Prisjakt

TheJesper

Medlem sen 2010-11-22
3
Bidrag
2
Hjälpsamröster
Proffsmagasinet
Utmärkt
(500+)
T
TheJesper
3 omdömen
Utmärkt4 år sedan

Väldigt nöjd med service och kunskap! De hjälpte mig beställa vad jag behövde till mina sektionsradiatorer till ett bra pris! Tummen upp till Andreas 👍👌

Hemmatema.se
Utmärkt
(244)
T
TheJesper
3 omdömen
Utmärkt4 år sedan

Kanonbra priser, Kanonbra service! Snabb leverans! Det blir fler köp... /Jesper

Datagrottan
OK
(211)
T
TheJesper
3 omdömen
OK6 år sedan

Slog till på en hårddisk precis som ni andra, som var lite misstänkt billig. Blev inte förvånad egentligen när jag insåg att det blivit fel med prisfilerna och den inte dök upp. På plussidan - Ringde precis och fick ett väldigt bra bemötande av kundservice i ärendet. Pengarna borde skickats tillbaks efter 7 dagar eftersom de aldrig aktiverat ordern, han skulle dock dubbelkolla min order för säkerhets skull ibland får de manuellt kontakta banken. På minussidan - Priser kan bli fel, det händer ganska ofta inom e-handelsbranschen. Det är inte alltid e-handlarens eget fel utan kan vara distributörens. Det dom däremot kunde vara bättre med är information till sina kunder. Sätt högsta prioritet nästa gång på att skicka ut ett mail, be om ursäkt och meddela att pengarna kommer tillbaks av sig själv. En rabattkod eller fri frakt på nästa köp gör de flesta kunder nöjda efter omständigheterna. Jag fick heller inte svar per mail, men gissar att de blev överrumplade av alla ordrar och kunder som frågade vad som hänt, att de ej riktigt kunde hantera det och vissa mail hamnade mellan stolar. Summerat så är det enbart kundtjänsten som höjer upp betyget något denna gång samt att jag borde förstått från början att det var fel pris - därmed får jag skylla mig själv lite ; )