Prisjakt
Annons
Lyko
  • 30 Butiker i Sverige.
  • 55.000 skönhetsprodukter.
  • Fri frakt över 200 kr.
3.0OK
25 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
m
martinson1234
37 omdömen
Usel8 dagar sedan

Sämst! Har länge köpt hos er, fick ett påminnelse avgift på 13 sek som hamnade i qliro och kivra och missades helt, eftersom dessa appar är värdelösa och påminner inte en att man har obetalade fakturor. Nu är det 890 spänn jag måste betala… Hoppas ni konkar!

Lyko svarar:2024-06-14
Hejsan! 👋🏼😊 Tack för din feedback och vi uppskattar verkligen att du har valt att handla hos oss under en längre tid! Jag beklagar att du har haft en negativ upplevelse med våra betalningspartners och apparna dem använder. Det är viktigt att komma ihåg att som kund har du ansvar för att hålla koll på dina fakturor. Vi skickar ut fakturan via mail, och den finns även tillgänglig på qliro.com. Vi rekommenderar att du regelbundet kontrollerar dem källorna för att undvika missade betalningar och extra avgifter. Du är alltid varmt välkommen att kontakta vår kundsupport vid frågor gällande fakturan, och övriga funderingar! Telefon: 0281-71490 Mån-ons 9 - 18 Tors-fre 9 - 16 Chatt - direkt på hemsidan (lyko.com) 💬 Mån-ons 9 - 20 Tors-fre 9 - 16 Sön 11 - 20 E-post: [email protected] Önskar dig en fin dag! 🤍 // Linnea, LYKO Customer Relations
M
MartinHans41
34 omdömen
Usel9 dagar sedan

Priser i EUR inte SEK

Lyko svarar:2024-06-12
Hej Martin! 😊 Här låter det som att hemsidan inte riktigt känner av att du befinner dig i Sverige. Kontrollera gärna så att rätt land/marknad är angivet. Om du är på datorn så ska du kunna se en flagga uppe i högra hörnet i menyn, där ställer man in marknad och språk. Är du på mobilen (webbläsaren) så hittar du flaggan inne på menyn uppe till vänster via menyn med dem tre strecken. I appen klickar du in på symbolen som liknar en "gubbe" längst ned till höger och sedan på inställningar högst upp till höger. Har du rätt land/marknad justeras priser till SEK och att det sedan går att lägga igenom din beställning med korrekt adress och personnummer. Tveka inte att kontakta vår support om du inte får till priserna på hemsidan eller om du har fler frågor och funderingar. Telefon: 0281-71490 📞 Mån-ons 9 - 18 Tors-fre 9 - 16 Chatt - direkt på hemsidan (lyko.com) 💬 Mån-ons 9 - 20 Tors-fre 9 - 16 Sön 11 - 20 E-post: [email protected] 📧 Önskar dig en fin dag! 🌸 // Wilma, LYKO Customer Relations
G
Gugge
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Polisen säger att man aldrig ska betala varor i förskott. Hos Lyko (Qliro) får man betala avgift för att kunna betala i efterskott. Jättedåligt!

Lyko svarar:2024-04-02
Hejsan Gugge! 😄 Tack för ditt omdöme och att du tar dig tiden att dela med dig utav din feedback! I hopp om att alla ska kunna hitta ett betalsätt som passar har vi i kassan fyra olika alternativ att välja bland. Fakturaalternativet (Qliro) är det enda som är belagt med en avgift då vi har Qliro som ansvarar för våra fakturor. Genomför du din beställning med Kort, Direktbetalning Swish eller Paypal så tillkommer ingen extra kostnad😊 Önskar dig en fin dag! // Wilma, LYKO Customer Relations
U
Uleen
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Fake produkter köp inte !

Lyko svarar:2024-01-22
Hejsan!😊 Vi köper in alla våra produkter från auktoriserade leverantörer av respektive varumärke. Självklart gör vi allt vi kan för att få så bra inköpspris som möjligt, eftersom det är det som styr vilket utpris vi kan sätta. Anledningen till att vi valt bort att parallellimportera varor är för att vi vill kunna garantera produkternas ursprung och skick. Som kund hos oss ska man aldrig behöva fundera över om man fått en äkta och fräsch produkt. 🤍 Har du mottagit en produkt som inte är i okej skick, alltså är defekt på något vis är du varmt välkommen att reklamera varan hos oss så att vi får möjlighet att kika närmare på varan och hjälp er på bästa möjliga vis. 1. Logga in på Din användare 2. Klicka på MINA SIDOR ikonen 3. Välj sedan Orderhistorik 4. Klicka på det aktuella ordernumret för de varor du önskar reklamera 5. Klicka på ikonen REKLAMERA 6. Fyll i antal och reklamationsorsak i textrutan under vald produkt 7. För att snabba på reklamationshanteringen kan du ladda upp en bild av aktuell skada/ reklamationsorsak och av produktens batchnummer. Detta gör du under LADDA UPP BILDER 8. Välj i rullistan vilket sätt du vill bli ersatt på vid godkänd reklamation 9. Bekräfta genom att klicka på SKICKA Önskar dig en fin dag! // Wilma, LYKO Customer Relations
G
GöranL
1 omdöme
Dålig5 månader sedan

Enkelt att handla men riktigt uselt att inte kunna betala efter leverans utan att betala en extra avgift.

Lyko svarar:2024-01-18
Hejsan 👋🏼 Tack för att du tar dig tiden att dela med dig utav din upplevelse. 🙏🏼 I hopp om att alla ska kunna hitta ett betalsätt som passar dem, erbjuder vi ett antal olika alternativ. Det enda alternativet som har en avgift är fakturaalternativet Qliro. Om du väljer att genomföra din beställning med kort, direktbetalning via din bank eller PayPal tillkommer ingen extra kostnad. 😊👍🏻 Ha en fantastisk dag! // Emma, LYKO Customer Relations
Z
Zhille
1 omdöme
Usel6 månader sedan

Uruselt företag, ingen känsla för kundservice. Beställt på nätet och betalt express frakt. Dem har mage att skylla på utkörning bolaget när dem inte ens har skickat ut paketet 3 dagar efter lovad leveransdatum. Kundtjänst säger att paketet kommer att leverans till boxen vilken sekund som helst, här sitter jag 3 dagar senare och fortfarande inget paket. Ni borde skämmas över er kundtjänst och företag.

Lyko svarar:2023-12-14
Hejsan Zhilwan! 👋🏼😇 Åh så trist att höra att du har den här känsla och upplevelse efter att du varit i kontakt med vår kundsupport. Vi strävar alltid efter att hjälpa er kunder på bästa möjliga vis 🤍 Både vi och fraktbolagen gör allt vi kan för att leverera alla våra kunders beställningar så snabbt som möjligt. I nuläget har vi och fraktbolagen ett högre tryck som kan skapa förseningar, detta kan göra att man får vänta lite mer än vanligt. Men självklart ska man inte behöva vänta allt för länge på sin beställning. Misstänker du att din leverans hamnat på villovägar eller om du har några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta vår kundsupport så ska vi kika närmare på det och hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Telefon: 0281-71490 📞 E-post fraga@lyko .se 📧 Önskar dig en fin dag! // Linnea, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
DåligRedigerades 7 månader sedan

Lykos kundtjänst är den absolut bästa i Sverige. Vilka stjärnor! Lyko i övrigt har gått från att vara bra till sämre. Numer får man vänta för länge på leverans och ofta är produkterna I dåligt skick och satta till överpris. Riktigt synd när det var toppen för bara två år sen.

Lyko svarar:2023-11-14
Hej! 😊 Tack snälla för din feedback! Underbart att du gillar vår kundsupport.🤍 Trist att höra att din upplevelse hos oss har blivit mindre bra. I kassan erbjuder vi olika fraktalterntiv med olika leveranstider. Datumet som visas i kassan är ett preliminärt leveransdatum när ordern beräknas att levereras till dig. 📦💨 Produkternas pris är baseras på vilket inköpspris vi får från våra leverantörer.✨ Skulle en produkt vara defekt och inte som den ska är du givetvis varmt välkommen att reklamera varan hos oss så att vi får möjlighet att kika närmare vad som gått snett till. En reklamation registreras enkelt via ditt kundkonto under "Mina sidor" på fliken "Orderhistoriken". 1. Logga in på Din användare 2. Klicka på MINA SIDOR ikonen 3. Välj sedan Orderhistorik 4. Klicka på det aktuella ordernumret för de varor du önskar reklamera 5. Klicka på ikonen REKLAMERA 6. Fyll i antal och reklamationsorsak i textrutan under vald produkt 7. För att snabba på reklamationshanteringen kan du ladda upp en bild av aktuell skada/ reklamationsorsak och av produktens batchnummer. Detta gör du under LADDA UPP BILDER 8. Välj i rullistan vilket sätt du vill bli ersatt på vid godkänd reklamation 9. Bekräfta genom att klicka på SKICKA Önskar dig allt gott! 🤗 // Wilma, LYKO Customer Relations
c
cleanerbot
1 omdöme
UselRedigerades 7 månader sedan

Uruselt. Överprisade produkter de själva hävdar är värda tusentals kronor

Lyko svarar:2023-11-13
Hejsan!😊 Vi jobbar hårt för att hålla så konkurrenskraftiga priser som möjligt, totalsumman på en produkt baseras på vilket inköpspris vi får från våra leverantörer.✨ Önskar dig allt gott! // Wilma, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 8 månader sedan

Superbra, snabba leveranser, bra att hämta på plats i butiken i Vansbro.

Lyko svarar:2023-10-31
Hejsan! 😄 Tack snälla för ditt fina omdöme och att du tar dig tiden att dela med dig utav din upplevelse hos oss. 🤍 Underbart med en snabb leverans och smidigt att kunna hämta ut paketet i butiken i Vansbro i anslutning till lagret om man har vägarna förbi.📦🙌 Önskar dig allt gott! // Wilma, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 8 månader sedan

Mycket bra! Jag menar att, det är alltid smidigt handla. Går fort med direkta leveranser!

Lyko svarar:2023-10-11
Hejsan 👋🏼😊 Stort tack för ditt enormt fina omdöme! ❤ Vad härligt att du upplever det smidigt och det är ju alltid underbart när leveranserna kommer fram snabbt. 🙌🏻 Ha det bäst! / Emma, LYKO Customer Relations

Om butiken

Lyko

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

PayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

lyko.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lyko Sverige AB

Organisationsnr: 556575-3018

Information hos allabolag.se