(227)
Trots att varan enligt hemsidan fanns i lager tog det över en månad innan jag fick den levererad. Kommer inte köpa något igen.
Köpte en poolvärmepump som levererades med anslutningar som läckte som ett såll. Vid kontakt med dem fick jag ingen återkoppling alls från kundtjänst och tekniker som jag nådde efter en lång tid hänvisade till att mejla annan adress och efter det har jag inte hört någonting. Fick kosta på mig en massa extrautgifter och göra egna lösningar när deras kopplingar var värdelösa.
Bra sortiment, lätt beställa, enkel betalning via Walley, men jobbigt med delade leveranser. Med tre olika leveranser av fem små produkter blir det för många besök hos utlämningsställen och dålig översikt över om allt levererats. Dessutom betalning genom delfakturor. Summa summarum är att köpet tar för mycket tid och engagemang.
Blixtsnabb leverans av batteri till åkgräsklipparen. (Rider 111b) ett 12V global.
Bedrövlig leveranstid. En vara som ska ligga på 3-5 dagars leveranstid har inte skickats iväg efter snart 2 veckor. Detta beror på deras leverantör tydligen. De ändrar inte något på hemsidan trots att de vet att leveransbeskedet där är ren lögn. De meddelar inte kunden att de inte håller sitt löfte, att varan blir försenad. Första gången jag beställde var det Postnords fel. Denna gång Wibes. Aldrig DUABs fel eller ansvar. Jag tror inte det blir någon tredje beställning.
Snabbt o rätt
Snabbt och smidigt. Kanske inte den mest avancerade prylen, men funkar som förväntat.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
duab.seFullständigt firmanamn: Drift och Underhållsteknik i Mönsterås Aktiebolag
Organisationsnr: 556395-8809
Information hos allabolag.se