Prisjakt

lulleh

Medlem sen 2010-07-28
3
Bidrag
1
Hjälpsamröster
My Baby
Usel
(4)
Usel
3 år sedan
Handlade en vara med 1-3v leveranstid. I slutet av fjärde veckan hör jag av mig och får till svar att de skickar den i början av nästa vecka. Två veckor senare hör jag av mig igen och får till svar att de inte kan leverera den beställda produkten alls. De skyller allt på leverantören och vill inte ta något som helst ansvar även fast de är de som sålt varan och missat utlovad leveranstid två gånger. Dock har de varit snabba att svara när man väl hör av sig och återbetalat snabbt. Men nu 6v senare är jag alltså helt tillbaka på ruta ett. Undvik dessa amatörer!
Jollyroom
Bra
(500+)
Usel
3 år sedan
Seg leveranstid och verkar ha rätt osköna metoder mot sin personal enligt GP. Man kan inte heller avbeställa lagd order (någon som känns som väldigt standard inom e-handel) om man vill beställa från en konkurrent som faktiskt kan leverera inom utlovad tid. Utan då får man istället vänta på sin vara, hämta ut den och returnera den för att få sina pengar tillbaka. Nä, jag håller mig nog till någon utav konkurrenterna för mina många framtida baby/barn-köp.
Webhallen
Bra
(500+)
Usel
10 år sedan*
Beställde en laptop som fanns på lagret enligt hemsidan. Pengarna drogs från kortet direkt. Efter några dagar när de fortfarande inte har skickat laptopen så mailar jag och frågar vart laptopen är. Då visar det sig att den är slut och att de inte har någon aning om när den kommer in. Så nu sitter jag och väntar på att mina pengar så komma tillbaka, vilket skulle ta några arbetsdagar, så att jag kan beställa från en vettig butik. Otrevlig service-personal dessutom. Sista gången jag handlade därifrån.
*Redigerades 10 år sedan