Prisjakt

6mån

Medlem sen 2016-11-02
5
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Nespresso Vertuo Next
Full Star 1
1.5
(12)
790 kr
6mån
5 omdömen
Half Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
ett år sedan

Helt ny ur paketet, läckte vatten över hela köksbänken och golvet.

Cylinda FT 4274C (Vit)
Full Star 1
5
(1)
6mån
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
3 år sedan

Har inte haft den så länge, första intrycket är att den är liten och väldigt användarvänligt med flertalet program som är både bra och snabba, går att justera det mesta efter behov och det mest imponerande med den är hur tyst den är. Nästan så tyst att man blir osäker ifall den är på eller inte. Tillräckligt rymlig för behoven hos en mindre familj.

Harman Kardon Onyx Studio 4 Bluetooth Högtalare
Full Star 1
3.9
(34)
1 995 kr
6mån
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
5 år sedan

Köpt för 1290 kr, den har bra ljud och lätt att koppla till. Jag är inte en expert på ljudkvalitet, men jag märker ändå att det är riktig bra ljud som spelas upp ur den, appen till den är väldigt grundläggande, hade gärna velat ha en inbyggd equalizer (det kanske inte finns) och jag har problem att koppla den till min tv via Bluetooth av någon anledning, men fick väldigt smidigt att para med våra telefoner. Den spelar riktigt högt när den är kopplad till elen och smidig att flytta runt i rummet. Jag anser den vara ett lyckat köp.

Anslut 412006
Full Star 1
4.1
(9)
6mån
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
5 år sedan

Tyst och bra. Kontrollen och timern är ett plus. För det priset oslagbar

Philips 55PUS7150
Full Star 1
2
(4)
6mån
5 omdömen
Half Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 7 år sedan

Håll er borta från denna TV och från Philips generellt, funkade bra i början men började lagga, hänger sig och kraschar inne i appar, tappar ljud och bild när som helst. Efter 2 månader fram och tillbaka med Philips där jag lagt 15h på att åtgärda felen (åtgärder enligt Philips sjukt otrevliga och totalt inkompetenta support) med samma dumma åtgärder två gånger i rad gick Philips med på att skicka en reparatör. Reparatören var hos mig efter 2 veckor, bytte kärnan och gick, utan en felsökning. Dagen efter visa sig samma fel igen. Då var karusellen igång igen, supporten insisterade på att göra om alla åtgärder som i princip är att återställa fabriksinställning och uppdatering igen och igen och igen, flera gånger trots att jag redan gjort dessa innan jag ringde dem, vilket de också kunde se hos sig direkt, men nej, måste göras igen. En månad senare då var det dags att laga TVn igen, detta tack vare bevis på film av att TVn kraschar och slutar fungera. Reparatören kommer och utför exakt samma åtgärd igen, som tur är ser reparatören att TVn är fortfarande problematisk när den utför sista inställningarna efter åtgärden, TVn kraschar framför ögonen på reparatören. Efter snart 6 månader lovades jag av Philips återförsöljare att de ska rekommendera Philips att göra ett återköp, de skickade mig pengarna. Det tog Philips ytterligare 2 månader att hämta TVn, hade behövt vänta på pengarna tills dess om inte återförsäljaren direkt skickat tillbaka pengarna innan Philips hämtade tvn