Webhallen är min goto butik för nästan allt numera. Och jag har alltid blivit väl bemöt både i butik och av deras kundtjänst online. Sökverktyget kunde bli lite bättre, men man brukar kunna hitta allt bara man vet vilken kategori de har lagt en vara under.
Om man lyckas att slarva bort en vara och inte tar kontakt med kunden. Utan det är kunden som får spendera flera dagar och ringa väldigt många samtal för att få reda på att varan är försvunnen, och sen inte få något i kompensation ÄR USELT! När de själv kommer kräva det samma från fraktfirman. Kommer ALDRIG handla från WhiteAway igen. De har nu haft våra pengar i över 1 vecka och vår spis har fortfarande inte dykt upp! Och personalen på kundtjänsten är otrevliga och visar inte ett dugg medgörlighet! SÅ vi rekommenderar INGEN att handla från WhiteAway, speciellt inte om man vill ha varorna i tid! Förvisso sparade vi ca 1000 kr på att beställa från dem, istället för att köpa i butik. Men nu i efterhand hade jag lätt kunna betala det dubbla i butik och veta att jag nu hade haft min spis hemma och inte behöva ringa och jaga efter svar, och sitta i telefonköer hela dagarna.