4.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-08-05
    Trevlig kontakt i telefon, snabbt svar på mejl och varan levererad på 24h. Det blir inte bättre!
    2019-07-26
    Redigerades 2019-07-27
      Snabb leverans, god kommunikation med säljare och ett mycket bra pris.
      2019-06-19
        Bra pris och smidigheten,enkel och väl utförd hemsida.
        2019-06-03
          Fantastisk service. Trotts att ordern var packad så gick den att stoppa, som jag önskade.
          2019-05-28
          Redigerades 2019-05-29
            Snabb (och gratis!) leverans, och varan stämde helt överens med det jag förväntade mig. Stort tack!
            2019-04-04
            Redigerades 2019-04-07
              Ett trevligt bemötande på telefon och en snabb leverans. Ett väldigt bra pris. En verkligen snabb leverans.😀
              2019-03-18
                a
                agisthos(3 omdömen)
                Troligen en av sveriges bästa butiker inom hemelektronik. Kontakt och kundservice på högsta nivå. /John
                2019-02-07
                  Enkelt, tydligt, snabb hantering och leverans.
                  2019-01-28
                    Bra pris, snabb leverans.
                    2019-01-07
                    Redigerades 2019-01-17
                      Kanonservice och snabb leverans.
                      2018-12-19
                      Redigerades 2018-12-29
                        Snabb, trevligt bemötande, bra service
                        2018-12-27
                          Fruktansvärt bra support och hjälp, service på en helt annan nivå. De som jobbar där känns jordnära och brinner för vad de gör. Hade jag inte bott i sthlm så hade jag bara handlat hos David's!
                          2018-12-07
                            Enkelt att beställa och bra pris samt snabb leverans.
                            2018-12-03
                              K
                              Kristian_83(1 omdöme)
                              Köpte en produkt på rea, betalt och klart med bekräftelse. Fick senare veta att den inte fanns längre, då blev jag istället erbjuden en annan produkt till ett dyrare pris !?
                              Davids svarar:2019-02-08
                              Vi har via PM försökt kontakta dig, men tyvärr utan framgång. Vi vill självklart be om ursäkt för att det blev fel i ditt fall och önskar också hitta en lösning för dig. Ser gärna att du kontaktar oss på support@davids.se, då vi gärna vill komma i kontakt med dig. Vill självklart höra mer om din upplevelse och om möjligt kompensera dig för din känsla, åter igen, ursäkta. /Davids
                              2018-11-30
                                Snabba och hjälpsamma.
                                Sida 1