Allmänt så känns den bra. Lite långsam bara när man ska skanna till mejl och många knapptryckningar även när man skapar genvägar. Stor nackdel får den då den inte kan skicka filer till min "NAS" som jag hade tänkt ha den till att göra. Mejla varje gång blir för bökigt. Supporten tittar på det och löser dom problemet så höjer jag betyget. Men de är inte så jätte snabba.
Då SÅ folk! Jag har väntat en smula med att gå hit då jag har varit avaktande se hur företaget ska agera. Men nu känner jag att tiden rinner ur dem och det är dax att visa omvärlden vad som har hänt och vad Företaget gör åt saken. ---Dagen jag märkte--- När jag fick hem produkten, så öppna jag och var glad i att produkten har kommit så fort ändå. Har då inga krav att just denna kommer inom ett dygn eller 2 dygn. Jag uppmärksammade att jag hade fått med en laddare till bilen och tyckte det var lite underligt då men tänkte inte mer på det just då utan börja ladda Headsetet och läsa igenom manualen. efter en tid har gått börjar det tända ett ljus i huvudet och tanken slog mig var alt med? Som jag förvänta mig? Då märkte jag att vart är facket/bordsstället? Som finns med på bilen med alla saker i? gick ut och leta och märkte att det var inte med. samtidigt slog det mig att man ska få med usb adapter för att kunna koppla headsetet till anna enhet tex dator. Den fanns inte med heller! ----Tillväga gång sätt för oss kunder---- När jag beställer en produkt är det första stället jag vänder mig till är just prisjakt.se då för att kolla upp pris och produkt. jag förlitar mig på att prisjakt agerar minst lika ansvarsfullt som butikerna själva då de promotar det dom säljer och är kontrakt skrivna i mellan. ja efter man hittar sin produkt och är nöjd med utseendet går man vidare till butik. Eftersom man är nöjd med produkten så är i stort sett bara att beställa. Nu var även USB blåtands adaptern inte med och jag blev ytterligare besviken. Jag kände mig missnöjd och känner att jag inte fick det jag beställde. Enligt deras hemsida så ska det vara med en sådan. https://www.dropbox.com/s/vdf90jm6dsg3k56/fel%20produkt.png ----KUNDTJÄNST---- Jag kontakta då proshop kundkänt och meddela att det inte stämde. Mail kontakten är här och kommer bli uppdaterad alt eftersom. [ https://www.dropbox.com/s/7kzpjsw0x6gcuj5/Mailkontakt.txt ] känns lite som att kund service bör de jobba på här med survice och kundbemötande. Jag bad om att få den via post ändå skickar de ut via mailen? ---------------- Kundservice har börjat vakna till lite och går lite smått att hålla en dialog. uppdaterat mailen för mer information ---------------------------------------------------------------------------- citerar dem "Du skall då svara på detta mail, och uppge RMA-nummer, så mailar vi tillbaka med en fraktsedel i PDF-format bifogad. Du kan också önska att få den via post," Ceterar Mig "Här kommer RMA nr RMA-nummer: XXX XXX önskas post " ---------------------------------------------------------------------------- Om de bara kunnat öppna en dialog från början så kunde man kanske kunde se om man kunde lösa problemet på ett smidigare sätt och mindre kostsamt sådant. ----AVSLUTNING---- Jag vet inte vart det har gått snett här men en sak är vi klara med att jag är den som inte ska råka ut för detta och ska behandlas orättvist m.m. utan denna diskussion ska hållas mellan proshop och prisjakt. Tack för mig så länge. åter kommer med hur ärendet blir i slutändan. kan till lägga att handlat här förut och varit nöjd... just nu går betyget ner pga detta men om de börjar ta tag i grund problemet och kommunucerar så blir det ju bättre.
Mycket olyckligt detta! Gjorde en beställning på 5 st 3tb diskar och när jag satte in alla diskar såg jag av min förvåning att det var 4st 3tb diskar och en 2tb disk.. Nu hoppas jag att Webhallen rättar till detta på enkelt och bra sätt helst snabbt då jag blev förvånad positiv över hur snabba de var att leverera varorna men det hjälper inte när det man får blir fel. Sätter ett medelbetyg till att börja med. så ändrar jag eftersom hur detta slutar. Problemet här är ju att jag är för snäll egentligen. sådana här missar får man bara inte göra. MVH Tobias
Införskaffa denna då jag hade en hög förhoppning att den skulle förbättra det trådlösa jag har hemma. nu står den på första våning och min gamla flytta jag upp till 3e våning. jag har fått betydligt bättre koppling och jag blev en aning posetiv överaskad när jag fick igång den.. Jag rekommenderar denna produk
Denna mic har jag använt länge. hur bra som helst! kan ha på högtalarna till datorn samtidigt jag använder mig av micen utan att motsvarade på andra sidan stör sig av det.
Klart ljud och Basen är vell ok för att vara priset. dock blev jag lite lurad då jag hängde på den utlänska sida och tittade på information och där påstod de att man kunde koppla sin telefon till enheten. Det gick inte alls att göra när jag väl hade fått hem den. Men som Sakt så är det mycket fint ljud och duger väl för priset.
Har nu fått sitta med detta kort ett par timmar. känner att det är varken bu eller bä. det hoppar igång med den med följande mjukvara utan problem och hittar alla kanaller.
Kan bara innstämma vad alla andra här.. fick produkten idag och ett hack och 2gb mer minne så ersätter den lätt min gamla bärbara. å så smidig och lätt att bära omkring stort plus är ju knapparna på den stora och bra. lite lurigt är det i början men det rullar på nu. Sen dom som gnäller på fläkten fattar jag inte varför???? jag hör knappt min fläkt. Minus Får den för den inte har Wirless N tekniken
Helt kass enligt mig.. jag trodde detta var en bra produkt när jag läste alla bra betyg från alla. men jag beställde hem denna åt en kund som ville ha en ny skrivare. för det första så följer det med 100 program som man inte får någonon koll på :S sen är Navigator EX programet går att göra mycket mer användarvänligt. sen när jag försöker skriva ut Fhoto papper så blir bilden grötig och ful. har försök lösa problemet å nu tar jag kontakt med tillvärkaren för är trött på testa och prova.