Användaromdömen

Sorterat efter datum

1.2 av 5 stjärnor

2019-03-20
L
Spelkontrollerna, både PS4 och XBOX1, fick inte kontakt med PCn (två st, samma problem). Datagrottan löste problemet snabbt på plats. Hade innan googlat mig fördärvad på såväl Steam Community, Reddit, Microsoft, följt alla goda råd (problemet är vanligt), avinstallerat/ominstallerat DS4windows, HID-rutiner, bytt mellan microUSB-kablarna - ingenting funkade. Riktigt bra och proffsigt bemötande på Datagrottan som nu finns i Åkersberga.
2019-03-19
P
bästa kundservice
2019-03-17
Redigerades 2019-03-18
K
Blev totalt misshandlad av butiken. DE FÖRSÖKTE LURA MIG! Lämnade in dator i juli 2018, efter mycket om och men fick jag ett prisförslag som var dyrare än datorn. Bad dem att inte göra något utan jag ville ha tillbaks den och bara betala felsökning. Tog mig 7 besök flertalet arga samtal blev lovad hela tiden att de skulle plocka ihop datorn till ursprung. De skyllde på matförgiftning och flytt. Jag fick den 2.5 månader senare med fel komponenter i datorn eftersom de i princip bara slängde ihop det de trodde tillhörde datorn när jag fått nog och krävde att få med mig den hem. De sa att moderkortet var trasigt och att det var ett 1155 kort de inte kunde få tag på så de fick bygga om datorn. Grafikkortet som satt i när jag fick tillbaks datorn var 2000:- billigare än det jag hade och fel processor satt i så jag fick köpa en ny processor eftersom de lovade att köra hem den till mig men det hände aldrig. Grafikkortet hade de i en låda i butiken så det hämtade jag hem. Till slut svara de inte längre efter flytten och jag orkade inte fortsätta tjata. När datorn väl var lagad från annat håll var moderkortet helt och det var ett trasigt USB uttag som var problemet. Toppen på chassit byttes ut och den funkar idag utmärkt. Björn hette killen som gjorde felsökning och gav mig pris. STOR VARNING FÖR ATT LÄMNA IN FÖR REPARATION! Håkan försökte hjälpa mig men lovade saker utan att något hände. Trevlig kille men försökte nog bara släcka bränder utan att lyckas. Slutade svara när jag ringde på slutet!
2019-03-06
N
fick mitt chassi. inget att klaga på.
2018-09-11
Redigerades 2019-03-05
H
Funkat hur bra som helst för mig! Håkan på Datagrottan har hjälpt mig även efter köpet, ca 2 veckor sedan, fastän han inte får betalt extra av mig! Grym Service!
2019-03-04
M
Bra och trevlig kundservice. Snabb leverans av varan.
2019-02-16
m
God service. Svarar alltid i telefon. Produkten kom efter 2 dagar. Låg frakt då jag köpte en mija m365 scooter som är ett stort skrymmande paket. Bra helhetsintryck. Har lite svårt att relatera till de låga betygen. Jag har inget att anmärka på. Kommer handla här igen.
2019-01-11
H
Väldigt bra priser särskilt för ett så litet företag med endast en butik. Man kan då inte klaga på om leveransen är långsam men i mitt fall har det gått bra med både leverans köp och butiks köp.
2018-11-09
w
Har inte fått ssdn eller pengarna tillbaka sedan i juni. Köp inget härifrån!
2018-11-03
m
Beställde SSD hårddisk i slutet på juni. Nu i november har jag fortfarande inte fått det jag beställde. Jag har mailat flera gånger och inte fått svar. Beställ inte från denna butik!
2018-10-05
Redigerades 2018-10-12
g
Beställde först en i5 8600 men den fanns visst inte i lager. 8600K fanns däremot på hyllan, butiken justerade detta så jag fick den till ett bra pris. Jag rekommenderar butiken och personalen. Fick visst inte nämna några namn här för Prisjakt enligt GDPR men jag önskar B & H trevlig helg :)
2018-09-02
b
Ja
2018-08-28
D
Har nu gått över två månader sen jag la min beställning och fortfarande ej fått min order trots att jag betalade direkt med kort. Har mailat dem 4 gånger utan något svar.
2018-08-18
v
De står fortfarande väntar på behandling, de har nu gått tv månad sedan beställningen. Får inte tag på företaget. De svarar inte på mail Varning!
2018-08-11
Redigerades 2018-08-16
L
Precis som så många andra beställde jag ett par SSD och en M.2. 1½ månad har passerat utan kontakt trots två mail från min sida. Kan de inte hantera något som detta vill jag inte ens veta hur de bemöter en reklamation. Ni kunde åtminstone ha annullerat samtliga beställningar av felmärkta artiklar och skickat ut ett massmail (vilket de lär göra med tanke på att varje svar som dyker upp på Prisjakt tycks anpassas efter vad som framkommer i betygen). Jag kan med säkerhet säga att jag aldrig mer kommer att besöka/nyttja denna sida. Deras återkommande ursäkt här på Prisjakt om matförgiftningen kan man väl inte förväntas tro på? Två veckors inneliggande behandling för matförgiftning varken är eller har varit realistiskt. Kanske vid en allvarlig sepsis, men inte för detta. Skärp er för fan.
Sida 1