Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2018-06-20)
Detaljerad information Apotek Hjärtat har fått betyget (7.76)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Ganska dålig
    8 tim sedan
    Hyfsade priser, men långsamma leverans och hanteringstider. Hur kan det ta en vecka att packa och skicka lite shampoo?
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Beställning
    Bra produkter om det är i en fysiskt butik eller på nätet. Samt kunnig och trevligt personal
  • Usel
    5 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Varorna kommer inte på utlovad dag. En till fyra dagar utlovas men inga varor syns till. Byt ut Post Nord! DHL rekommenderas. Först då kommer jag att handla igen.
  • Hej och tack för din synpunkt!
    Skicka gärna ett mail med din ordernummer och fråga till kundkontakt@apotekhjartat.se så hjälper jag dig gärna att kolla upp hur statusen ser ut för din order. Ange "Prisjakt" i ämnesraden så hittar jag åt den lättare ;)
    Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Ganska dålig
    5 dagar sedan
    Beställning
    Ta för lång tid innan ordern skickas iväg😟
  • Hej och tack för din synpunkt!
    Vi har för närvarande lite leveransförseningar som vi brottas med, men vår förhoppning är att snart ha arbetat i kapp denna. Så fort vi kommit tillrätta med vårat nya system så kommer vi att kunna skicka leveranserna mycket snabbare. Tveka inte att kontakta oss om du har någon fråga.
    Fortsatt trevlig dag och Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Dålig
    5 dagar sedan
    Efter 5 vardagar har jag fortfarande inte fått något besked om leverans. (Nu har jag avbeställt varorna.) Mycket dåligt skött. Nu är jag mest irriterad över att jag frångick min vana att beställa från apotea.se som alltid har fungerat toppenbra.
  • Hej!
    Tråkigt att höra att det uppstått problem med din beställning, vilket naturligtvis inte har varit vår intention. I vårt arbete att snabbare kunna leverera våra kunders beställningar har vi bytt vårt ordersystem, vilket initialt orsakat lite längre handläggningstider. Men så fort våra system börjar snurra normalt igen kommer vi komma i kapp och förbi med våra leveranser. Vi hoppas att du skall våga testa oss igen nästa gång.
    Glad Midsommar!
    /
    Andreas

  • Usel
    5 dagar sedan
    Beställning
    12 dagars lev tid när varor fanns i lager. Lovad leverans inom 2-4 dagar.
  • Hej!
    Tråkigt att höra att din leverans blivit så försenad. I samband med ett byte av ordersystem så upplever vi för närvarande längre hanteringstider och därmed leveransförseningar. Så fort vårt system blivit varmt i kläderna kommer vi dock att kunna leverera snabbare än vi kunnat innan. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig så att jag kan kolla upp hur det ser ut med din order, om det finns något jag kan göra eller kompensera. Skicka gärna ett mail till kundkontakt@apotekhjartat.se med ditt ordernummer och fråga, så kollar jag upp detta. Ange "Prisjakt" i ämnesraden så hittar jag åt den snabbare.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag och Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Acceptabel
    6 dagar sedan
    Beställning
    Ingen info på hemsidan där man kan följa sin beställning.
  • Hej och tack för din synpunkt!
    Är du medlem i vår kundklubb kan du på "Mina sidor" på vår hemsida se dina tidigare beställningar och där se senaste statusen i våra system. Jag förstår dock att du gärna också skulle önska att man även kan följa leveransen hos leverantörerna, eller en länk för ändamålet. Det är självfallet ett förbättringsförslag som vi får ta till oss av och se över och vi tackar att du tagit dig tiden att ge oss den.
    Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    6 dagar sedan
    Beställning
    Enl. Orderbekräftelse lovades leverans om 2-4 dagar. Efter 4 dagar har ingen leverans skett. Är i akut behov av varan. Beställde i måndags och idag är det fredag, så blir väl inte förrän efter helgen då. Dåligt!
  • Hej!
    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig så att jag kan kolla upp statusen för din order och om det finns något jag kan göra. Skicka gärna ditt ordernummer till kundkontakt@apotekhjartat.se och ange "Prisjakt" i ämnesraden så återkommer vi till dig inom kort.
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Dålig
    6 dagar sedan
    Beställning
    4 dagar å inget meddelande om leverans?
  • Hej!
    Vi har för närvarande leveransförseningar i samband med ett systembyte. Detta är inte alls önskvärt och vi arbetar stenhårt på att komma i kapp med våra leveranser. Är något brådskande så kollar jag gärna upp din order vad som kan göras, maila oss gärna ditt ordernummer till kundkontakt@apotekhjartat.se samt ange "Prisjakt" så återkommer vi till dig.
    Hoppas du får en fortsatt trevlig dag och Glad Midsommar om vi inte hörs vid innan dess!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    6 dagar sedan
    Beställning
    mycket uppgifter att fylla i några gånger, borde ha bättre systemerare
  • Hej!
    Uppgifterna behövs för att kunna finna vilka leveranssätt respektive betalningssätt som finns möjliga för dig. Givetvis tar vi gärna till oss din synpunkt till vårt förbättringsarbete.
    Hoppas att du får en Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att beställa både på recept och andra varor. Bra sortiment.Toppen med gratis frakt.
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Beställning
    Smidigt, enkelt och billigt. Får oftast levererat till brevlådan.
  • Dålig
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Tar alldeles för lång tid innan varor kommer. Meddelar inte kunden det.
  • Hej och tack för din synpunkt!
    I samband med ett byte av ett av våra system har vi för närvarande lite längre handledningstider, vilket orsakat temporära leveransförseningar. Detta är självfallet inte önskvärt och vi arbetar hårt med att komma i kapp igen med våra leveranser. Tveka inte att höra av dig till vår kundkontakt om något är brådskande eller om du har någon obesvarad fråga så hjälper vi dig gärna.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag och Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Det har nu gått 4 vardagar och ingen medicin i lådan.
  • Hej och tack för din synpunkt!
    Vi har för tillfället leveransförseningar som vi kämpar med. Det är givetvis inte bra och vi arbetar stenhårt på att försöka komma i kapp med våra leveranser. Tveka inte att höra av dig till oss om du skulle ha någon fråga eller fundering, eller om någon beställd vara nu är brådskande.
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    7 dagar sedan
    Beställning
    Blev lovad dag och tid för leverans två gånger. Ingen leverans kom. Ingen meddelade att leveransen skulle bli försenad. Borde inte vara så svårt att meddela per sms eller mail vid försening. När jag själv ringde för att efterlysa min leverans blev jag uppmanad att ringa senare FYRA gånger. Två ggr efter första gången och två ggr efter andra gången leveransen uteblev. UNDER ALL KRITIK!!! Kommer bojkotta apotek hjärtat.
  • Hej!
    Tråkigt att höra att du upplevt problem i samband med din beställning, så vill vi ju inte ha det. Skicka gärna ditt ordernummer i ett mail till kundkontakt@apotekhjartat.se och ange "Prisjakt" i ämnesraden så kan jag kolla den samt se om det finns något jag idag kan göra och om vi kan kompensera dig på något sätt.
    Önskar dig en Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    8 dagar sedan
    Samma upplevelse som många andra här, helt otroligt dålig service.

    Beställde 1/6 och fick orderbekrätelse omedelbart, men har fortfarande inte fått någon leveransbekräftelse på varorna - eller svar på det mail jag skickade i tisdag om var de tagit vägen.

    Lade en ny order på de viktigaste varorna för uthämtning på mitt lokala apotek - dessa finns tre dagar senare inte att hämta ut trots att produkten hela tiden funnits i lager i butiken...

    Sluta sitta här och svara kundtjänst, svara på de mail man skickar till er istället så man kan få ett konkret svar!
  • Hej!
    Självfallet försöker vi alltid besvara våra kunders frågor så snabbt som möjligt, dock är det många som försökt nå oss varför vi kommit lite på efterkälken. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig så att jag kan hjälpa dig se över vilka lösningar vi kan finna. Skicka gärna ett mail till kundkontakt@apotekhjartat.se och ange "Prisjakt" i ämnesraden så återkommer jag till dig.
    Önskar dig en Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    8 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Beställde två produkter och efter 10 dagar har jag fortfarande inte fått mina varor. Inget meddelande om att det är försenat utan fick själv ringa och köa i telefon en halvtimme för att få reda på att varorna inte är skickade än. Står att det ska ta 2-4 dagar när man beställer. Stämmer verkligen inte.
  • Hej!
    I samband med utbyte av ett ordersystem så upplever vi temporära leveransförseningar. Vi jobbar stenhårt på att komma i kapp och leverera beställningarna så snart som möjligt, och vi hoppas att du har tålamod med oss. Skulle ditt behov nu vara akut av något som du beställt, vänligen skicka gärna då ett mail till kundkontakt@apotekhjartat.se och ange "Prisjakt" i ämnesraden så återkommer jag till dig med vilka alternativ vi har att erbjuda.
    Om vi inte hörs innan dess får jag önska dig en Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    8 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Beställt varor som skulle leverera inom 3-5 dagar.
    Det gick mer än 10 dagar och varorna har inte kommit än.
    Kontaktat kund service utan att få något svar.
    Jätte dålig service... Det var första och sista gången att handla hos hjärtat.
  • Hej och tack för ditt omdöme!
    Givetvis skall du kunna få ett svar på din fråga. Om du önskar kan du skicka ett mail till kundkontakt@apotekhjartat.se och ange Prisjakt i ämnesraden, på så vis kan jag lätt finna åt det och se över så att du får en lösning på dina frågor.
    Glad Midsommar önskar jag dig!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    8 dagar sedan
    Beställning
    Katastrof! Sämsta servicen jag någonsin upplevt på i en webbshop. Får bekräftat att min vara ska levereras inom 2-4 vardagar när jag efter 10 dagar undrar varför min beställning fortfarande inte är behandlad får jag svaret att de byter system och har längre leveranstider än normalt. Den informationen har jag inte fått och den finns inte på hemsidan. Svarar dessutom inte på mail. Sämsta tänkbara hantering, kommer inte handla härifrån igen.
  • Hej!
    Tråkigt att höra att det uppstått problem med din order. Vi vill gärna komma i kontakt med dig så att vi kan säkerställa att allt nu är i sin ordning med din beställning samt om det finns något sätt som vi kan kompensera dig på. Skicka gärna ett mail med ditt ordernummer till kundkontakt@apotekhjartat.se, ange Prisjakt i ämnesraden så hittar vi lättare åt ditt mail och kan återkomma snabbare.
    Önskar dig en Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    9 dagar sedan
    Beställning
    Aldrig mer apotek Hjärtat! Beställning gjordes 4/6 i dag 12/6 står det att min order är mottagen hos dem. Trots att leveransen bara ska ta 1-4 dagar. Ringde kundtjänst men fick bara prata med någon dryg och halvt otrevlig person i växeln som inte kunde koppla fram mitt samtal. Tacka vet jag Apotea. Har aldrig tagit mer än 2 dagar på sig att leverera. Fast nu vet man var man ska beställa i från nästa gång.
  • Hej!
    Tråkigt att höra att du inte kom fram till vår kundkontakt. Har du tid och möjlighet så försök gärna igen, alternativt kan du även skicka ett mail till kundkontakt@apotekhjartat.se så hjälper vi dig gärna kolla upp statusen på din order. Vi jobbar ständigt med att bli bättre och i det arbetet har vi nyligen bytt ordersystem. Initialt har detta orsakat förlängda handledningstider, men så fort systemet kommit i gång som avsett så kommer vi kunna leverera ännu snabbare än innan. Givetvis har det inte varit vår intention att din försändelse skulle bli så pass försenad och vi beklagar verkligen det inträffade. Hoppas du har tålamod med oss och vågar testa oss igen.
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Toppen, smidigt!
  • Usel
    9 dagar sedan
    Beställning Leverans
    -Man når ej kundtjänst per telefon.
    -Lång leveranstid
  • Hej!
    Vad tråkigt att höra att du inte kommit fram till vår kundkontakt. Ibland är det många som försöker nå oss och då kan det vara svårt att komma fram. Men vi jobbar så snabbt vi kan, prova gärna igen vid ett senare tillfälle. Angående leveranstiden så är dem just nu lite längre än vanligt då vi nyligen infört ett nytt ordersystem vilket temporärt lett till en lite längre handledningstid. Så fort systemet blivit varm i kläderna så skall det gå mycket snabbare. Till dess, håll ut!
    Önskar dig en härlig sommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    10 dagar sedan
    Beställning Leverans
    VARNING!!
    Hanlade för precis 14 dagar sen och ännu inte fått varorna! Sveriges sämsta kundservice, blev extremt dåligt bemött av kundtjänsten när jag frågade efter varor som jag har BETALAT FÖR!
    KOMMER ALDRIG MER BESTÄLLA FRÅN DETTA FÖRETAG!!
  • Hej!
    Vi beklagar att din leverans har dragit ut på tiden, det har självfallet inte varit vår intention. I vårt arbete på att bli bättre har vi behövt byta vårt orderhanteringssystem vilket initialt har skapat längre handläggningstider och därmed förseningar. Så fort vi kommit förbi de initiala hindren samt kommit i kapp med leveranserna så kommer vi kunna skicka beställningarna ännu snabbare än innan. Vi hoppas att du har tålamod fram till dess! Kontakta oss gärna igen om du önskar ytterligare information om din order.
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    10 dagar sedan
    Beställning
    det tog 6 dagar innan de skickade det jag beställde.
  • Hej och tack för din synpunkt!
    Våra leveranstider är tillfälligt förlängda på grund av längre handledningstider i samband med byte av ett av våra system. Detta är givetvis väldigt beklagligt och vi jobbar aktivt med att komma i kapp med leveranserna. Så fort systemet fungerar som det skall så kommer vi kunna skicka beställningarna ännu snabbare än innan, jag tackar dig för ditt tålamod med oss!
    Hoppas vi ses snart igen!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Utmärkt
    10 dagar sedan
    Beställning
    Snabbt och lätt att hitta varor.
  • Usel
    10 dagar sedan
    Beställning
    Beställde sent på måndag 4 juni och på nästkommande måndag en hel vecka senare får jag ett mail där Apotek Hjärtat meddelar att en artikel tydligen är slut i min beställning och dom kan inte dela på en order, alltså skicka det som finns först och sedan en separat leverans - kattpiss är mitt omdöme och sluthandlat därifrån.
  • Hej!
    Tråkigt att höra att det uppstått problem med din beställning. Jag kollar gärna upp din beställning för att reda ut alla eventuella frågetecken samt om det finn något jag kan göra för att åtgärda eller kompensera. Ring eller mejla oss gärna så kollar vi upp detta.
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    10 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    enligt apotek hjärtat är leveranstiden 2-4 dagar och det stämmer absolut inte. jag ringde på 4:e dagen och då var det inte ens skickat från lager.
  • Hej!
    Vi har för närvarande förlängda leveranstider, vilket självfallet inte är önskvärt och vi arbetar stenhårt på att komma i kapp med våra leveranser. Om något nu skulle vara akut så tveka inte att skicka ett mail till kundkontakt@apotekhjartat.se med orderid och vilka varor som är akuta så kollar vi upp vilka lösningar vi kan finna. Anger du "Prisjakt" i ämnesraden så finner jag åt ditt mail snabbare.
    Jag önskar dig en Glad Midsommar!
    /
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    10 dagar sedan
    Beställning
    Ville ha mina köp i BREVLÅDAN! Hur ändrar ni detta? Dålig upplysning...
  • Hej och tack för din synpunkt!
    I samband med en beställning görs får du i kassan välja vilket leveranssätt som önskas. Vissa läkemedel ställer högre krav på leveransen vilket kommer begränsa vilka leveransalternativ du kan välja. Ring oss gärna om något känns oklart så hjälper vi dig gärna.
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    10 dagar sedan
    Beställning
    får inget svar på varför min order inte kommer !!!! sänt den 1/6 , 2018. varken via chatt eller mail !!! dålig service,,,,,,
  • Hej!
    Vi har många som försöker nå oss för närvarande, varför det stundomvis kan vara svårt att nå oss. Har du skickat ett mail så kommer du få hjälp så snart vi kan, annars kan du försöka nå oss på 0771-405 405 om det är mer brådskande.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!/
    Andreas, Kundkontakt

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser, bra leverensalternativ, snabb leverans.
  • Utmärkt
    12 dagar sedan
    Beställning
    Lätt och bekvämt••
  • Utmärkt
    12 dagar sedan
    Beställning
    Bra hemsida och fina clubrabatter
  • Perfekt
    12 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jag får bonus gm Refunder. Det går fort och är prisvärt
  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra utbud till bra priser.
  • Usel
    13 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Håller inte leveransdatum och meddelar inte själva att de kommer att bli fyra (!) arbetsdagar försenade. Jag fick själv ringa upp och fråga efter leveransen. Usel service!
  • Usel
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Har väntat i 2 veckor på mina produkter. De skulle levereras till närmaste apotek inom 4 arbetsdagar.
  • Hej!
    Jag skulle verkligen vilja komma i kontakt med dig så att vi kan undersöka varför du inte fått din försändelse. Ring oss gärna på 0771-405 405 så får vi kolla upp saken.
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Leverans till dörren kom aldrig. Mycket mycket dåligt. Kommet aldrig att göra om detta.
  • Hej!
    Givetvis är det tråkigt att höra att vår leverans har uteblivit för dig, jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig så att vi kan undersöka vad som hänt och hur vi bäst går vidare. Självfallet skall du kunna få din beställning på ett eller annat sätt. Ring oss gärna på 0771-405 405 när du har tid och möjlighet så hjälper vi dig gärna undersöka detta.
    Hoppas du får en trevlig helg!
    /Andreas, Apotek Hjärtat

  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser, snabb leverans
  • Usel
    19 dagar sedan
    Beställning
    Har nu väntat på leverans av tabletterna i över 1 vecka. De var beställda för leverans till bostaden, men hamnade istället på ett apotek för avhämtning, Då det är omöjligt att få en personlig kontakt ligger naturligtvis tabletterna kvar på apoteket. Jag har tidigare skrivit till er om detta, men fick ett intetsägande "svar" från er.

    Nu vill jag att ni kontaktar Apoteket Hjärtat på Torslanda Torg och ser till att våra betalda tabletter blir levererade snarast, då de behövs nu.
    / Gkj

    Mail: gkj@telia.com
  • Hej!
    Den beställning som vi mottagit är det angivet att du önskade få leveransen till vårt apotek. Givetvis är det olyckligt om det på något vis blivit felaktigt valt i kassabilden. Jag skickar dig gärna ett mail så kan vi kolla upp vad vi kan göra åt situationen.
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Usel
    21 dagar sedan
    Beställning
    Utebliven leverans. Ingen info om problem uppstått. Denna inkompetens/arrogans kan vara livshotande, vilket i sig inte var fallet här. Men lång onödig väntan till ökande frustation påverkar inte direkt ert varumärke i närheten av positivt omdöme.
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabbast tänkbara lev. Humant pris.
    Förväntad kvalitet.
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra utbud av K-beauty
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt sätt att handla på och bra.
  • Perfekt
    22 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Öppet tider.och snäll personal.!
  • Perfekt
    22 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra service och snabb leverans.

  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och snabbt
  • Usel
    24 dagar sedan
    Beställning
    Apoteket bestämmer en filial 3 mil från där jag bor. Det finns 7 apotek som ligger närmare, den närmaste 1 mil.
    Vissa fält har en beskrivande text, vad man skall skriva. Skriver man fel och tar bort denna text, kommer inte den beskrivande textaen tillbaka. Nej, då står Oj,......... något larvigt jag inte kommer ihåg. Lär och titta på andra väl fungerande när sidor.
  • Hej och tack för din synpunkt!
    I samband med betalningen så skall du kunna välja önskat apotek att få leverans till. Sidan skall föreslå ditt närmaste Apotek Hjärta utifrån den adress som du angivit. Skulle detta inte stämma får du hemskt gärna ringa oss på 0771-405 405 så kan vi kolla upp varför du får fel apotek föreslaget.
    Angående den beskrivande texten som du anger så skall den komma tillbaka, utifrån din beskrivning så låter det som att vår sida inte riktigt laddas som den skall i din webbläsare. Kontakta oss gärna så kan vi hjälpa dig felsöka vad detta kan bero på, eller om det är något vi behöver kolla upp.
    Önskar dig en trevlig dag!
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Ganska bra
    24 dagar sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    Beställning
    De är snabba!
  • Acceptabel
    24 dagar sedan
    Beställning Leverans
    En mycket trög och sen websida! Behöver underhåll! Jag använder en 100/100 fiber-anslutning...
  • Hej!
    Vi är alltid intresserade av våra kunders upplevelser i vårt arbete att bli bättre och skulle uppskatta om du har möjlighet att återkomma till oss. Om du har tid över så skicka gärna oss ett mejl med en närmare beskrivning över vilka moment på hemsidan som du upplever trög till kundkontakt@apotekhjartat.se
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Vänligen/
    Andreas, Apotek Hjärtat

  • Perfekt
    24 dagar sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra och enkel hemsida.