De föll ett par hack efter jag köpt en dator hos dem som skulle monteras. Hade valt till en annan CPU - fläkt och de valde att behålla den som ingick. I skrivandets stund tar de 799 sek om man ska köpa en Wraith Prism löst. Butiken tyckte det var konstigt att jag ville ha fläkten när jag köpte en annan för montering. Kändes konstigt att som kund behöva försvara sig och be om att de skulle skicka något jag både köpt och betalat för. Det hela slutade med att jag efter ett par veckor fick en skavd Wraith Prism kylare.
Kompetent och trevlig design, passar utmärkt till de andra högtalarna i serien. Lyfte talet i filmer och serier avsevärt.
Reagerar på att butiken inte anser att alla kunder är lika mycket värda. Lägger man en order online och det går mer än ett par dagar (i detta fallet snart en hel arbetsvecka och allt i lager enligt butikens hemsida) så borde man rimligen få någon form av återkoppling mer än en ordersammanfattning vid beställningstillfället. Ni är inte ensamma om beteendet att låta online kunder vänta. Det blir dock en väldigt tydlig markering från er sida att onlineköp inte är lika mycket värda som en faktisk fysisk kund i butik. Rimligen borde ett ofullständigt köp ses precis som en fysisk kund i er butik som stått inne i butiken och väntat (i detta fallet) sex dagar där ni meddelat, "sure, det fixar vi. Allt är på lager".
Produkten motsvarade beskrivning och förväntningar.

Svårt att veta vad som är rimligt pris på deras kampanjer då de inte skriver ut lägsta pris under de senaste 30 dagarna.
Om jag bara fick ha en lins i kameraväskan hade det blivit Nikon Z 24-120mm f/4 utan att tveka en sekund <3
Mycket prisvärd och högkvalitativ normalzoom på 24-70mm och f4 för Nikons Z-serie
Fantastisk retrodesign med modern teknik. Bildkvaliteten är toppklass, och användargränssnittet känns genomtänkt. En riktig fröjd att fotografera med!
Fantastisk glugg för ett väl tilltaget zoomomfång. Titeln här är dock fel, detta är inte en S-lins, vilket också påpekats tidigare. Optiskt riktigt bra för att vara en resezoom, och mycket smidig att ha med sig. Hade den varit f/4 genom hela registret hade det blivit 5/5, men då hade nog även priset skjutit i höjden.
Ok lurar, använt dem under drygt ett år vid pendling och kontorsjobb.