Fri frakt på Sonos och TV
Samma pris i butik som på webb
3 års garanti

http://www.hifiklubben.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 50 år sedan
(data från 2018-09-20)
Detaljerad information HiFi Klubben har fått betyget (8.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    24 dagar sedan
    Bra butik med bra personal.
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Bra service.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Sjukt kompetent personal. Alltid hjälpsamma och trevliga. Framförallt Skånegatan i GBG och Ingvar jag hade mail kontakt med som redde ut en hämtning på ett par minuter bara. Toknöjd! Butikerna är alltid fräscha och massa ting på display om man vill testa.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Idag fick jag en TV levererad från Hifi Klubben. Butiken har bra priser och bra garanti och jag har även handlat där förut.

    TV-n i fråga är en Sony som jag beställde för en vecka sedan 20/5. Priset var då 7 490 kr. Idag sänker de priset för samma TV med 500 kr till 6 990 kr. När jag kollade i deras villkor för prisgaranti så står det att vissa märken, bl.a. Sony inte omfattas av prisgarantin. Det känns så som att man blivit blåst på 500 kr. Det är en bra butik men det är osjysta prisgarantivillkor som drar ned betyget.

    Uppdatering.
    Här om dagen svarade butiken att prisgaranti gäller om prissänkningen faller in i intervallen för öppet köp. Efter kontakt med deras kundtjänst fick jag tillbaka 500 kr. Suveränt! De är helt enkelt bäst!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Har aldrig post-ordrat något från HiFi-Klubben men väl spenderat på tok för mycket pengar i butikerna. Hemmabio, stereo och kablar för att nämna lite.
    Ofta mycket bra service i butikerna! Ett tillfälle jag särskilt kommer ihåg var när jag klev in i butiken i Kungens Kurva, gick fram till disken och sa till expediten att jag ville testa om jag kunde höra skillnad på kablar och kablar. Han böjde sig då ner bakom disken och tog fram ett par Van Den Hul-kablar i mellanklassen och sa "ta med dem här hem och prova själv". Det kallar jag service och det slutade med kabelköp modell dyrare... Det var nämligen mer än märkbar skillnad!

    Har nu allt jag kan tänka mig "behöva" men kommer jag på något mer kommer jag definitivt besöka HiFi-Klubben igen!
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Har problem med en produkt köpt via webshopen. HiFi-klubben har inte svarat på mina mail på en månad. Man kanske får bättre support via telefon, men räkna inte med svar via e-post.
  • 5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Bra service
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    kunnig och servicevänlig personal
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Kanonbra hjälp och guidning i kabeldjungeln. Nu låter det som det ska igen!
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Riktigt dåligt bemötande vid reklamation av felaktig vara. Varan beställd på internet, men uthämtad på HiFi-klubben i Västerås.

    Tillverkaren av den felaktiga varan var tvungen att ta direkt kontakt med mig för att få ärendet vidare. HiFi-klubben verkar inte göra ett smack.
  • Tråkigt att du uppblevt din reklamation så negativt som du beskriver. Normalt sätt har vi rutiner för denna typ av ärende och vad som gått galet i detta fall är svårt att tyda utifrån inlägget, men jag kontaktar dig via PM för ytterligare info.

    Tack för din feedback - det gör att vi får chansen att förbättra oss.
    Mvh
    Magnus Larsson

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Fantastisk kundvård. Fick min ena högtalare som skorrade utbytt utan minsta problem. Skorrandet gick ej att återskapa i butiken men högtalaren byttes ut utan frågor. Skolboksexempel på kundvård.

    Uppdatering: Fortfarande lika bra service. Gick in för och köpa 4 par högtalarkontakter, visade sig att det saknades tre st kontakter för och få komplett till fyra par. Personalen i kassan lade ner säkert upp till 10 minuter och letade igenom lagret tills han hade 4 par kompletta högtalarkontakter.
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Mycket bra
  • Utmärkt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Trevlig och kunnig personal, tjusiga butiker och

    Hi-Fi Klubben ger kunden stor variation av möjligheter innan köp som t.ex. personliga demonstrationer så man kan uppleva produkten på riktigt innan man gör ett köp, och de har ett brett sortiment av all sorts ljudutrustning. Dock så har de några saker och förbättra och här är några av de:

    -Lagerstatusen. Jag mailade HI-Fi klubben ifall de hade ett par högtalare i lager i närmsta butik, de svarade ja och jag åkte till butiken för att hämta högtalarna. När jag väl kommer dit så har de inte högtalarna i lager, även fast mailet instämde att de hade det. Som tur var så var personalen smidig och väldigt hjälpsam, och det visade sig tillslut att de hade ett par demoexemplar kvar på hyllorna. De gav dessutom en väldigt generös prissänkning på högtalarna eftersom de var lite slitna. Ett stort plus för detta!

    -Leverans. Att ha en frakttid på nästan en vecka är lite väl bra för att vara sant. Om man vill frakta en vara från t.ex. Hi-Fi Klubben i stan till Täby borde inte det ta en vecka för paketet att komma fram. Lite väl segt.

    Annars har de varit mycket hjälpsamma och jag kom bra överens med dem. Kommer definitivt att rekommendera Hi-Fi Klubben till några vänner!
  • Tack för din feedback, denna typ av återkoppling är värdefullt för oss. Vi är glada över att du är nöjd med vår personliga service och våra butiker. Vad det gäller leveranstiden så låter det väldigt lång tid som det normalt inte skall ta. Vi får undersöka vad det beror på och självklart säkra att detta inte skall bli en negativ upplevelse i fortsättningen varken för dig eller andra som vill ha sin produkt snabbt.

    Stort tack med vänliga hälsningar
    Magnus Larsson

  • Mycket bra
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Bra priser men fantastisk garanti.

    Tyvärr når inte kunskapsnivån dom högre förväntningarna på söder butiken.
  • Det är verkligen tråkigt att vi inte infriade dina förväntningar och din feedback tar vi självklart på största allvar. Vi arbetar hårt med att utbilda vår personal både internt och externt löpande för att säkra detta viktiga område.
    Kontaktar dig via PM.

    Mvh
    Magnus Larsson

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Supersmidiga. Rekommenderar varmt att handla i butik, då jag hittills bara stött på trevlig och kunnig personal (har handlat hörlurar och högtalare härifrån). Strular något är de mycket hjälpsamma!
  • 2017-09-21 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans och de meddelade på eget initiativ då de efter köpet sänkt priset och jag kunde få ta del av prisgarantin.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bättre service får du leta efter! Fråga efter Markus på Kungsgatan i Göteborg, grym kille.
  • Tack för att du tog dig tid och gav oss detta fina betyg på din upplevelse hos Markus i vår butik på kungsgatan. Vi hoppas att alla skall känna som du, det är vår målsättning och det vi arbetar för varje dag.

    Tack!

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vettig och hjälpsam personal när man ska köpa saker, men vissa av produkterna som tas in verkar sakna en hel del i kvalité.

    Supporten för Denon är något som Hifi klubben ska hantera i Sverige, men att felrapportera något som inte fungerar i en Denon-produkt är helt omöjligt då personalen inte kan tänka sig att det finns några typer av problem i dessa.. Problemet är känt (många har beskrivit liknande saker i diverse forum) och i ett par olika test-uppsättningar så är det Denon som är minsta gemensamma nämnare.

    Denon är ett märke man ska hålla sig LÅNGT ifrån har jag fått lära mig den jobbiga vägen, och har fått köpa saker för 2½ tusen för att komma runt problemet hjälpligt.

    Sista gången som jag kommer handla på Hifi klubben. Ger hellre mina pengar till några som säljer faktiskt kvalité och som tar ansvar för varorna som dom säljer.
  • Tråkigt att din produkt inte uppfyllt dina förväntningar och självklart skall vi hjälpa dig med de problem som du har med produkten. Vad som exakt hänt önskar jag få veta via PM för åtgärd.

    Med vänliga hälsningar
    Magnus Larsson

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    2017-07-10, 10:34:
    Jag fick nyss ett sms av Postnord som meddelade att mitt paket har anlänt, med tanke på att beställningen skedde i torsdags (2017-07-06, 2 arbetsdagar) kväll blev jag positivt överraskad.

    Sitter för nuvarande på jobbet så vet inte huruvida paketet klarat sig bra, uppdaterar när jag kommit hem och hämtat ut paketet.

    Än så länge får Hi-Fi Klubben 8/10 från mig då leveransen gick snabbt och smidigt. (2-4 arbetsdagar stod det visserligen på hemsidan men kul att se att de kan leverera på sina påståenden.)

    Anledningen till varför de endast får 8/10 och inte 10/10 är att de inte kommunicerat till 100%, det stod i orderbekräftelse att jag skulle få ytterligare ett mail med kollinummer till paketet när det skickats från dem men inget sådant kom.

    Uppdatering 2017-07-25, 10:00:
    Jag insåg precis att det delvis var jag som var ett klantarsel, Kollimailet var inte krypterat vilket gjorde att det hamnade i spam. Såg nu också att ni bifogade pdf:er på kvitto/garantipapper, detta upskattas. Då jag nu insett att problemet var ett resultat av båda parters klantighet får ni 9/10. Inte 10/10 då ni i 2017 inte krypterar kundmail!

    Paketet klarade sig utmärkt för övrigt, inga konstigheter där. I helhet en utmärkt kundupplevelse.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Säljer hemleverans men levererar inte hem utan lämnar ute på gatan. Dessutom slängde de en lastpall utanför porten. När jag ringer Hifi-klubben säger de att jag ska polisanmäla chauffören. De tar inget ansvar för vad deras underleverantörer gör. Hifi-klubben tycker uppenbarligen att det är rimligt att ett köp hos dem ska avslutas med en polisanmälan.
  • Det var tråkigt att din leverans inte levde upp till dina förväntningar. Vi kommer självklart att ta upp detta med Post Nord för att säkerhestställa att de tar med sig leveransmaterial från platsen. Vi har dock inte hört om detta problem tidigare, men skall absolut följa upp detta. Vid alla leveranser som sker hem till kund så är det tomtgräns (villa) och port (lägenhet) som gäller och som ingår, detta informeras under köpvilkoren på vår hemsida och det informeras även när man väljer leveransätt vid betalningen i varukorgen.
    Med vänliga hälsningar
    Magnus Larsson Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Otroligt bra Support. Skönt att kunna bolla idéer när man ska rigga upp nytt hemmabio.
    Byten Inga Problem. Alltid positiv personal. Toppklass. Vill man testa produkterna går det bra det med,
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Erbjuder bra service med bra villkor, om man inte gillar är det bara att lämna tillbaka och prova något nytt. Inte många som tillåter det
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Det absolut bästa stället att handla på om man värdesätter kunnande samt extra garanti och om man vill slippa paradryttare som bara hjälper till innan köpet. Jag kommer att handla där så ofta jag kan då jag haft lite oflyt med produkter och HIFI Klubben har löst problemen snabbt och smidigt utan att sucka. Efter köpet service hör oftast inte till vanligheten men här är det standard.
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kunnig, trevlig personal och bra priser, rekommenderas
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Supernöjd. Köpte en 55" Tv och fick en snabb lev. Trots beställning i mellandagarna och att de skickade från centrallagret i Danmark. Teven fungerar klanderfritt och jag är mycket nöjd än så länge.
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Konstigt att visat lagersaldo inte stämmer överens om verkligt lagersaldo. Lade beställning på en TV med upphämtning i butik, och valde butik som hade den i lager (grön plupp, inte gul där dom säger att man bör höra av sig till butiken) Fick bekräftelse dagen efter att beställning var lagd, och att jag skulle bli meddelad när jag kunde hämta TVn. Inget meddelande kom dagen efter, så jag ringde och fick informationen att TVn inte fanns i lager utan skulle ankomma till butik en vecka senare. För att avboka beställningen fick jag redan ringa två samtal (webbshoppen hade inget med ordern att göra längre) och när jag pratat med butiken så var jag tvungen att maila webbshoppen för att plocka bort reservationen från mitt betalkort.

    Mycket möjligt att det är bra service i övrigt, men webbshop-systemet verkar förlegat eftersom man inte kan lita på lagersaldot.
  • Vi har brustit här helt enkelt, vi skall alltid bekräfta den order som läggs via vår hemsida och som väljer butik som utlämningsställe. Vi är mycket ledsna för detta och vi arbetar hårt för att denna typ av misstag skall försvinna med bättre interna rutiner och system. Vi kontaktar dig via PM för vidare kontakt i ärendet.

    Med vänliga hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Skickar via Danmark, mitt livs första köp på kedjan och frakten verkar dra ur riktig på tiden ????

    Annars var rean nu riktigt bra på tvn jag klippte
  • Kul att du är nöjd med priset på TV som du har köpt, vi hoppas verkligen du har din nyinköpta TV hos dig snart.
    Normalt har vi 2-4 dagars leveranstid och det brukar i regel inte vara några som helst problem. Men under December har Post Nord haft en hög belastning och det har tyvärr medfört att det tagit lite längre tid än normalt i vissa fall.

    Med vänliga hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bästa butik i sverige även i norden. Jag viste inte deras tre års garanti policy annars köpte jag min LG OLED tv från Hi-Fi KLubben . Jag köpte en väggfäste ( Vögel ) till min OLED TV och har vetat mer om de och deras service.

    Strålande kundtjänst och bra service. Jag är mycket nöjd med Hi-Fi Klubben som en ny medlem.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Strålande kundtjänst, bra service, bra priser/utbud, snabba på att svara och snabb leverans av min nya OLED-TV.
    Har varit mycket nöjd med Hifi klubben och kund i många år, man få ett år extra garanti år (totalt 3 år) som medlem :-)
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Riktigt bra högtalare. Handlade i butik och fick bra service .
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kanske världens jobbigaste hemsida, sjukt rörigt. I tron med att man ska förnya sig och göra något bättre så blev det katastrof. Tänkte precis köpa en förstärkare men orkade inte leta runt på sidan och vände mig till en annan.
  • Det var inte bra att du upplevde vår hemsida så negativt, vi arbetar med att utveckla och förbättra hemsidan hela tiden och dina synpunkter är viktiga för oss. Återkom gärna med mer information på det PM som vi skickar till dig.

    Med vänlig hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kan inte rekommendera att beställa via deras webbutik.
    Beställde varan 27:e november och nu 5:e december har jag fortfarande inte fått varan.
    Under all kritik för att vara en webbutik, dessutom säger dem att varor leveras 2-4 dagar efter beställning.
  • Hej,
    Vi är självklart inte nöjda med att inte leva upp till 2-4 dagar som vi lovar. Sedan 25 nov (Black friday) har vår transportpartner haft en hög belastning som har medfört till längre leveranstider. Även en onormalt hög belastning på vår lagerenhet medför också att förseningar har uppstått.
    Vi är ledsna för detta och arbetar stenhårt för att alla skall få sina produkter så fort som möjligt.

    Med vänliga hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Hi-Fi Klubben Kista alltid bra service och kompetens. Jag är alltid super nöjd med butikens personal.
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra service och snabba på att svara! Snabb leverans av mina nya högtalare, väl packat. Full pott delar jag i princip aldrig ut, allt kan alltid bli lite bättre.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Svarar inte varken på mejl eller telefon samtal till webbutiken. Bra produkter i övrigt. Man kan lika gärna köpa på någon av elektronik jättarna.
  • Hej,
    Vi är verkligen ledsna över att vi inte klarat av att upprätthålla den servic som vi och som ni kunder kräver av oss. Kundtillströmingen under Black Friday och dagarna efter gjorde att belastningen blev så stor att vi klarade inte av att besvara alla som ville komma i kontakt med oss.
    Vi är ledsna för det och skall arbeta för att undvika liknande situationer i framtiden.

    Vänliga Hälsningar
    Magnus Larsson
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Alltid bra service.
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Butik som riktat in sig på mer unika produker av många gånger hög kvalite till ett såklart högre pris.

    Dock får man inte fråga vänligt om packetpris för då blir det snabbt en otrevlig ton.

    Hit går jag inte igen.
  • Hej,
    Vi har färdiga paket som vi erbjuder alla våra kunder och som man finner bla, på vår hemsida och under "aktuella erbjudanden". Beklagligt om du fått en negativ ton från din kontakt med oss, det skall det självklart inte vara.

    Vänliga hälsningar
    Magnus Larsson
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Hade problem med en heos 1. Som jag först bytte mot en ny och sedan mot en en Sonos 3 istället. Inga problem med att göra detta. Bra support och tillmötesgående personal. Framförallt i butiken kungens kurva. Full pott!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Alltid enormt proffsiga och tillmötesgående. Rekommenderas starkt.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Har varit mycket nöjd Hifi klubben kund i många år!
    Har varit i alla butikerna i Malmö, någon i Köpenhamn och några runt om i Sverige! Generellt har jag fått bra service, bra erbjudanden och mött kunnig personal!

    Är medlem i hifi klubben och har blivit inbjuden på medlemsträffar - både för shopping med extra medlems rabatt, introduktion av ny teknik och jämförande presentationer!

    2019.09.03.
    Hifi klubben gav mig ett erbjudande som jag inte kunde neka till!
    Normalt sett försöker jag pruta - alltid!
    Vår tio år gamla 40" full-hd tv började krångla, jag hade egentligen tänkt att vänta med att köpa en 4K tv - men såg detta som ett tecken på att nu är det dags!
    Kollade prisjakt efter billigaste 4K/UHD TV med HDR, mellan 42 - 56" tum!
    Hittar då en 49" Samsung på Hifi klubben - späckad med finesser för bara 6 ½ tusen!
    Fånigt billigt! Går till närmaste butik, tittar, blir imponerad och bestämmer mig - den ska jag ha! Jag ska köpa den av Lars - förbereder mig på att pruta - då säger Lars: vill du ha en soundbar värd tretusen på köpet?
    Jag häpnar och säger - naturligtvis! Sen upptäcker jag att: om jag registrerar köpet hos Samsung - så får jag även ett par trådlösa bakre högtalare gratis!

    Med andra ord en precis lagom stor tv och surround anläggning - om man inte har gott om plats!
    En 49" 4K/UHD TV med HDR och en komplett surround anläggning - som strömmar 4K material från Netflix = en komplett hemmabio för 6 ½ papp!
    Inte ens jag försöker pruta då - det vore oförskämt!

    Robban J
  • Hejsan Robban!

    Vad kul att höra om din positiva upplevelse och att du är nöjd!
    Tänkte bara passa på att meddela dig att inte glömma att kalibrera skärmen nu när du använder den så att den visar rätt bildkvalité som du faktiskt har betalat för. Det är viktigt att den kalibreras i rummet du ska använda TV:n i nämligen.
    Mer info hittar du här: https://www.hifiklubben.se/hifimagasin/experthjalp/2015/03/sa-far-du-den-perfekta-tv-bilden/

    Sedan tänkte jag passa på att fråga dig vad som saknades för att vi skulle få den sista stjärnan, så att vi har något att jobba mot nästa gång :).

    Om du skulle ha några andra frågor om TV:n eller liknande så tveka inte att slänga iväg ett PM till oss här, så ska vi hjälpa dig!
    Vänliga hälsningar
    Marko Vicic
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Grymma på service och med ett fantastiskt sortiment av produkter
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Riktigt trevliga butiker (växjö/Kristianstad)var i växjöbutiken i veckan och lyssnade
    På Dalihögtalare, riktigt trevlig och duktig säljare, kommer garanterat köpa högtalare där
    Så fort jag har bestämt mig för någon av Rubicon/Opticon högtalarna.
    Full pott!
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Är nog den absolut i särklass sämsta affär jag gjort, nätverkskort sönder i princip omgående fick lära mig leva med det då hifi klubben sade att garantin var utgången. Nu 3år senare så lade den av helt död. den blev ca 5 år kostade 9 900kr. Har aldrig fungerat som den ska.

    Rekommenderar inte köp av AVR3310. skulle nog även akta mig för det mesta som kommer från Denon men även Hifi klubben då det senare visade sig att garantin skulle gälla 3år...!

    Det verkar dessutom som att samtliga Denon AVR 3310, 4310 Drabbats av samma problem, finns spaltkilometer med kunder i olika forum med samma åkomma där alla är lika missnöjda med service och garantier.

    Tro inte på informationen som du får där!
    Mina dåliga köp på hifiklubben som jag ångrar i tur och ordning.
    1.Nad silverline s200
    2.Nad silverline s100
    3.Nad silverline s400
    4.Nad silverline s200
    5.Tara Labs air 3
    6.Denon 3310
    Summerar man det hela så blir det ca: 79 000:-/ känner nog att jag skulle kunnat göra roligare saker för dom pengarna.
    Det blir inte bättre ljud allt annat är bara snack.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Trevlig och kunnig personal i Uppsala City butiken.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra service och bra grejer samt bra garantier, ett extra år som medlem =)
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra och kunnig personal med härligt bemötande. Lyssnar verkligen på en som kund och försöker verkligen göra en nöjd efter behoven. Riktigt trevligt att få ta hem varan för lyssning om det är förväntat eller inte innan slutgiltigt köp! Tummen upp.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Riktigt bra att ha att göra med. Handlade dels online som fungerade perfekt. Men även gjort inköp från affären i Helsingborg. Otroligt kunniga, hjälpsamma och god kundservice. Bra utbud.
    Kommer återkomma dit!
  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra utbud, bra system med omdömen på produkterna.
    Kanske inte så snabba med att svara på mejl så jag önskar.
    Varit i kontakt med dem en gång då jag väntat länge på min vara, okey det var storhelg på gång men ändå, borde fått mer tillmötesgående bemötande...
    Gjort återköp med kreditbetalning som funkade som förväntat.

    Men min största anmärkning gäller leveranstiderna som är alldeles för långa - varorna skickas från deras centrallager i Danmark...så det tar ett antal dagar att få varan, om du har betalt så vill du ju ha din produkt så fort som möjligt, inte tusan vill du då vänta hela veckan.....

    Anders Uhrvik
    Enköping
  • Hejsan Anders,

    Jag såg att ditt meddelande har varit obesvarat och även om jag inte kan göra så mycket för dig eftersom det skickas centralt så kan jag bara tacka för din feedback som vi tar åt oss av. Ska förmedla detta centralt så att det kommer fram att våra kunder har synpunkter på att det skickas från centralt håll.. Skulle det vara något annat jag kan hjälpa dig med, så tveka inte att skicka ett privat meddelande här på Prisjakt.

    Hoppas du hittade de produkterna du var ute efter.

    Hälsningar
    Marko
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Helt professionellt! Trevliga säljare i Linköping, och som kan många detaljer om produkterna! Smidig affär när man köper antingen i butiken eller online! Gjorde också ett återköp utan problem.