Inga direkta svårigheter, förutom att kampanjkoden hoppade ur flera gånger.
Har handlat några gånger på Nelly, men kommer aldrig mer att handla där. Har fått felleveranser, haft problem med kundtjänst vid felleveranser och återköp, man har ingen bytesrätt utan ska betala 2x39kr för återköp och ny beställning av samma vara i annan storlek. presentkort jag använde vid köp annulleras vid återköp trots att jag handlade andra betydligt dyrare varor vid tillfället. En del leveranser har varit väldigt snabba, men en del leveranser har varit otroligt sena utan någon som helst information om det. Kundtjänst är svår att nå och nås endast via formulär på deras hemsida, alltså skriftligen som tar flera dagar att få svar kring en fråga med följdfrågor. Kundtjänst har tyvärr oftast varit oproffisionell och icke tillmötesgående, framför allt vid senaste återköpet. Beställer hellre på sajter som tar hand om sina kunder och ser värdet av bra tjänster med fungerande bytesrätt, rätt leveranser och bra kundbemötande. ALDRIG MER NELLY!
Mycket bra spjälsäng där vi haft stor nytta av höj- och sänkbar sida, både i början när spjälsängen stod bredvid vår säng och nu när vår bebis sover i sitt eget rum. Inte svår att montera om man inte har tummen mitt i handen, känns som om Bamsebjörn83 som gav dåligt betyg jobbar för något konkurrerande märke?! Kräver något enstaka mer eftersom den har en rörlig sida, men ändå ska vara stabil (vilket den är!). Vi köpte dessutom till tassar så att man kan gunga sängen, vilket också kan rekommenderas.
Köpte babyvakt, bra pris och superbra med fri frakt.
Svårt att prisjämföra olika däck och fälgar tillsammans. Ganska bra pris.
Bra service i fysisk butik (besök vid tidigare tillfälle) och enkelt och översiktligt på hemsidan. Enkelt med betalning och många olika betalningsalternativ. Bra med val att kunna hämta i butik.