Omdömen(1 866)

Sorterat efter datum
H
Hannnah

23 omdömen

Usel
Redigerades 20 timmar sedan

Milt sagt riktigt ansvarslöst & nonchalant… Jag Köpte Minoxidil ABECE hos dem. Det fanns inget försegling eller nånting som skall brytas av,… varken på paketet eller själva burkarna. Burkarna saknade 10-12 ml av 60ml. Mejlade kundtjänsten och förklarade problemen och att de får ta ställning till tillverkaren av två anledning 1-förpackningarna är inte patientsäkra 2- det saknas nästan 20% av medicinen. Jag fick i svar att de tackar för informationen. Skall kontakta tillverkaren. Det var inget prat om kompensation eller att skicka tillbaks paketet, vi får se vad har hänt eller om det är verkligen Minoxidil i burkarna. Jag kunde egentligen kassera hela paketet av säkerhets skäl och kräva full kompensation. Medicinen säljs fortfarande med samma form och förpackning i deras fyisiska och nät apotek trots att det har gått mer än ett år. Man kan egentligen anmäla både AH och ABECE till Läkemedelsverket för detta. Deras ”kundservice” har inte för avsikt att ge ”service” utan är där för bortförklaring och för att med artighet komma undan. Samtidigt det visar sig att Evolan säljer ABECE läkemedel bara genom AH. Ni i Apoteket hjärta (ICA/Evolan) skall inte syssla med mediciner. Ni får helt enkelt fortsätta sälja gurka.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
en månad sedan

Mailade och frågade när en viss vara fanns på och fick efter några dagar svar att nu fanns den på lager och till rabatterat pris dessutom. Lade då en stor beställning. Efter en dryg vecka fick jag svar att varan tyvärr inte fanns på lager!?!?! Wtf mailade då att när jag beställde så fanns den på lager. Fick ett ickesvar om att vill du ha kvar ordern eller ej. Svarade att om dom läste mitt mail ordentligt så framgår det tydligt vad jag vill. Jag skrev tydligt att jag ville ha kvar ordern men att jag förväntade mig att dom löste det omgående. Fick till svar att ordern var makulerad!?!?! Sämsta kundservicen någonsin!

Apotek Hjärtat svarar:2022-08-01
Hej! Detta var naturligtvis inte kul att höra. Beklagar! Om du har möjlighet får du gärna kontakta vår Kundservice igen på 0771-405 405 eller via mejl [email protected] så ska vi försöka reda ut hur det kunde bli såhär. Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
d
doz

16 omdömen

Dålig
2 månader sedan

Apotek Hjärtat föreslår att jag inte ska välja den förskrivna produkten, trots att den är 10% billigare! - Därmed ansluter jag till den skara som är missnöjd med Apotek hjärtat, nu får det bli det riktiga Apoteket.se som inte försöker luras.

Apotek Hjärtat svarar:2022-06-13
Hej! Vad tråkigt att du har haft en negativ kundupplevelse hos oss. Skulle några frågor eller funderingar kvarstå är du välkommen att kontakta oss på 0771 - 405 405 eller [email protected] Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Jag beställde läkemedel och valde betala snabbleverans för att kunna få den samma dag. En timme senare meddelade dem mig att det inte kan leveras idag och när jag ringde förr av ställa in beställningen sa dem att det inte går längre och det har gått vidare! Jag fick mina varor 3 dagar senare dock betalade för snabb leverans, personen på kundservice var inte hjälpsam och tyckte inte ens att de kan säga ursäkta för det som har hänt. Aldrig igen, jag kommer att berätta till alla som brukar online köpa.

Apotek Hjärtat svarar:2022-05-17
Hej! Tack för dina synpunkter! Tråkigt att höra att du inte är nöjd med leveransen och då du kontaktade oss. Vi beklagar förseningen som uppstod och tar med oss dina synpunkter i vårt fortsatta utvecklingsarbete. Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Sämsta kundservice och onlineköp. Dem vill få betalt för grejer som inte har laverats. Aldrig igen

Apotek Hjärtat svarar:2022-05-13
Hej! Tack för att du hör av dig till oss. Vi beklagar att du haft en dålig kundupplevelse hos oss. Vi skulle gärna vilja reda ut lite mer om vad som hänt. Vänligen hör av dig till vår Kundservice på 0771-405 405 eller via mejl [email protected] Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
Sillbiten
Sillbiten

35 omdömen

Usel
3 månader sedan

Helt värdelösa på att hålla leveranstider. Blev utan viktig medicin och vägrade makulera ordern.

Apotek Hjärtat svarar:2022-05-10
Hej! Vad tråkigt att du har haft en negativ upplevelse. Vi tar dina synpunkter vidare i vårt utvecklingsarbete. Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
3 månader sedan

Jag har varit kund hos Hjärtat i flera år och nu skulle jag hämta ut ett s.k. Covidbevis om vaccination mot Covid 19 på apoteket, eftersom det numera är möjligt för oss som inte har Bank ID. Har även kollat med e-hälsomyndigheten som sagt att man kan få ut beviset på apoteket. Medarbetaren på Hjärtats apotek sa dock att det inte gick och hon gav mig bara en pappersblankett som jag skulle skicka in till E-hälsomyndigheten för att be om beviset därifrån! Trots att apoteket ska kunna utfärda bevisen sedan en tid tillbaka. Jag kontaktade Hjärtats kundservice och fick ett svar på mail som var som "goddag yxskaft". Även E-hälsomyndigheten tyckte att det var ett märkligt agerande av apoteket. Det här är usel kundservice och usel information. Jag kommer nu att byta apotek och bli kund hos någon konkurrent istället. Sämre kan det i vrt fall inte bli! / Alexander

Apotek Hjärtat svarar:2022-05-03
Hej! Tråkigt att din upplevelse på ett av våra apotek inte blev bra. Dins synpunkter är viktiga för oss och vi har tagit dem vidare i vårt utvecklingsarbete. Kvarstår några frågor är du välkommen att vända dig till vår Kundservice på telefon 0771-405405 eller via mejl [email protected] . Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Urusel näthandelsfunktion, usel kundtjänst

Apotek Hjärtat svarar:2022-04-20
Hej! Vi beklagar att du haft en dålig kundupplevelse hos oss. Dina synpunkter är viktiga för oss och vi tar med dem i vårt utvecklingsarbete. Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
t
trooper12

148 omdömen

Usel
4 månader sedan

Fick helgalen faktura, fick ingen ursäkt. Usel kundupplevelse.

Apotek Hjärtat svarar:2022-04-12
Hej! Vi beklagar att du haft en dålig kundupplevelse hos oss. Vänligen ta kontakt med vår Kundservice på telefon 0771-405 405 eller via mejl [email protected] så ska vi se till att hjälpa dig. Vänliga hälsningar Apotek Hjärtat
R
R1LLE

3 omdömen

Utmärkt
5 månader sedan

Hjälpte mig när jag behövde det som mest. Trevlig och kunnig personal.

Utmärkt
5 månader sedan

Jag handlar cirka 1-2 ggr i månaden från Apotek Hjärtat och är väldigt nöjd med upplevelsen - bra priser, stort sortiment och snabba leveranser!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
6 månader sedan

Bra sortiment, schyssta priser, snabb leverans och jag gillar att man får ICA-bonus när man handlar hos Hjärtat :)

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Extremt irriterande med förseningar i leveranser eftersom deras farmaceut måste ställa en följdfråga om kostnaden på en beställning som är helt onödig och bara en rutin som de inte orkat funderat på kundvärdet för. Varje interaktion med dem tar ett dygn så vips är ordern ev vecka sen och man står utan medicin över helgen…

Apotek Hjärtat svarar:2022-03-15
Hej! Tack för att du tog dig tid att skriva till oss, dina synpunkter är viktiga för oss! Vi tar din synpunkt vidare med oss i vårt utvecklingsarbete. Med vänlig hälsning, Apotek Hjärtat
b
burg

1 omdöme

Usel
6 månader sedan

Går ej avbeställa ordrar, dom kräver att man betalar fast man ej har hämtat ut grejerna. Borde svartlistas.

Apotek Hjärtat svarar:2022-02-17
Hej och tack för din synpunkt! Vissa produkter, till exempel läkemedel, omfattas inte av ångerrätten och kan inte återköpas. Skicka gärna ett mejl till [email protected] så tittar vi närmre på ditt ärende. Ha en fin dag! Vänligen, Apotek Hjärtat
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
8 månader sedan

För tredje gången skickar de information samma dag som leveransen skulle skett om att leveransen är sen. Så inte att rekommendera om man vill ha sina varor i tid.

Apotek Hjärtat svarar:2022-01-31
Hej och tack för din synpunkt! Vi beklagar att din leverans inte har skett som förväntat. Hör gärna av dig till vår kundservice för att undersöka vad som har varit orsaken till förseningen. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Anna på Hjärtat

Betyg köpupplevelse

2.0Dålig
21 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(4)
(1)
(0)
(3)
(12)