Smidigt, komplett, kommer att behöva lite andra prylar och vet då att dom har :)
Återkommande kund, kanon säkert ställe, alltid intressant att utforska :)
Nej Tack CDON, struligt och beställningar delas upp i en mängd sändningar och blir svårkontrollerat. Qliro är ett skämt så förslag till förbättring är att dumpa dessa med sin snåriga webbsida fast Klarna är inget alternativ. Har dumpat dessa båda då båda har en osmaklig affärsidé
Tyckte någon dag eller 2 att leveransbekräftelse dröjde men blev kontaktad av Proffsmagasinet via Mail i där man förklarade tydligt vad som hänt och man behövde justera leveransdag, helt acceptabelt och inger fortsatt förtroende
Köpte en Woods DS15 via Bolia den 2017-04-18 och fungerar perfekt i tvättstugan i sutteräng källardel som då är kombinerat med en dusch. Denna ersatte en äldre Woods som jag haft i nästan 20 år så valet av avfuktare var självklart. Hanterar fukten i utrymmet perfekt och effektivt då tvätt som skall torka som exempelvis täcken, lakan och handdukar torkar på några timmar och man behöver inte torktumla. I detta utrymme kunder man se små spår av mögel innan de att det fanns en avfuktare och att luften i hela källaren har förbättrats. 10 av 10
Den 21/6 2016 beställer jag av Bygghemma.se ett paketerbjudande innehållande en kap/ger såg av fabrikat Makita LS0815FL där erbjudandet innehåller ett sågbord på köpet. Såg detta erbjudande i ett reklam mail från Bygghemma samma dag den 21/6 2016. Gjorde beställningen samma dag då över telefon vilket krävder och fick bekräftelse på köpet via mail samma dag. Erbjudandet kom som sagt via mail och kallades för Sommarkampanjer i shoppen! Dagarna, veckor går och eftersom jag handlat en del av Bygghemma tidigare så förväntar jag mig ett leveransbesked, detta besked förmedlas då inte så jag mail’ar samt ringer till Bygghemma som för övrigt har en telefonkö som är i genomsnitt 5-10 personer. Får inget svar via mail och efter ha väntat ut telefonkön ett antal gånger så lovar man mig feedback. Efter ha fortsatt mail’a och ringt får jag den 19 juli 2016 äntligen ett mail där man menar att orden är ”annullerad” vilket jag som konsument aldrig har begärt. Jag har hela tiden efterlyst enbart ett leveransbesked eftersom jag nu under semestern har planerat att göra en resa och detta med leveransbeskedet från Bygghemman har fått påverka min planering av resa.