Prisjakt
WhiteAway SE
  • Personlig kundtjänst
  • Stora i Norden
  • Fri frakt, snabb leverans
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Vår tvättmaskin gick sönder så vi behövde en ny snabbt. Whiteaway gav mig möjligheten att få den på fredagen. Stannade hemma för att vara tillgänglig, men ingen tvättmaskin dök upp. Fick besked om att den skulle komma på måndagen istället, men det dröjde till tisdag och då ville inte de ta med min gamla tvättmaskin som jag har betalat extra för. Det fick de göra ändå. Ingen bra upplevelse tyvärr.
WhiteAway SE svarar:2021-08-16
Hej, beklagar det inträffade och din försenade leverans. Vi håller just nu på att göra om hela vår logistikkedja för att kunna erbjuda våra kunder både snabbare och punktligare leveranser i framtiden. Vi hoppas att du trots din dåliga upplevelse kan tänka dig att ge oss en ny chans i framtiden. MVH, Whiteaway
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Kundtjänst som inte vill lösa problem och hotar med att polisanmäla mig för ett brott som inte begåtts och inte ens existerar. En chaufför som inte kan svenska och har ett utländskt mobilnummer. Nä inte ok alls
Usel
2 månader sedan
Skojföretag. Får hem produkter som inte har svensk eller engelska manualer, ryska äre som gäller. Kontaktat kundtjänst två gånger som lovat återkomma samma dag, inga har hört av sig.
WhiteAway SE svarar:2021-08-10
Hej, beklagar att ditt produkt levererades utan svensk manual. Självklart ska man få en manual på ett språk man kan förstå. Nu har jag inte ditt ordernummer eller namn så jag saknar möjlighet att följa upp i detalj. Jag kan dock hitta ett ärende som påminner om det du beskriver och är det rätt så ska du ha fått en manual på svenska mejlad till dig. Om detta inte är ditt ärende och du fortfarande saknar manual så får jag be dig att kontakta vår kundtjänst på nytt med ditt ordernummer så ska vi göra allt vi kan för att hjälpa dig. MVH, Whiteaway
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Vara fins i lager och bestämmer leveransdatum som man betalat extra för. Vad händer? Ingen bekräftelse bara att ordern bekräftad och transportör godkänt leveransdatum Sen sitter man och väntar och inser att det var fake! Köp från annan butik! Mats
WhiteAway SE svarar:2021-08-10
Hej, beklagar att din vara inte levererades på avtalad tid. Vänligen hör av dig till vår kundservice på [email protected] om du inte redan gjort detta så ser vi till så att du återbetalas för det inträffade. MVH, Whiteaway
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Köpte dubbelskåp från dem. Blev lovad leverans till tomtgräns fick leverans till vändplan en bra bit från tomtgräns. Varan var defekt och de hänvisade till tillverkaren som i sin tur hänvisade till underleverantör. Tog 3 månader innan ersättningsprodukt kom och vägrar ersätta den mat som blivit förstörd på grund av defekt produkt.
WhiteAway SE svarar:2021-08-10
Hej, beklagar att du inte är nöjd med leveransen. Vi levererar normalt sett till port eller tomtgräns. Sen beroende på hur det ser ut på leveransplatsen så är det ibland inte möjligt att köra fram så pass långt med bilen och då levererar chauffören på den plats som anses vara mest lämplig. Vi ber självklart även om ursäkt för att ersättningsvaran tog tid att levereras. Nu har jag inget ordernummer så kan inte uttala mig men jag misstänker att det är så att din beställda vara var slut i lager och att det tog tid för oss att få fram fler exemplar. Tyvärr är produktionen på många produkter just nu längre än normalt p.g.a. pandemin och brist på komponenter. MVH, Whiteaway
P
Peter

1 omdöme

Usel
2 månader sedan
Valde denna leverantör på grund av några hundralappar lägre pris. Skulle jag inte ha gjort! Extremt långsam leverans med Bring, som inte ens levererade som avtalat igår. Oklart om jag någonsin får varan. Nä, bättre betala lite mer och få det som är beställt!
WhiteAway SE svarar:2021-08-10
Hej Peter, beklagar verkligen att du inte är nöjd med leveransen och att den inte kom på utsatt tid. Vi håller just nu på att se över hela vår logistikkedja för att erbjuda punktligare och snabbare leveranser och hoppas att du trots det inträffade kan ge oss nytt förtroende. MVH, Whiteaway
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan
Tack Whiteaway
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
Vi köpte en skärmaskin för chark. Priset var helt ok. Men det som var det bästa är att allt har gått jättebra med leveransen. 3 dagar från beställningen och det från Danmark! Det bästa man kan tänka sig. Vi rekommenderar verkligen WhiteAway. se. Så trevliga i sina kommentarer till oss, Lycka till framöver.
Betyg köpupplevelse
4.5Utmärkt
201 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(155)
(29)
(2)
(4)
(10)

Om butiken

WhiteAway SE

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.whiteaway.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: WhiteAway AB

Organisationsnr: 556838-6980

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare