Kategorier
Prisjakt
Proffsmagasinet
Vinnare 2016 - Hem, trädgård och vitvaror
  • E-handel och butik i Stockholm
  • Kundtjänst 7-17 tel 08-344700
  • Nöjd Kundgaranti - 30 dagar
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
perfekt produkt - bristfälligt häfte med instruktioner-bifogat av tillverkaren- läste kritik före köp - kritik som jag nu spårar till bruksanvisningen
Anonym användare
Anonym användare
Usel
11 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Varan kom i tid men kundtjänsten är inte värd namnet
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Jag är mycket nöjd med reservdelar till min Festool Rotex och jag kommer att beställa mer från Er.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Fick en makita trimmer levererad 29 juni med defekt batteri har fortfarande inte fått något batteri efter rekommendation
Proffsmagasinet svarar:2021-07-28
Hej! Tack för ditt omdöme. Den senaste tiden har vi haft hög belastning på grund av stor försäljning. Självklart vill vi hjälpa dig få ett fungerande batteri om det var defekt när du fick din trimmer. Vi jobbar så snabbt som möjligt för att svara alla som hör av sig till oss. Om du inte redan skrivit till oss når du vår serviceavdelning via vårt kontaktformulär. Det hittar du via den här länken: https://support.proffsmagasinet.se/hc/sv/requests/new Felix, Proffsmagasinet
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Bra hemsida, fina varor, enkelt att beställa, snabb leverans. Varan motsvarade det hemsidan utlovat. Jag är supernöjd!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
12 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Fungerade enligt önskemål, bra produkt, snabb service, har inget att klaga på.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Proffsmagasinet tar betalt och sedan kollar om dom har produkten hemma. Har beställt och betala en gräsklippar 26/06-2021 fick mail från dom 08/07-2021där dom ursäktar sig att de jag har beställt och betalt är slut och dom kommer att få in den igen 16/07-2021 vilket betyder att jag kommer kanske få de jag har betalat för tidigast 17/07-2021 tre veckor efter de som var lovat leverans datum på deras hemsida. De verkar som att dom har 0 koll på lagerstatus och bäst på att ta betalt. Och ingen kompensation har ännu erbjudits från företaget som kallar sig själva för Proffsmagasinet. Nu efter 4 dagar har någon från kundtjänst svarat men människan värkar inte ens ha läst de jag har skrivit och ursäktar sig för att de är långa leverans tider i hela branschen va spelar de för roll de jag klagar på ÄR ta inte betalat och lova 2 dagars leverans om ni inte ens vet om varan finns i Sverige. När man skriver 2 dagars leverans betyder det att ni har varorna HEMMA. UPPDATERING! Det är 22/07-2021 Och jag har fortfarande inte fått de jag har betalat för en månad sedan sist jag hade kontakt med Proffsmagasinet skulle dom få leverans 16/07-2021? De har gått ytterligare en vecka och en månad sedan jag betalade och ingen verkar vilja ta ansvar.
Proffsmagasinet svarar:2021-07-28
Hej! Tack för att du tagit dig tid och lämnat ett omdöme. Lagerstatusen som står på hemsidan ska såklart stämma. För att få reda på exakt vad som hänt i ditt fall hade jag behövt se närmare på just ditt ärende. Det kan däremot ha varit så att vi fått in fler beställningar runt samma tid och att lagerstatusen inte hunnit uppdateras. Eller att vår leverantör inte kunnat leverera som utlovat. Oavsett så beklagar jag att det drabbat dig som inte fått din gräsklippare som förväntat. Jag förstår att du är frustrerad. Felix, Proffsmagasinet
Melcrux
Melcrux

3 omdömen

Dålig
3 dagar sedan
Leveranstid angivet till 2-3 dagar. Efter 4 dagar och fortfarande inte skickad vara skriver jag till kundtjänst som svara 3 dagar senare att dem är kort om folk och skickar därmed långsamt. Dagen efter detta får jag veta att min slagborrmaskin är försenad från tillverkare och att dem erbjuder skicka resten av min order gratis tills vidare (Borrstål till maskinen). För det första så ska man aldrig behöva kontakta kundtjänst för att få veta att en vara är försenad och anser att en likvärdig ersättningsprodukt skall kunna skickas istället.
Proffsmagasinet svarar:2021-07-28
Hej, Tack för ditt omdöme. För tillfället har vi högt tryck på vår kundservice till följd av högre försäljning än beräknat. Det har lett till längre handläggningstider den senaste tiden. Det har även gjort att vi dessvärre inte hinner med att informera om att produkter blivit försenade. Jag är ledsen att du inte är nöjd med din köpupplevelse hos oss men hoppas du får din slagborrmaskin så snart som möjligt och blir nöjd med den. Felix, Proffsmagasinet
Betyg köpupplevelse
3.5Bra
226 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(109)
(37)
(7)
(18)
(55)

Om butiken

Proffsmagasinet

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCardSveaWebPay fakturaAmex
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.proffsmagasinet.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Proffsmagasinet Svenska AB

Organisationsnr: 556728-3857

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare