
För att sammanfatta: 29/11 Jag beställde tre Lego-set, i kassan stod en uppskattning att jag skulle fått dem 3/12 och i min orderbekräftelse stod att alla tre set fanns i lager. 2/12 undrade jag varför jag inte fått något meddelande från Postnord och kollade min orderstatus på Mina sidor och där stod att ett av dem saknades i lager. 3/12 chattade jag med dem och lovades då att de andra två seten skulle skickas separat så snart som möjligt. Tanken var de skulle varit presenter till en födelsedag som firades 7/12 men kundtjänst kunde inte lova att de skulle komma innan helgen. 5/12 får jag ett mail om att setet som inte fanns i lager utgått och en uppmaning att svara på mailet hur jag vill göra, annars avbeställs hela ordern. Jag svarade samma dag att bara avbeställa setet som saknades och återbetala den. Jag får ett autosvar att info-mailen är obevakad och en hänvisning till support-mailen. Jag vidarebefordade tråden till support-mailen. 6/12 får jag ett mail från deras Exchange-server att mailet inte kunde vidarebefordras 8/12 kollar jag Mina sidor igen och ser att inget av de tre seten finns i lager längre. Provade chatta med boten, men den hamnade i en loop där den bad mig om min mail-adress och säger att den inte hittade något på det ordernumret. Undrar om något av det jag betalat för kommer innan jul?