Fyndiq har störtdykt i min mening senaste åren. Förstår att det finns många säljare som kanske inte ska vara på Fyndiq men något sorts ansvar bör man ha. Köpte två fotbollströjor som var katastrofala i kvalité, alltså rejält under än vad man kan förvänta sig av tredjeparts varor. Kundtjänsten gör egentligen att betyget är som det är. Alldeles för långa handläggningstider och erbjuder inte att skicka tillbaka utan återkom vid 3 (!) tillfällen med sänkt pris istället. Sänkningen av priset var dessutom skrattretande..
Helt enkelt den butik jag vänder mig till när det kommer till teknik och gaming. Supporten är överlägsen i branschen.

kommer alltid handla fysiska spel på Spelbutiken. Prismatchning, fri frakt och utbudet är stort +. Att samla points är en liten morot att fortsätta handla där.