Omdömen(1 339)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 dagar sedan

Funka bra föreslog saker som passar till min bil!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
16 dagar sedan

Jag beställde en katalysator som skulle finnas i deras lager och skulle ta 6-8 dagar att få hem. När dom hade skickat varan så skulle man få ett mail att varan är på väg. Efter sju dagar(arbetsdagar) skickade jag ett mail och frågade vart min katalysator är. Jag fick inget svar annat än ett svarsmail att dom har mottagit mitt mail och gjort ett ärende. Efter 14 arbetsdagar ringde jag och annullerade min beställning och han som tog emot samtalet hade ingen förklaring till varför dom inte har skickat varan.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
18 dagar sedan

Mycket bra bemötande per telefon, Det var flera styrleder att välja beroende på styrväxeltyp..

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
24 dagar sedan

Super nöjd Varje gång!jag har inte fått fel delar hittills och det börjar bli en hel del!2ord Helt Kanon!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Utbudet! Enkelheten! Bra kontroll vad som passar just din bil!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
en månad sedan

Beställer man på måndag,fredag de skickar ut det tar för lång tid att man få leverans det är inte okej ni måste göra något så det funkar snabbare leverans Med vänlig hälsning, Gezim

Utmärkt
en månad sedan

köper det mesta service på skruvat billigt och bra snabb leverans kanske ju kunde skicka allt i samma paket men inget som jag störs på

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

enkelt bra sortiment

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Skit att behöva betala frakt flera ggr pga att ni inte har den oljan jag beställt hemma så ni returnerade pengarna för varan utan att fråga om jag inte kunde tänka mig något annat märke nu fick jag beställa ett annat märke o ny frakt så klart….tack ska ni ha för den..

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
en månad sedan

Ett av de mindre bra bolag som jag har handlat varor över nätet med . Suttit i timmar och försökt nysta ut härvan med schenker och skruvats kundtjänst . Sänder varor med full fakturering och sänder komplett följesedel men ej lagt i mina bromskivor. Ingen visste vad dom var tills något ljushuvud kom på att dom att reklamerat mina bromsskivor Pga av en tidigare transport skada . Tog dgr innan dom kom på detta, pratade med schenker och dom upplevde ständigt strul med detta bolag . När jag efter mycket om men blev erbjuden att par andra skivor och så fick jag svaret att dom slut dagen efter (svarade tillbaka efter 3h samma dag) . Det hela slutade med en kredit efter mng timmars jobb .. upplevde Kumdtjänst okunnig i svårare fall. Kopplades runt till andra inom kundtjänst som ej kunde svara . Så höll det på. Linda tog tag i saken via ett Mail till slut ..

Utmärkt
2 månader sedan

Snabb hjälp via chatten Och bra service med information om reservdelar som passar till bilen

Z
ZilverZtream

2 omdömen

Dålig
Redigerades 2 månader sedan

Däck, 3-5 dagar leverans. Efter 14 arbetsdagar ringer vi supporten. De kör med bythjul som partner. Annulerar order. Ska få bekräftelse och pengar inom dagar. Drygt 2v senare, inget mail, inga pengar. Ringer supporten igen. Skyller på systemen hos bythjul. Blir igen lovad bekräftelse och pengar inom kort. Tack för en förstörd semester. + Inga köer i supporten. - Typ det mesta av min order. Edit: Hade man kunnat ge minus så hade jag ändrat till det. Fick återigen ringa företaget. Ingen återbetalning, ingen annullering. Samma ursäkter, först "nej, jag har aldrig pratat med dig"... som tur var så har jag alla samtal inspelade, då kom minnet tillbaka. Det var igen partners fel att skruvat inte tagit tag i ärendet, trots att man vid varje samtal åberopar "problem med systemet" och "automatiska funktioner måste göras manuellt", så gjordes inget manuellt, itne heller återkopplade man ens efter tre samtal. Denna gång fick jag sitta i ärende med Klarna och ARN samtidigt som jag talade med supporten. Slutligen fick jag tummen upp från Klarna att personalen på skruvat.se annullerat ordern. Detta efter ett par timmar i telefonkö, flera timmar i supporten och 4 samtal senare. Bägge två jag pratade med i supporten ansåg bara att det är "beklagligt" att deras partners system inte fungerar. Man ber inte om ursäkt för att man tre gånger släppt ärendet, trots att man vetat om att fördröjningarna skapat merkostader för kunden. Man har inte ens orkat kolla om annulleringen gått igenom, trots att det varit problem flera gånger tidigare. Försöker man kompensera? Nej, som sagt, inte ens en ordentlig ursäkt annat än "Det är beklagligt, mer kan jag inte säga." Väldigt konstigt sätt att driva ett företag på. Men med 2.3 i omdöme på prisjakt (vilekt är högt jämfört med andra sajter), så ska man inte vara förvånad. Har dock handlat mycket annat via skruvat under årens gång, nu tar jag dock min handel någon annanstans.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Fantastisk hjälp, lätt att finna det man söker. Otroligt nöjd med eran sida 👍❤️

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
2 månader sedan

Okej priser och en bra och lättnavigerad hemsida. Men leveranstiderna får man ta med en rejäl nypa salt. Brukar handla på Autodoc men trodde i min dumhet att det skulle gå snabbare att få hem lagervaror från Sverige men se där hade jag fel… Utlovade 1-3 dagar blir lätt en vecka och bara undanflykter från kundtjänsten som dessutom skyller på Schenker. Tönker hålla mig till Autodoc och även handla på Biltema om det är brådis.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
3 månader sedan

30/6 gjorde jag en beställning av reservdel, enligt Post appen är leverans registrerad 1/7 ännu har inget dykt upp, dem lovar 1 - 3 leveransdagar och att varan finns i lager, joo i lager på deras Europa Lager som dem kallar det. Har ett bud som ska åka nu i helgen och denna del skulle då följa med men det verkar inte bli så, är så förbannad att jag valde detta skojföretag som ljuger en rakt upp i ansiktet när man ringer deras kundtjänst. Kommer ALDRIG att handla härifrån mera. Om era grejer skickas från ett Europa Lager så finns det ingen chans i världen att leveransen tar 1 - 3 dagar, snarare 7 - 10 dagar varför ljuger ni för era kunder? Blir AutoDoc man köper delar ifrån nu, där håller dem vad dem lovar i alla fall!

Betyg köpupplevelse

2.6OK
59 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(18)
(2)
(3)
(10)
(26)