Lojalt fan sedan 1942 och aldrig har man gått så fel som här. Jag ger troligen upp serien nu.
Katastrofal kundservice. Man borde inte få driva företag på det sätt som bygghemma gör med så dålig koll på returärenden. Jag bad om en lösning för ett hus till gräsklippare som gått sönder. Jag startade i november för att förbereda inför säsongen. I mars är ärendet äntligen löst. I tid till säsongen men herregud så mycket tid man fått lägga på detta. Ett flertal gånger skall man ”återkomma” men gör aldrig det och jag bollas mellan beslut från gardena och bygghemma själva. Inte mindre än fem gånger fick jag påminna om ärendet eftersom det konstant glöms bort. Personerna i kundservice gör nog så gott de kan och är aldrig otrevliga, men det spelar mindre roll när man har NOLL koll på rutinerna.
Efter att ha varit en trogen kund länge så måste jag säga att jag är riktigt besviken på hur de hanterat hela situationen kring förbokning av PS5. Jag kommer inte få någon trots att jag beställde 3 månader innan min vän som kommer få en Digital edition. Vid beställningstillfället var det inte känt att det skulle komma två versioner - så det var inte självklart att jag ville ha den med disk. Självklart borde man informerat kunder (mailledes eller tlf) om att man kan välja variant, men det gjorde man inte. Istället bidrar man nu till att folk lägger flera ordrar - på både DE och den med disk. Sedan har man mage att prata att man gör allt för att motverka scalpers vilket blir det totalt omvända nu. Den andra kommer åka ut på blocket och prisas högre än i butik. Om man har någon som helst känsla för kundservice, eller något alls bakom pannbenet, borde man gett dem som haft en köplats sedan innan möjlighet att välja om de ville byta till en DE när man visste att man skulle ha bättre tillgång på den. Så jävla självklart. Ett rent ut sagt värdelöst hanterande av denna förbokning. Det bästa man sedan ger som info för leverans nu är "någon gång under 2021". Katastrofalt dåligt. Tycker uppriktigt sagt synd om killen i kundtjänst som inte har något som helst med detta att göra men måste sitta och lyssna på besvikna kunder. Jag bryr mig inte så mycket om att man inte får apparaten nu - det är bara en grej - det är bristen på tankeverksamhet och att behandla sina kunder väl som gör att jag ger dem ett bottenbetyg. Kommer undvika Webhallen framöver.
En riktig besvikelse efter fantastiska Brothers. Klyscha på klyscha, dålig spelmekanik och en story som känns allt annat än originell.