3.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-03
T
Tech365(5 omdömen)
Bra service!
2019-06-02
R
Rashi12(12 omdömen)
Bäst service!
2019-02-19
s
sluggis(3 omdömen)
Säljer returnerade produkter som nya. Säljaren garanterar helt ny produkt, när jag öppnar kartonen finns där en lapp som berättar att det är ett returex... Tydligt använd av någon annan. Löste sig, men dåligt oavsett.
HiFi Klubben svarar:2019-02-21
Hej, Vi vill be hemskt mycket om ursäkt om att du fått en retunerad vara. Detta skall självklart informeras vid köptillfället om varan är öppnad sen tidigare. Självklart byter vi enheten mot en garanterat ny vara. Ta gärna kontakt med oss på kundtjanst@hifiklubben.se om du behöver hjälp. /Joacim HiFi Klubben Kundtjänst.
2019-02-09
M
MagnusPJ(1 omdöme)
Helt enkelt bra butik. Både fysiska butiken och online. Strålande kundservice och leverans.
HiFi Klubben svarar:2019-02-21
Hej Magnus, Vi tackar för ditt omdöme och jobbar på att fortsätta vara lika bra i framtiden! /Joacim
2019-01-28
T
TobiWan(3 omdömen)
Jag uppfattade i mina interaktioner med Hifi Klubben en tydlig ambition att utan krångel gå kunden till mötes. Förhoppningsvis kan de hålla denna linje länge nog att kunder märker det, och väljer att stödja deras ansats.
HiFi Klubben svarar:2019-01-30
Hej! Vad kul att höra! Vi försöker hjälpa till så mycket det bara går! /Joacim
2019-01-09
Redigerades 2019-01-10
C
Coztellon(2 omdömen)
Beställt TV för avhämtning i butik. Enligt orderbekräftelsen skulle det ta 2-4 arbetsdagar. Mailade butiken i måndags (3:e arbetsdagen) men fick inget svar och ringde idag onsdag. Fick info om att den förmodligen inte levereras förrän nästa vecka dvs en leveranstid på ca 10 arbetsdagar! TVn fanns enligt hemsidan på deras weblager.
HiFi Klubben svarar:2019-01-30
Vi ber om ursäkt för den missvisande informationen. När en vara beställs för att hämtas i butik så kan leveranstiden bli annorlunda gent emot om det skickas via postpaket. Vi skall jobba på att förtydliga denna information! /Joacim
2019-01-09
k
kocabango(2 omdömen)
Hi five ..hi fi :) Köpte oled Sony 65 med billigaste pris .super nöjed med kund tjänst (Frölunda torget) Adam . Snabb leverans 👍
HiFi Klubben svarar:2019-01-30
Hej! Vad kul! Då får vi hoppas på många timmars TV-tittande framöver. /Joacim
2019-01-09
M
Marack(3 omdömen)
HiFi klubben
2019-01-09
jocke__r(60 omdömen)
Superbra! Jag köpte en förstärkare på Hifi klubben i Linköping där jag blivit mycket bra bemött. De följde upp en förfrågan jag hade på en skivmässa ang. en ny förstärkare som skulle komma. Väl på plats i butiken blev det köp av förstärkaren vilket visa sig vara ett superbra köp. Nu några månader efter fick jag ett mail med ett presentkort på 500 kr då förstärkaren prissänktes under Black friday och jul. Jag visste om att Hifiklubben hade denna service men jag trodde dels man själv var tvungen ta tag i det samt att mitt köp inte sträckte sig inom det tidsspannet som kanske finns? Hur som var det jäkligt snyggt gjort av Hifi klubben och fortsätter ni så här så kommer ni ha många trogna kunder. Ni har en i mig iaf!
HiFi Klubben svarar:2019-01-30
Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas det blir många timmars lyssnade av musik nu! /Joacim
2018-11-23
p
patrickchan(2 omdömen)
Har alltid gillat HiFi-klubben för deras service och kundbemötande, undantaget är butiken på Sveavägen. En gång ville de inte ersätta en vara för att garantin hade nästan gått ut. Fick påpeka att det inte spelar någon roll eftersom det fortfarande var inom garantitiden. Nu i veckan var jag inne igen för att köpa en TV för 45 000kr. Det var endast jag och en annan kund i butiken varav den andra kunden stod redan i kassan. Efter att ha gått runt ett tag utan att någon erbjöd sig att hjälpa mig fick jag gå fram till de 3 säljare som stod och bara hängde tillsammans för att få några frågor besvarade angående tv:n. Kände att jag blev så dåligt bemött att jag bestämde mig för att köpa tv:n från en annan butikskedja istället. HiFi klubben är inte alltid billigast men jag har tidigare tyckt att det varit värt att lägga mellanskillnaden för servicen de erbjuder. Hoppas bara att det är Sveavägen som har tappat servicekänslan.
HiFi Klubben svarar:2018-12-10
Det är självklart tråkigt att du fått denna upplevelse hos oss. Vi arbetar hårt med att hålla en hög service och i detta fall har vi uppenbart inte levererat en nivå som både du och vi önskar och det kan vi bara be om ursäkt för. Tack för att du tog dig tid att ge oss denna feedback, det betyder mycket och är värdefullt i vår strävan att hålla absolut toppklass i kundupplevelse i våra butiker. Magnus Larsson Försäljningschef Sverige
2018-10-21
Vessil(75 omdömen)
Mycket bra butik
2018-08-28
C
Ceder77(2 omdömen)
Bra butik med bra personal.
2018-07-17
Flatback(30 omdömen)
Bra service.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-06-16
C
Celestial(19 omdömen)
Sjukt kompetent personal. Alltid hjälpsamma och trevliga. Framförallt Skånegatan i GBG och Ingvar jag hade mail kontakt med som redde ut en hämtning på ett par minuter bara. Toknöjd! Butikerna är alltid fräscha och massa ting på display om man vill testa.
2018-05-28
Redigerades 2018-06-13
r
rambo51(23 omdömen)
Idag fick jag en TV levererad från Hifi Klubben. Butiken har bra priser och bra garanti och jag har även handlat där förut. TV-n i fråga är en Sony som jag beställde för en vecka sedan 20/5. Priset var då 7 490 kr. Idag sänker de priset för samma TV med 500 kr till 6 990 kr. När jag kollade i deras villkor för prisgaranti så står det att vissa märken, bl.a. Sony inte omfattas av prisgarantin. Det känns så som att man blivit blåst på 500 kr. Det är en bra butik men det är osjysta prisgarantivillkor som drar ned betyget. Uppdatering. Här om dagen svarade butiken att prisgaranti gäller om prissänkningen faller in i intervallen för öppet köp. Efter kontakt med deras kundtjänst fick jag tillbaka 500 kr. Suveränt! De är helt enkelt bäst!
Sida 1