Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-06-15
S
Stingray468(55 omdömen)
Köper 24 par linser och får med ett (1) linsetui. Ja ni läst rätt, ETT etui. Anser Lensway att det räcker?! Kostar säker 50 öre styck i inköp, om knappt det...
2018-04-04
L
Lukemaduke(6 omdömen)
Jag är supernöjd! (än så länge) Positivt: - Klarna faktura - Schyssta priser jämfört med konkurrenterna - Mecenat rabatt (i mitt fall 20% på alla solglasögon - Ett trevligt meddelande på följesedeln blir ett plus i kanten! - Du kan returnera glasögonen inom 3 månader om man inte är nöjd, riktigt nice! - Leverans tid på 1-2 dagar Har väl inget negativt att säga än så länge men det vore kul om de hade ett större utbud på ray-ban sortimentet!
2018-02-23
C
Cougarin(5 omdömen)
Superbra! Beställt två ggr och båda gångerna har jag fått paketet i postlådan redan nästa dag!
2017-11-28
E
Emma242(2 omdömen)
Varor skickades dagen efter beräknad leveransdag. 1-2 arbetsdagar blev minst 4.
LensWay svarar:2017-11-29
Hej Emma, Tack för din kommentar! Vi beklagar att det har blivit en försening på din beställning. Du får gärna kontakta oss på 020-23 20 20 eller per mail till kundservice@lensway.se så kan vi se om vi kan hjälpa dig vidare på något sätt. Ha en fin dag!
2017-08-04
e
eemlei(1 omdöme)
Fantastiskt snabba leveranser! Beställde linser onsdag 14.45 och dagen efter låg dom i brevlådan! Har alltid fungerat klockrent, rekommenderas varmt!
2017-08-01
v
viller2(143 omdömen)
Än så länge inga problem, bra pris och snabb leverans! Beställde ett par glasögon och ett par solglasögon. Solglasögonen kom på ungefär 1 dag och glasögonen väntar jag fortfarande på. Bra att de delar upp i två kollin! Har dock inte haft någon kontakt med kundtjänst.
2017-07-06
n
nova85(123 omdömen)
Tyvärr så är jag en så länge besviken på Lensway. Lång svarstid på mail; Skickat 3 mail med enkla frågor om mina beställningar och alla svar har kommit +48timmar. Olika besked om bek beställning; La beställnig på flera produkter, fick orderbek enligt ordern, dubbelkollade status per mail och fick bek att ordern skulle lev enligt order bek, fick sedan svar att en eller flera produkter slutsålts/utgått och skulle makuleras automatiskt trotts besked i första läget att ordern var ok. Inga besked om ersättningsvaror; Trotts att de slutsålt/översålt en bek vara så fick jag ingen info om ersättningsvara eller dyl utan bara att min order skulle makuleras automatiskt, men jag beställde produkten av en anledning? Hade hoppats på en smidig och bra upplevelse men än så länge så har detta ej infriats.
2017-07-03
Z
Ztinger(12 omdömen)
Snabba leveranstider även om dom blivit något sämre på sista tiden. Men fortfarande har man oftast linserna 3-4 dagar efter beställning. De gånger som det blivit något problem har Lensway varit snabba med att hjälpa till att ordna linser snabbt.
2017-05-24
Danomax(23 omdömen)
Detta blir bara värre och värre, först skickar dom fel glasögon efter tre veckors väntan och sen när jag skickar tillbaka paketet ljuger dom och påstår att posten tar två veckor på sig att leverera paket till dom, som att posten skulle prioritera olika paket olika.
LensWay svarar:2017-05-30
Tack för din kommentar! Vi beklagar de problem som uppstod i din beställning. Du får gärna kontakta oss på 020-23 20 20 eller per mail till kundservice@lensway.se så kan vi se om vi kan hjälpa dig vidare på något sätt. Med vänlig hälsning/Lensway
2017-05-01
A
Anton Hallstedt(7 omdömen)
Snabba leveranser, bra sajt och alltid haft luserns jag beställt på lager. Dock spammar de rätt mycket med nyhetsbrev, annars bara goda ord!
2016-12-20
E
Emmalie12(2 omdömen)
Snabb leverans!
2016-09-05
Seabaz(16 omdömen)
När man får ett bra erbjudande från Lensway via Prisjakt, är det alltid förstavalet! Snabbare leveranstid finns ej!
Sida 1