Prisjakt
User profile avatar

Melmac

Medlem sen 2002-06-18
232
Bidrag
11
Hjälpsamröster
Netgear Nighthawk R7000
Full Star 1
3.8
(71)
2 135 kr
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 11 år sedan

Fimpade Wifi på mitt Thomson ADSL/Wifi router och konfigurerade Netgear enkelt via webgränssnittet. Funkar klockrent med en gång! Snabbt och bra räckvidd! Har än så länge endast sunk-ADSL men fick 0,1 mb/s nerladdning i ökning genom bytet. När fibernätet är installerat kommer en uppdatering.

Melitta Aroma Signature DeLuxe
Full Star 1
3.9
(31)
2 424 kr
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 12 år sedan

Gör fantastiskt gott kaffe och har bra funktioner. Bra med ljus i vattentanken och låsfunktionen på filterhållaren. Allt är dessutom maskindiskbart! Det enda negativa är att gradering på kannan saknas. Upptäckte att om vattnet inte rinner ner ifrån tanken i "sugröret" när man fyller på vatten så går bryggaren inte igång, men då ser man också att lampan i tanken är släckt. Antingen häller man nära röret eller så rör man lite på bryggaren så det rinner ner, kommer bubblor och lampan tänds.

Sony SmartBand SWR10
Full Star 1
3.3
(22)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 12 år sedan

Funkar väldigt bra, förvånansvärt bra. Behövs lite mer kalibrering när det gäller gång/löpning och cykel/bil. Den går över för lätt från bil till cykel bara för man kör lite långsamt. Borde vara mer logisk att fatt att man inte helt plötsligt är ute o cyklar ;-) . Hade varit full pott om den funkat till Runkeeper.

Oblivion (Blu-ray)
Full Star 1
4
(40)
88 kr
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 12 år sedan

Magiskt bra bild och ljud! Referensklass! Bra handling och snyggt producerad.

Sony Xperia Z2 D6503 3GB RAM 16GB
Full Star 1
4
(93)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 12 år sedan

Snabb och med fantastiskt batteri.

Rehaboteket
Utmärkt
(500+)
M
Melmac
232 omdömen
UtmärktRedigerades 12 år sedan

Mycket bra service, trevligt bemötande och uppenbart att man kan sin sak. Ingen krängarmentalitet utan kunden och kundens problem är det som är det viktigaste. Priserna är bra, något lägre än i butik och fri frakt! Kan bara varmt rekommendera denna sida.

Asus Transformer Pad TF300T 32GB
Full Star 1
3.7
(28)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 13 år sedan

Uppdaterade den med en gång till Jelly Bean 4.2 och den har ordentligt flyt i allt. Den enda gången det "laggar" är när man laddar ner tunga appar samtidigt som man t.ex. surfar. Men inte så det stör, det går ju över. Löjligt bra grafik på vissa spel. Ljudet är Ok, men det är störigt att högtalaren sitter på baksidan, den borde som på Samsung, sitta fram.

Bosch Tassimo Charmy T55
Full Star 1
4.1
(6)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 13 år sedan

Tycker det är en helt OK kapselmaskin, det mesta smakar riktigt bra. Lätt att rengöra och det är schyst med mjölk-kapslarna så man slipper mjölkskummare etc. Mjölken är sötad, ja, men det är inte hela världen. Ska dessutom finnas med mindre sötningsmedel. Tycker det kunde ha funnits fler varianter av espresso men besäller man t.ex. från Tassimo i Tyskland finns det lite annat att välja på än i den svenska butiken. Stort plus att man kan köpa kapslarna på Ica, Willys, Media Markt etc. Bra priser då.

Benq GW2450HM Full HD
Full Star 1
4.1
(4)
M
Melmac
232 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 14 år sedan

Mycket nöjd med bildkvaliteten, anslutningar och inställningsmöjligheterna. 2 saker är inte bra: 1. Hög-glans plast är inte roligt. När man torkar bort fingeravtryck så blir det små, små repor i ytan (Syns mest man har en lampa i närheten av skämen) 2. Foten och fästet till foten i skärmen är alldeles för klent. Skärmen blir Wobblig väldigt lätt. Tips: Service meny: Håll inne MENU när man trycker igång skärmen. Tryck sen MENU igen när den är igång. Under Pciture: Ställ in AMA på Premium för att få en i stort sett perfekt bild för spel. (Inga skuggningar p.g.a. snabba rörelser)