Ger frasiga goda våfflor - precis som man önskar. Litet och nätt våffeljärn. Rekommenderas till de som gillar frasiga våfflor.
Gör vad den ska dvs märks inte. Lätt att sätta upp för det ändamål man har tänkt sig. Inga avbrott hitills. Inget krångel hitills.
Bytte min avr-3806 för ca. 12000:- mot avr-2113 för 3700:-. Jag ville uppdatera anslutningarna med hdmi 1.4 in/ut och usb. Fick allt jag behövde. Inget att klaga på. Kanske var ljudet luftigare med 3806 men man kanske inbillar sig. Allt annat var så uppdaterat man kan önska sig och så bra som man kan önska sig. Om man jämför GUI från 3806 med 2113 är det som stenålder mot datorålder. Lättskött och lättbegripligt. Lull-lull gör inte en anläggning bättre.
En verkligt bra platta till ett väldigt bra pris. Fungerar över förväntan med Jelly Bean 4.1.1
En bra informativ sida. Mycket snabba och bra svar på email. Men en sak verkar egendomlig och avviker från andra nätbutiker. Man presenterar varor med pris och allt. Men finns dom inte i lager, går dom inte att köpa, även om man fått leveransdatum per email. Köpknappen har helt enkelt dolts vilket är mycket förbryllande. Man tolkar det som varor som inte går att köpa(?). På Cdon finns ett system för varor som inte finns tillgängliga med leveransdatum. Dom kan man få under bevakning. Har nu handlat och fått min spis efter vissa leveransbekymmer, som förklarar ovan kommentarer. Man kan dock inte lasta nätbutiken för dessa bekymmer. Man har svarat mycket snabbt, trevligt och informativt på varje email. Jag kan lugnt rekommendera Electrolux Home nätbutik. Min erfarenhet är att dom löser eventuella problem på bästa sätt för kunden.
Vi fick en Kodak EasyShare P750 i present (inköpt 2010-12-21). För några veckor sedan, när vi skulle starta upp den igen efter ett uppehåll över sommaren fick vi bara en vit lysande skärm - "white screen of death". Fotoramen hade helt enkelt lagt av. Inga knappar fungerade. Det gick inte ens att stänga av den utan att dra ut sladden. Efter lite googlande visade sig att flera av Kodaks fotoramar slutade fungera på samma sätt efter relativt kort användning, dvs detta är tydligen inget okänt fel hos Kodaks fotoramar. Jag skickade en emailförfrågan till Kodak Support, som enligt uppgift på websiten, skulle svara inom 48 timmar. Ingen har hitintills svarat efter 4 dygn. Jag har skickat en påminnelse, men inget svar. Enligt garantiåttaganden inom EU gäller 2 års garanti. Det första året är oinskränkt. Det andra året ska leverantören visa att kunden handskats ovarsamt eller oriktigt med varan. Vi har laddat in bilder i fotoramen och sedan har den stått på samma ställe och endast satts på eller stängts av. Detta kan knappast betraktas som oriktig eller ovarsam hantering. Nu avvaktar vi bara hur Kodak Support kommer att hantera ärendet. Svaret är - dom kommer inte att hantera ärendet. Det har gått 3 veckor sedan vi tog kontakt. Ett typiskt skitföretag - lovar stort - håller inget! Varning för Kodaks produkter!
Fick byta elektronikenheten efter knappt 2 års och högst 40 timmars användning. Det kostade 882 kronor att få den lagad på Bosch egen serviceavdelning. En dyr maskin, som man borde kunna förvänta sig betydligt mer av. Hade maskinen används för professionellt bruk, vilket den ju är avsedd för, hade det gått på garantin, och förmodligen betraktats som fabrikationsfel. Hade det varit, vilket är troligt, fabrikationsfel hade jag inte behövt betala något. Likväl är det inte vad man förväntar av en professionell blå bosch. Uppenbarligen en synnerligen dålig maskin och en synnerligen dålig hantering av bosch serviceavdelning.
Snabb leverans. Varan kom dagen efter beställning.
Jag har gjort 2 köp än så länge. Mycket trevlig, hjälpsam personal. Snabb email-kommunikation. Snabb leverans. Jag kommer definitivt att fortsätta handla hos toolab. Rekommenderas verkligen.