Helt omöjlig kundservice att ha att göra med. 2 samtal med några dagar efter varandra lovar man att lösa problemet och ska höra av sig dagen efter. Och när inget händer så provar vi att maila istället där det kommer autosvar att alla mail besvaras efter 48 timmar men troligtvis tidigare än så. Det är nu 7 dagar sedan och inte ett svar någonstans. Stor varning inte värt att ha med företag att göra som behandlar sina kunder så. Att sedan hundratal kunder har samma upplevelse på trustpilot så kanske man skulle ordna till lite i kundtjänsten?
Din order har paketerats den 20 nov, pengarna har dom dragit den 21 nov. Sedan får man ett meddelande varje dag att leverans ska ske mellan 17-22. och sedan efter 17 tyvärr försenat och så håller det på, och det har gått över två veckor nu. Webhallen support (märkligt vi checkar läget och återkommer) det var 6 dagar sedan. Att ringa är bara att glömma. Uppdatering. Dom svarade på mail nu efter 12 dagar. Fortfarande ingen tv trots att något fraktbolag ringde och ville leverera den på studs på fredagen innan lunch. Jag är inte hemma sa jag och vi kunde bestämma måndag. Men på måndagen hörde ingen av sig. Idag svarade alltså webhallen efter 12 dagar och har fått tillbaka tv´n. Dom har dock inte möjlighet att skicka den utan den ska kolla så att den är hel först och kan inte ge något datum nu. Haha
Snapdragon 888 Inte en massa bloatware Grym warp charge laddare 120Hz oled skärm Hasselblad 👍
Stor varning för detta företag som lovar att kolla upp vad som hänt och återkomma och det händer inte. Utan man ska gång på gång ringa och fråga vad som hänt med ordern som redan är betald och idag har det gått 6 veckor och får inget svar.
Stora och tunga men så värt det när man burit klart och får lyssna.:-)