Auktoriserad återförsäljare