Prisjakt
User profile avatar

Melmac

Medlem sen 2002-06-18
232
Bidrag
11
Hjälpsamröster
Sagemcom HD PVR 101-ST 250GB
Full Star 1
2.5
(124)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 15 år sedan

Katastrofal mjukvara till en realitvt bra box. C.D.´s urusla support sänker den ännu mer. Vill ni ha HDTV-kanaler? Vänta tills det kommer en ny, om ni inte gillar att installera om boxen stup i kvarten.

Dilog DT-358
Full Star 1
4.3
(19)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 18 år sedan

Bra med ljudsignal för signalstyrkan vid installation

Asus Radeon EAH4850/HTDI 512MB
Full Star 1
4.1
(13)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 18 år sedan

Mycket "Bang for the buck". Kylningen låter lite när man lirar ett grafik-tungt spel, men det kan man överleva. Lite problem med DVD och film uppspelning i Power DVD, får inte det till att finka med deras medföljande bildförbättringsmjukvara.

Arctic Alpine 7 Pro
Full Star 1
3.8
(2)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 18 år sedan

Kan denna billiga kylare verkligen vara bättre än den medföljande från Intel? JA! Mycket bättre. Min dator är ju tyst nu!! Kan verkligen rekomendera denna!

Kjell & Company
Bra
(500+)
M
Melmac
232 omdömen
UtmärktRedigerades 18 år sedan

Alltid bra service o rätt bra priser

Thomson DTH8664E 250GB
Full Star 1
3.5
(2)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 19 år sedan

Slö uppstart. Startar filmer både från DVD och HDD långsamt. Inget stöd för AC3 på DivX trots att det står i manualen.

Pioneer DV-989AVi
Full Star 1
4.8
(53)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 19 år sedan

Väldigt bra bild, faktiskt märkbart bättre än DV-868.

Sennheiser HD 595
Full Star 1
4.7
(36)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 20 år sedan

Det enda negativa är att de låter mycket utanför, men så är det ju med öppna lurar.