
Update: Butiken har hört av sig nu och även lagt till mina omdömen, Jag tar mig tid att skriva ett kort produktomdöme , men de publicerar bara de omdömen som är positiva. Hur ska man kunna lita på deras omdömen om man vet att de sitter och sorterar vad som ska synas. Skrev mail och frågade varför de gör på detta sätt. De har valt att INTE svara. Kanske klokt, när man inser själv hur korkat det är. Tappade allt mitt förtroende och är djupt besviken på denna butik.

Undvik denna butik. Beställde Shure se215 bt headset, lång leveranstid och det blev glapp i höger öronsnäcka efter 2 dagar. Ville reklamera men då upplyser de om att de kommer att debitera mig ca 1250kr om de inte finner något fel. Vem vill ens chansa när headsetet kostade 1000kr, det kan bli billigare att beställa ett nytt. Efter ett flertal dagar och ett antal email så skickar de en returetikett.... lite försent då jag redan slängt skiten för att slippa problemet.

Koder till spel som inte fungerar. Jag har nu haft kontakt med Komplett support i fyra veckor utan att de kunnat lösa mitt problem. Det tog tre veckor att få koden och när man lägger in den så är den redan använd. Shit, vad dum man känner sig när man sitter på en redan använd kod. Råd: Lova inte med spel i köpet om ni inte kan sköta det. Skicka INTE ut samma kod till flera, det skapar bara irritation och missnöjda kunder. Öka farten på hantering av ärenden på supporten och viss personal på den avdelningen kanske skulle se sig om efter ett nytt jobb.
Bara stannar mitt på gräsmattan, så trycker man "start" och "ok" och den startar igen.....MEN när man gjort detta 5-10 gånger på en lördag så ställer man sig frågan: Vem ska sköta den när jag är på jobbet? Det ingår nämligen inte någon "skötare" till klipparen ;-) Så jag kontaktar supporten (HP Schou), de säger att den ska in på rep/service och att den MÅSTE avregistreras från appen. Jag följer instruktionerna. Efter några dagar ringer man och talar om att det är inget fel på den. Hmmmm!? Nu är jag förvirrad... Ok, snackar vi om samma klippare? Han talar om för mig att den stannar inte! OK, skicka tillbaka den då. Någon dag senare har jag den hemma igen. Och nu blir det ännu bättre... Jag börjar med att lägga in den på appen, men det går INTE för att gräsklipparen är redan registrerad. SUCK! Kontaktar supporten igen via mail och förklarar problemet. Svar: "Det är tekniskt problem med appen och tillverkarna håller på att undersöka felet." Och hur hjälper det mig nu? Jag upptäcker även att den inte har senaste firmwaren, de läste inte in senaste firmwaren när de hade den på service. Hur dåligt är det? Jag beslutar att själv lägga in den. De har fina instruktioner på hur man ska göra... kanske löser det mitt problem, vem vet?. NU vet jag varför de INTE läste in den..... DET GÅR INTE! Även om denna maskin skulle vara på någon SUPER REA.... så låt den stanna i hyllan. Kan dock pass folk som har lördag hela veckan lång, som har tiden att passa den, för passning det KRÄVER den.